Beutyblogtopic XL #3

Wat een ontzettend negatieve reacties. Bizar. Moeten jullie overal je mening overhebben en aangeven dat jullie het echt foeflelijk vinden (Hah. woordgrap)

De trap kun je schilderen en de badkamer/keuken verbouwen.

5 likes

Ja het klopt wel wat je zegt en ik zou het zelf ook anders doen, maar moet je dan alles maar laten met het oog op de verkoop? Als jij heel graag alles marmer wil hebben, dan doe je dat toch gewoon. Lekker genieten in het huis waar je woont, ipv alles net niet naar je zin hebben vanwege de eventuele verkoop ooit

16 likes

Het ligt er misschien ook aan hoe lang je ergens woont maar ik kan me voorstellen dat het verlies je maakt door een excentrieke badkamer o.i.d. het meer dan waard is om in een huis te wonen dat echt jouw smaak is.

7 likes

Over de gietvloer kan je eventueel ook laminaat of tegels leggen toch? Wel iets dat tegen de vloerverwarming kan bedoel ik dan.
Ik vond die video ook echt belachelijk met die armen, ugh. Heta zag eruit als een beetje een mislukt verkooppraatje

1 like

Motherlode

50 likes

Ik vind marmer niet echt neutraal haha, in de badkamer vind ik het nog wel meevallen. Maar dat eiland in de keuken vind ik zo lelijk. Maar er zullen vast wel mensen zijn die het wel mooi vinden of het geld hebben voor iets anders inderdaad.

2 likes

Haha, ik vind het juist andersom, vind de keuken mooi (alleen onpraktisch dat de kraan zo ver van de kookplaat zit), maar de badkamer en wc’s vind ik echt too much.
De trap vind ik ook niet mooi, maar dat is natuurlijk zo geverfd. Hardhout gaat natuurlijk wel veel langer mee dan vurenhout, dus snap die keuze wel.

3 likes

Hahah ja ik vind de keuken verder ook echt wel mooi maar dat marmer gewoon echt niet veel te veel zo’n groot blad haha. Ik vind marmer ook meer in een badkamer passen ofzo.

Ik vind marmer ook echt wel een trend dingetje.

Ja maar hij is wel mega stylish foef! Vast niemand die bedenkt om het óver een mouw te dragen.

37 likes

Omg wat een onaantrekkelijke bedoeling deze handjes

58 likes

Wat is die ring om zijn pink :sob:

9 likes

Volgens mij zn burning man ring

Nu het huis van de foefjes leeg is moet ik bekennen dat ik het huis eigenlijk best prima vind. Ik had wel een hele andere buitenkant verwacht op de een of andere manier :thinking:. Zelf vind ik het marmer niet lelijk, wel klein beetje een overkill. De trappen zou ik echt per direct schilderen en de gietvloer lozen voor een mooie houten vloer met vissengraatpatroon ofzo. Mooie stalen deur erin en ik denk dat het echt wel een mooi huis zou zijn. Nu het huis leeg is merk ik eigenlijk dat ik afknap op hun meubels en niet zo zeer de ‘bunker’.

Cringe: toen ze met dr armen gespreid door de tuin ging rennen. :sob:

9 likes

Hij staat toch ook bekend om z’n styling advies! :rofl:. Kan me nog herinneren dat hij Mascha ook altijd van die tips gaf.

2 likes

Swarovski :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb met verbazing gekeken naar deze combinatie. Dat horloge past inderdaad goed bij zijn trui, maar hoe bedenk je het om dan zo’n armband en die ringen er bij te doen? Afgezien zelfs nog van dat ik die armband en ringen op zichzelf al vreselijk vind.

1 like

Ja sorry bedoening bedoel ik. Maar ik ben echt een mannen handen mens dus ik was helemaal in shock

1 like

Ik trek dat belerende toontje van Gregor echt niet. Ook altijd met die spelletjes die hij altijd wint & zo goed kan. Zo debiel hoe ze dan gaan praten.

3 likes

Wel de armband is goud en dat lijkt wat op oranje/geel en dat komt dus ook terug in die trui dus: matchy matchy. En dan de zilveren dingen zijn verantwoord omdat dat dan past bij het witte van de trui. WIN-WIN

2 likes

Ik ben wel echt op die trui van Gregor, hoor. Dat is een goede trui!