Beutyblogtopic XL #3

Nu het huis van de foefjes leeg is moet ik bekennen dat ik het huis eigenlijk best prima vind. Ik had wel een hele andere buitenkant verwacht op de een of andere manier :thinking:. Zelf vind ik het marmer niet lelijk, wel klein beetje een overkill. De trappen zou ik echt per direct schilderen en de gietvloer lozen voor een mooie houten vloer met vissengraatpatroon ofzo. Mooie stalen deur erin en ik denk dat het echt wel een mooi huis zou zijn. Nu het huis leeg is merk ik eigenlijk dat ik afknap op hun meubels en niet zo zeer de ‘bunker’.

Cringe: toen ze met dr armen gespreid door de tuin ging rennen. :sob:

9 likes

Hij staat toch ook bekend om z’n styling advies! :rofl:. Kan me nog herinneren dat hij Mascha ook altijd van die tips gaf.

2 likes

Karl, wat doe je :scream::scream:

20 likes

Swarovski :slightly_smiling_face:

2 likes

image

7 likes

Ik heb met verbazing gekeken naar deze combinatie. Dat horloge past inderdaad goed bij zijn trui, maar hoe bedenk je het om dan zo’n armband en die ringen er bij te doen? Afgezien zelfs nog van dat ik die armband en ringen op zichzelf al vreselijk vind.

1 like

Ja sorry bedoening bedoel ik. Maar ik ben echt een mannen handen mens dus ik was helemaal in shock

1 like

Ik trek dat belerende toontje van Gregor echt niet. Ook altijd met die spelletjes die hij altijd wint & zo goed kan. Zo debiel hoe ze dan gaan praten.

3 likes

Wel de armband is goud en dat lijkt wat op oranje/geel en dat komt dus ook terug in die trui dus: matchy matchy. En dan de zilveren dingen zijn verantwoord omdat dat dan past bij het witte van de trui. WIN-WIN

2 likes

Ik ben wel echt op die trui van Gregor, hoor. Dat is een goede trui!

Ik hou van het interieur van Megan Ellaby

(en heel toevallig heeft ze dingen die ik ook gekocht heb, zonder nog van haar bestaan te weten dus ik ben trots op mezelf :stuck_out_tongue: )

1 like

Yara! Da’s volgens mij volledig spon, maar zou zo ruilen.

De huismuts. Ik zou zelf niet kunnen dealen met de hoeveelheid troepjes, maar vind haar huis heel mooi en heb ook echt zin in hun nieuwe huis haha.

4 likes

Die vlog van de bunkertour is zooo cringeworthy, maar daarom ook heerlijk ontspannend om te kijken.

Ik volg Mas en Krek juist omdat het zo slecht is en omdat ik ze al zo lang ‘ken’. Verder houd ik niet eens van vlogs. Het is gewoon ramptoerisme.

8 likes

Erg he, kijk al heel lang de vlogs niet meer. Maar met het verhuizen wel puur om te judgen maarja :P. Vreselijk kil huis, snap dat ze zijn verhuisd!

2 likes

Ja, ik snap het ook wel!

Ik volg de volgs nog wel (ik kijk wel telkens terug want ik ga echt niet elke dag kijken, daar heb ik geen tijd voor), maar dat vind ik een kleine moeite omdat ik veel plezier haal uit het cringen en judgen. Kijk het vaak in het ov ofzo, als ik te moe ben om iets aan mijn werk te doen :joy:

3 likes

Dit is een martelwerktuig

2 likes

Ik dacht dat dit een foto van iemands middel met een riem was :see_no_evil:

28 likes

jaaa in een soort griekse toga

1 like