Haha nee dat je je ogen schoon vingert. Sorry ik ben nog steeds 12.
Hebben jullie de video op mancave gezien over krekkors nieuwe mancave? Hij heeft misschien wel meer kleren dan mascha, wil nog drie extra kasten kopen voor zijn sneakers en zijn parfum collectie is shocking! Een lesje Marie kondo is geen overbodige luxe
Ik ben op 1 minuut maar kunnen we het heel even hebben over hoe schokkerig er gefilmd is??? Dit is nog erger dan Mascha.
Hoe komt hij nou weer aan al die troep dan? Zou hij ook zoveel spon hebben? Hij besteld/krijgt wel wekelijks sneakers vgm
Was ook niet zo bedoeld, ik heb een vriendin die Marscha heet, vandaar dat ik het zo gespeld heb.
Vind zelf de woordgrapjes ook niet leuk, daarom schrijf ik ook gewoon gregor
zijn laatste paar filmpjes op IG zijn ook echt bizar…
In week 4 werd alles beter want toen kocht ik een tas van 3000 euro.
Wat een arremoei hè? Onvoorstelbaar
Ik heb net een vette Samsung gekocht. Ben er ook veel te blij mee voel me echt een moeke. Hij heeft allemaal leuke geluidjes, je kan de eindtijd invoeren en je kunt er later nog was bij doen!
Dus heeft hij eigenlijk maar 1 geurtje nodig…
My bad boy
Mooi ook, deze reactie. Opzich wel gelijk. Praat gewoon Nederlands man, hier wonen je kijkers.
Praat gewoon Nederlands. Engelstalige mensen kijken niet naar jou (niet interessant genoeg) en je maakt jezelf echt heel belachelijk.
de film kwaliteit van Gregors film. wat slecht!!! dat wapperende handje van hem de hele tijd stahp!!
hij hrijgt daar ook commentaar/advies over.
zijn antwoord: beetje trilhanden iid. zal er op letten. (zou hij het wel snappen?)
Tooooo fly, for a white guy
Hahaha hij is alweer verwijderd joh. MAAR HIER VEREEUWIGD KREK!
Maar zijn Engels is echt
Soms hoor ik een beetje Britse uitspraak dan weer Amerikaans en weer die ‘slang’ tussen door
Staaaaaaaph foefje staph it
Buiten dat het Engels van Gregor irritant is, is de video ook een beetje saai toch? Je ziet alleen een vinger en een onopgeruimde kast hahahah
Wat zou er door hem heen gaan als hij dit leest? Dat vraag ik me echt af. Legt hij het naast zich neer of maakt hij zich er druk om?