Beutyblogtopic XL #3

Ik hou van het interieur van Megan Ellaby

(en heel toevallig heeft ze dingen die ik ook gekocht heb, zonder nog van haar bestaan te weten dus ik ben trots op mezelf :stuck_out_tongue: )

1 like

Yara! Da’s volgens mij volledig spon, maar zou zo ruilen.

De huismuts. Ik zou zelf niet kunnen dealen met de hoeveelheid troepjes, maar vind haar huis heel mooi en heb ook echt zin in hun nieuwe huis haha.

4 likes

Die vlog van de bunkertour is zooo cringeworthy, maar daarom ook heerlijk ontspannend om te kijken.

Ik volg Mas en Krek juist omdat het zo slecht is en omdat ik ze al zo lang ‘ken’. Verder houd ik niet eens van vlogs. Het is gewoon ramptoerisme.

8 likes

Erg he, kijk al heel lang de vlogs niet meer. Maar met het verhuizen wel puur om te judgen maarja :P. Vreselijk kil huis, snap dat ze zijn verhuisd!

2 likes

Ja, ik snap het ook wel!

Ik volg de volgs nog wel (ik kijk wel telkens terug want ik ga echt niet elke dag kijken, daar heb ik geen tijd voor), maar dat vind ik een kleine moeite omdat ik veel plezier haal uit het cringen en judgen. Kijk het vaak in het ov ofzo, als ik te moe ben om iets aan mijn werk te doen :joy:

3 likes

Dit is een martelwerktuig

2 likes

Ik dacht dat dit een foto van iemands middel met een riem was :see_no_evil:

28 likes

jaaa in een soort griekse toga

1 like

Hehe nee het is zo’n mouwophouder. Ik vind dat dat armbandje van Foef daarop lijkt.

1 like

Als je die om je arm doet en naar beneden haalt trekt ie je armhaar mee :astonished: ( jeugdtrauma)

14 likes

Even een vraagje over het huis van Mascha. Is dat nu al verkocht? Of staat het nog te koop? En waarom zijn ze verhuisd? Is dat om geen kopers over de vloer te krijgen bij hun persoonlijke spullen?

1 like

Omdat ze Amsterdam leuker vinden, is nog niet verkocht volgens mij en omdat ze niet wilden dat minions weten waar ze wonen terwijl ze er nog woonden.

1 like

Dat zijn best wat dubbele lasten, denk ik, een huurhuis en een onverkocht huis. En ze zijn al aan het kijken naar koophuizen? Zouden ze het niet verkopen, maar gaan verhuren? Echt zo veel vragen.

1 like

Na het kijken van de home tour van de foefjes krijg ik nogal het idee dat ze het filmpje vooral gemaakt hebben als ‘‘verkoop filmpje’’. Echt alsof ze de woning aanprijzen.

En dan die armen de hele tijd… Mijt…

26 likes
1 like

image

4 likes

Cynthia heeft een artikel over wasbare wattenschijfjes.
Ehm wat kan dat wattenschijfje wat een gewone washand niet kan?
Echt weer een onzin aanschaf om duurzaam te lijken terwijl het net zo duurzaam is om washandjes te gebruiken.

2 likes

Is een washandje niet moeilijker te gebruiken met make-up remover? Heb het idee dat dat er gewoon los door dringt. Plus dat ik me kan voorstelLen dat een washand veel ruwer is en dat kan niet zo aangenaam zijn aan je ogen.

27 likes