Hehe nee het is zo’n mouwophouder. Ik vind dat dat armbandje van Foef daarop lijkt.
Als je die om je arm doet en naar beneden haalt trekt ie je armhaar mee ( jeugdtrauma)
Ik vind het interieur van hans & shifra superleuk en vind het leuk dat zij bijna alles zelf samen aanpakken (zoals de keuken)
Even een vraagje over het huis van Mascha. Is dat nu al verkocht? Of staat het nog te koop? En waarom zijn ze verhuisd? Is dat om geen kopers over de vloer te krijgen bij hun persoonlijke spullen?
Omdat ze Amsterdam leuker vinden, is nog niet verkocht volgens mij en omdat ze niet wilden dat minions weten waar ze wonen terwijl ze er nog woonden.
Dat zijn best wat dubbele lasten, denk ik, een huurhuis en een onverkocht huis. En ze zijn al aan het kijken naar koophuizen? Zouden ze het niet verkopen, maar gaan verhuren? Echt zo veel vragen.
Na het kijken van de home tour van de foefjes krijg ik nogal het idee dat ze het filmpje vooral gemaakt hebben als ‘‘verkoop filmpje’’. Echt alsof ze de woning aanprijzen.
En dan die armen de hele tijd… Mijt…
Cynthia heeft een artikel over wasbare wattenschijfjes.
Ehm wat kan dat wattenschijfje wat een gewone washand niet kan?
Echt weer een onzin aanschaf om duurzaam te lijken terwijl het net zo duurzaam is om washandjes te gebruiken.
Ik heb geen washandjes in huis hoor
Is een washandje niet moeilijker te gebruiken met make-up remover? Heb het idee dat dat er gewoon los door dringt. Plus dat ik me kan voorstelLen dat een washand veel ruwer is en dat kan niet zo aangenaam zijn aan je ogen.
Dat wilde ik ook net zeggen. Lijkt me heel prettig om met een ruwe washand je oogmakeup te verwijderen
Ik weet niet hoe het met zulke wattenschijfjes zit, maar ik heb wasbare doekjes om m’n gezichtsmake-up te verwijderen. Dat voelt echt wel anders aan dan een washandje. Met een washandje krijg je het vuil er ook niet zo grondig af. Die doekjes voelen heel zacht aan, maar je voelt dat het wat ‘tegen werkt’ op je gezicht waardoor je het vuil er kunt afhalen. Een washandje zou veel te ruw zijn op mijn huid, ook met wasverzachter. Ik ben daar echt heel tevreden over trouwens!
Haha ik zie mezelf al toner aanbrengen met een washandje.
Ik ook! Zie echt verkoopMas verschijnen.
Ik wist wel dat je huis net zo groot lijkt als een landingsbaan op Schiphol wanneer je er als een vliegtuig doorheen sjeest.
Als ik toch een euro zou krijgen voor elke keer als massa het woord hypotheekgesprek zegt in de vlog van vandaag…
Vond het ook hysterisch dat ze heeeeelemaal ondersteboven waren van hoe professioneel Peter werkt. “Dan lijkt het alsof wij nog in de kinderspeeltuin bezig zijn.”
Nee, dat heet aandacht voor je werk. That’s it. Niks moeilijks aan fufjes.