Maar hoe groot is de kans dat ze die in Amsterdam kunnen gebruiken?
Ze wonen nu toch in Amsterdam en hebben een tuin.
Vond vooral al dat marmer óveral in huis niet mooi. Kan me voorstellen dat je daarom het huis niet koopt; je moet dan in een vrij nieuw huis meteen de hele badkamer en wc verbouwen
Wanneer Mascha door de tuin loopt met die armen wijd is ze precies Manita, ik ga stuk.
Samenvatting
Maar het is ook een beetje een sims huis. Een beetje alle elementen die je leuk vindt bij elkaar gooien in de hoop dat er wat leuks uit komt, zonder serieus over de combinatie na te denken.
Haha ja dat je overal gewoon het duurste van neemt.
Wat is er niet neutraal aan? Kleuren op de muur zijn misschien niet neutraal maar in een lege ruimte krijg je alsnog wel een goed idee van wat je er mee kunt. Bij ‘neutraal’ bij een verkoop, denk ik meestal aan een huis dat nog is ingericht en waar je alle decoratie weghaalt.
Wat een ontzettend negatieve reacties. Bizar. Moeten jullie overal je mening overhebben en aangeven dat jullie het echt foeflelijk vinden (Hah. woordgrap)
De trap kun je schilderen en de badkamer/keuken verbouwen.
Ja het klopt wel wat je zegt en ik zou het zelf ook anders doen, maar moet je dan alles maar laten met het oog op de verkoop? Als jij heel graag alles marmer wil hebben, dan doe je dat toch gewoon. Lekker genieten in het huis waar je woont, ipv alles net niet naar je zin hebben vanwege de eventuele verkoop ooit
Het ligt er misschien ook aan hoe lang je ergens woont maar ik kan me voorstellen dat het verlies je maakt door een excentrieke badkamer o.i.d. het meer dan waard is om in een huis te wonen dat echt jouw smaak is.
Over de gietvloer kan je eventueel ook laminaat of tegels leggen toch? Wel iets dat tegen de vloerverwarming kan bedoel ik dan.
Ik vond die video ook echt belachelijk met die armen, ugh. Heta zag eruit als een beetje een mislukt verkooppraatje
Motherlode
Ik vind marmer niet echt neutraal haha, in de badkamer vind ik het nog wel meevallen. Maar dat eiland in de keuken vind ik zo lelijk. Maar er zullen vast wel mensen zijn die het wel mooi vinden of het geld hebben voor iets anders inderdaad.
Haha, ik vind het juist andersom, vind de keuken mooi (alleen onpraktisch dat de kraan zo ver van de kookplaat zit), maar de badkamer en wc’s vind ik echt too much.
De trap vind ik ook niet mooi, maar dat is natuurlijk zo geverfd. Hardhout gaat natuurlijk wel veel langer mee dan vurenhout, dus snap die keuze wel.
Hahah ja ik vind de keuken verder ook echt wel mooi maar dat marmer gewoon echt niet veel te veel zo’n groot blad haha. Ik vind marmer ook meer in een badkamer passen ofzo.
Ik vind marmer ook echt wel een trend dingetje.
Omg wat een onaantrekkelijke bedoeling deze handjes
Wat is die ring om zijn pink
Volgens mij zn burning man ring
Ik snap echt niet waarom er niks (dat niet positief is) gezegd mag worden over de inrichting van een huis?