Je bedoelt: lekker spontaan.
kan me echt knalhard ergeren aan het feit dat masha dingen kan brengen alsof nog niiiiiiemand dit weet en zij dit als enige heeft ervaren, of beter nog, ontdekt heeft.
in de vlog van gisteren had ze het over een huis kopen als ondernemer zijnde, dat alle financiële ‘dingen’, zoals zij het noemt, heeeeel ingewikkeld en complex zijn. Gelukkig weet genius foef overal vanaf, maar alsnog, is het rete ingewikkeld om als ondernemer een huis te kopen.
Als je massa moet geloven bestaan er bijna geen ondernemers met een eigen huis
Hier een ondernemer met een eigen huis. Het is ff wat papierwerk maar het valt reuze mee als je alles netjes op orde hebt en een goede hypotheekadviseur hebt die er ervaring mee heeft. Geen rocket science, je hebt mensen die dat allemaal voor je uitzoeken.
Ja gewoon meer kopuuh!!1!
Edit: wel heel mooi btw
Staat zo al heel mooi! Waar is het dienblad van?
H&M dacht ik
Jongens, het was sarcastisch he
Swarovski?
Pot pindakaas past er wel mooi bij
Gisteren weer een nieuwe gekocht. Had je laatste dag helemaal gemist trouwens
Voor iedereen die nieuwsgierig is naar de buiten- en binnenkant van Mascha der huis in Den Haag
Die buitenkant is zo anders dan ik verwacht had
Mega onrealistisch maar ik was me serieus na al die tijd een echte ‘bunker’ gaan voorstellen. Dit is wel even wat anders dan ik gedacht had ja😂
Omg dat marmer overal, wat ontzettend lelijk.
Zo kil…
Zo zonde dat ze niet voor een raam hebben gekozen in dat hoekje van de woonkamer. Dat gaf zo’n ‘bunker’ gevoel.
No shit… de woning is leeg.
Ik vind het eerder modern, strak, clean.
Wat gebeurt hier nou??