Beutyblogtopic XL #3

Misschien even een heel raar idee hoor, maar als je zo graag een herinnering maak dan film je je hele huis en sla je dat op je laptop en klaar toch? Alles wat je op YouTube zet wil je dus graag delen met de wereld en doe je niet zozeer vanuit je eigen interesse lijkt me. (Ja interesse voor geld kan mezelf weer totaal niet goed uitdrukken vandaag iemand help me)

7 likes

Ik vind het ook zo een scheef argument dat ze pas een housetour filmt als er geen spullen meer staan omdat “dieven dan niet weten waar alles exact te vinden is”. Zo moeilijk lijkt het me niet om uit te vissen waar hun tv of laptops liggen als je daarop uit bent, met of zonder vlogs zelfs.

3 likes

Ja dat ook, maar ze had ook een maand geleden de huistour kunnen filmen terwijl het nog gemeubileerd was en nu pas uploaden. Zo dom dat ze nu telkens zegt “hier stond dit”.

4 likes

Waarom die armen zo wijd?
Wat een irritatie filmpje :roll_eyes:

11 likes

De hamvraag; staat het huis nou al eens op funda?!
(Nee linkje hoeft niet gepost te worden hoor, rustig aan)

2 likes

Maar dat zou betekenen dat ze vooruit denkt en haar content inplant. Ik zeg één woord: kerstmakeupvideodrama🙈

9 likes

ik zat steeds te wachten tot ze zou zeggen: de vraagprijs van dit huis is €xxxxx.

14 likes

Ik vind het echt vreemd dat ze zoveel hebben verbouwd aan dat huis en dan niet eens even de trap hebben dichtgemaakt.

1 like

Wat was deze hans klok show waar ik net naar heb zitten kijken van die foefgrot?

14 likes

Klinkt eigenlijk best walgelijk ja nu ik t zo zie

4 likes

We hebben nog steeds nooit het “”“kantoor”"" in New Babylon gezien

1 like

Oh god ja, waar waarschijnlijk schommels, haken en zwart lakleren behang te zien was

Kan niet waaaaachten tot ze dat hopelijk ooit deelt in een story time :expressionless:

4 likes

Ik denk dat het de 1.0 versie was van het volgestouwde washok uit dit koophuis. En dat ze zich daar voor schaamde.

3 likes

Jawel hoor, ik kan me ook herinneren dat ze uiteindelijk een shot van die kamer heeft laten zien. Beetje een smal kamertje, met een bureau en ik geloof een witte stoel. En wat kasten voor de administratie. Indd toen ze ‘s nachts gingen opruimen.

6 likes

Ik vind vooral de trappen in de bunker echt zĂł lelijk.

22 likes

De trapkleur in combinatie met de kleur van de vloer is het meest lelijke ooit. Zo zonde.

23 likes

Maar het is echt hard hout!! Zoveel luxer dan de trap die er origineel in zou zitten!!

18 likes

Ik heb echt nog noooooit op een trap gelopen, afvragend wat de kwaliteit ervan is. Maar misschien ligt dat aan mij

8 likes

Mijn hemel, ik kan die home tour van mascha niet aan. Waarom inhelmelsnaam loopt ze continu met haar armen uitgestrekt???

7 likes

Terwijl royaal op CP altijd een leugen is.
Maar goed elke woning-advertentie ook. Goed punt Louse