Beutyblogtopic XL #3

Verbaas me er eigenlijk ook wel over dat het zo nieuw is? Vind de buitenkant er namelijk echt uitzien als zo’n ultiem saaie woning uit de jaren 90 in een wijk met gemiddeld 1 boom.

31 likes

Ik realiseer me nu dat ik nog nooit een vlog heb gezien van dit huis. Ik had geen idee…
Maar dat marmer! :scream: en die verschillende kleuren licht op de badkamer! Ik geloof dat ik dat geweldig vond toen ik 13 was ofzo.

7 likes

Dit gaat de hele video door ook. Alsof ze zo gaat opstijgen vanaf de Polderbaan.

55 likes

Ook dat ze de sferen opnoemt die bij elk kleur licht horen en dan bij het paarse licht: “romantisch”
Ok misschien ligt dat aan smaak :stuck_out_tongue:

11 likes

De hele video ook met die armen wijd… we zien zo ook wel dat het een groot huis is. De bewijsdrang is huge in deze. :roll_eyes:

36 likes

Zo bizar dat ze een huis met zoveel potentie zo wanstaltig hebben ingericht. Dit is echt typisch zo’n huis waarvan mijn vriend en ik tijdens het huizen kijken zoiets hadden van: oké kost de hoofdprijs want afwerking is meer dan prima, maar waarom zou je een huis zo smaakafhankelijk afwerken😱

7 likes

Dat begin shot ook van de voorkant. Zo filmen dat de buren niet in beeld komen en je kan laten zien dat je “echt wel een vrijstaande villa hebt hoor!!1!”

7 likes

Die hele video slaat toch echt op stront, iedereen heeft dat huis toch al 6 miljoen keer gezien. Het enige wat nieuw was, was de voorkant? Nou joepie

7 likes

Na het zien van die video snap ik waarom ik al jaren geen Mascha video meer kijk. En: 3(!!!) reclames in een video van ruim 10 minuten!?

1 like

Hebben de foefjes toch geen last van joh :woman_shrugging:t4:

Ik weet niet of ik een huis zou kopen als ik zou weten dat het van een bekend persoon is geweest eigenlijk.

2 likes

“Maar het is ook leuk voor henzelf om terug te kijken later hoe ze gewoond hebben!!”

Uhu sure Jan

6 likes

Ja, dan film je een leeg huis! Zodat je dat later kunt zien.

4 likes

Ze zei laatst dat het huis nog niet verkocht is; wellicht hoopt Mascha dat een kijker geïnteresseerd raakt door de video

4 likes

Ik heb nooit een huis gekocht of überhaupt bezichtigd, maar is deze afwerking echt waardeverminderend?

Vind niet eens al het marmer de grootste misser maar die trap…

57 likes

Nee de afwerking is absoluut niet slecht. maar ik denk dat er heel mensen minder dol zijn op marmer…

2 likes

Denk niet per se direct waardevermeerderend, maar het is wel een hele specifiek type inrichting (een gietvloer, veel marmer, donkere keuken, houten trap) en ik denk dat mensen (die de smaak niet delen) daardoor wel minder snel geneigd zijn het te kopen.

4 likes

Al denk ik dat het best ‘simpel’ te verbeteren is bijv. door het installeren van matzwarte accenten zoals de kraan, deurklinken en douchekop. Maakt het al een stuk minder pocherig en meer modern.

3 likes

Nou dat bedoel ik, er zijn gewoon mensen die dat voor je uitzoeken, en misschien dat het wel verstandig is om je te verdiepen in de zaken en het handig is als je er wat van begrijpt, maar come onnnnn er zijn zoveel mensen die dat doen!

Maar wil je het dan niet ‘ingericht’ zien? Ik zou m’n huis amper herkennen hoor als het zo leeg is. Bovendien heeft ze 13729 vlogs met het huis erop.

2 likes