Beutyblogtopic XL #3

Het is wel alleen jammer dat ze zich alleen moeit in negatieve comments als het haar persoonlijk raakt. Op andere momenten mogen minions elkaar uitschelden voor rotte vis en moeit ze zicht niet.

2 likes

Die Aimee Van der Pijl blijft ook maar kopen hĆØ.

16 likes

Die structuurjunkie masterclass is nu gewoon 150 euro terwijl de vorige editie nog 115 euro was. Flinke prijsstijging! En er staat nu ook helemaal geen specificatie van de prijs bij. Vind het nogal watā€¦150 euro voor advies van iemand die nog nooit voor een lompe baas heeft gewerkt, geen gezin heeft, hele flexibele werktijden heeftā€¦maar wel opstaan en koffie kan plannen.

46 likes

Nou, de BTW is van 6% naar 9% gegaan. Op 115 euro zou dat maximaal 4 euro mogen schelen!

6 likes

Ik volg haar al heel lang niet meer, maar ik kan me heel goed herinneren hoe irritant ik het vond dat ze elk product in haar filmpjes ā€œfijnā€ of ā€œheel fijnā€ of echt fijnā€ vond

1 like

In principe is het voor een masterclass in het algemeen geen hoge prijs. Ik weet niet hoe het inhoudelijk is, maar vaak word er wel 1000 euro gevraagd ofzo voor zoā€™n soort workshop/cursus. (in de grote mensen business) :roll_eyes: Maar het is maar net wat de gek ervoor geeft, als het volgeboekt is zou ik mn prijzen ook omhoog gooien, maar dacht dat ze moeite moest doen om genoeg mensen te vindenā€¦ ?

Oh, ik wist niet dat de boeken inclusief zijn. Dacht dat je die los moest kopen op voorhand. Zodat je ze zelf meeneemt.
Maar dan nog zou het maar 4 euro moeten schelen want dan gaat het toch over het totaal bedrag.

Zit er niet bij. Als je de masterclass, het boek en de planner wilt, dan kost het 188 euro.

Ik heb persoonlijk ook geen idee wat Cynthia mij zou kunnen leren over plannen juist om de dingen die jij noemt. Maar ik neem aan dat de mensen die wel gaan, gaan omdat ze haar kennen via haar blog enz. Dus die weten dat ze geen professional is. Net als met haar wijn cursussen ofzoiets.
Komt een beetje over als See one, Do one and Teach one.
Onze standaardgrap tijdens de studie!

3 likes

En wijn drinken. En op twitter klagen. En reisjes maken.

1 like

Groetjes!

14 likes

DƔt is mijn werk???

37 likes

Invloed - influencer he :grin:

2 likes

Ja en vergeet social worker niet. Studie weetjewel.

:roll_eyes:

2 likes

Oh zo, kan niet eens meer nadenken vandaag :tired_face: Levert je wel een mooie titel op.

2 likes

:joy: OMG ik zie het ja!! Wat een giller :crazy_face:

Maar eigenlijk zegt ze met zoveel woorden (ik heb de vlog niet bekeken moet ik eerlijk bekennen maar ik trek ze ook niet en zeker die goeeeeedemorgen van vlog 1 niet, probeer altijd eraan te denken om het geluid uit te zetten) dat ze invloed wil uitoefenen op de denkpatronen van andere mensen.

Alleen vergeet ze dan niet dat iedere persoonlijke ofwel menselijke mening een subjectieve mening is en dat iedereen dat voor zich mag weten? We gaan toch geen soort gedachtepolitie invoeren ofzo als influencer? In mijn optiek is het domweg een manier om vlogs vol te lullen.

2 likes

Geen groetjes terug.

24 likes

Lotte heeft een Q&A opgenomen en ik had Lotte echt braver ingeschat dan dat ze was/ is. Ze praat ook heel makkelijk over seks (wat ik heel leuk aan haar vind hoor, juist chill dat ze er niet spastisch over doet), maar ik had haar wat preutser ingeschat, ook door haar (voormalige) werk als juf.

9 likes

Echt gemeen.

8 likes