Beutyblogtopic XL #3

Als ik je een budget wil je dan ook voor mij zoekw. :joy: ik zit al sinds eind december zonder goed werkende wasmachine en wissel nu tussen niet wasssen/wasserette/handwas/een halve was in de kapotte wasmachine omdat ik gewoon geen zin heb in het gedoe van een nieuwe kopen :grimacing: en jaa ik weet dat dit gedoe is maar boehoeekwilnieenzo…:pleading_face::sob:

Wat is er met haar oor aan de hand :cold_sweat:

Leuk voor nikkie!

1 like

Dat is haar echte huidskleur

9 likes

Heb je ook zn pincode en adres aub

Arme jongen, die weet toch niet wat hem overkomt nu joh.

1 like

Klinkt misschien gek, maar vind het heel leuk dat het gewoon een simpele boer uit Brabant is ipv zo’n Hollywood jongen. Brabant 4 life :sunglasses:

39 likes

Haar private parts wel, haar private life niet :joy:

9 likes

Iets niet-kleinerends?

Ze hebben deze nu ook bij boozyshop in 4 kleuren. Ook roze, oranje en groen(?) om de ondertoon in en foundation; te veranderen, sterker te maken of minder te maken. Ideaal voor als je nog foundations hebt liggen die inderdaad dan te donker/licht zijn of net te gelig etc.

Het sieradendoosje dat jullie uitkozen vullen en mooi plaatsen

De titel van Mascha’s vlog :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

35 likes

Plies waar haal ik zo’n oppervlakkig leven

22 likes

En dan de helft van je vlog wijden aan het plaatsen van het sieradendoosje, in 15 verschillende settings.

3 likes

De kikkererwten en diepvriesbrocolli bij de supermarkt zijn ook duurder geworden hoor.
En dan de huur en hypotheek oh my goshie!
Gelukkig kan je besparen met de sale bij h&m! Om toch content te hebben​:blush::clap:

6 likes

Ja ik weet niet of het zo is dat je dan pas een advertentie op je video krijgt of dat je er dan meer kan, een van de twee in ieder geval. Soms heb je zelfs youtubers die op het einde een paar seconden zwart beeld hebben om aan de 10 minuten te komen haha.

Als het goed is mag je dan meer advertenties op je video plaatsen, midrolls etc. Vraag me alleen af op mascha expres meer onzin filmt, want veel van haar vlogs zijn ook onder de 10 minuten.

1 like

Ik heb het idee dat Mascha steeds minder haar eigen leven filmt maar meer gewoon wat de minions willen zien. Niemand is toch een hele dag bezig met het indelen van een sieradendoosje? Juist naar afspraken, het ondernemen, iets leuks doen buiten de deur samen etc zou ik interessant vinden om te zien. Maar het draait alleen nog maar om spullen allemaal.

9 likes

Mascha vroeg een paar dagen geleden wat we wilden zien in haar volg. Allemaal mensen antwoorden ‘opruimen’ ‘make-up’ en ‘recepten’. Ik dacht alleen maar ‘dat je daadwerkelijk iets gaat doen!’.

19 likes

Ze wonen in 020.
Er is genoeg te doen in hun buurt om leuke vlogs te maken.
Maar ze lijken zich er niet zo in te verdiepen.
Ik moet toegeven. Mascha komt wel blijer over dat ze nu in Amsterdam woont. Ze houd tenslotte meer tijd over.
Misschien dat ze in het voorjaar wat meer gaan doen?

2 likes

dat format van die titels is echt gruwelijk. altijd dat
iets met een infinitief in de titel bedenken maar zeker niet te lang over nadenken

3 likes