Die video van Lotte over Chanel is echt leuk! Eerlijk en ze heeft alles zelf gekocht
En zo ‘high-tec’ via de laptop! Zozo.
Maar ze benoemt zoveel keer hoeveel het haar gekost heeft en dat we maar beter de video leuk vinden en dat deze video het goed moet doen, … Stoor me er wel aan. Je kiest zelf om zoveel geld eraan uit te geven, leg dan niet de druk op je kijkers dat zij ervoor moeten zorgen dat de video het goed doet
Ik vind dat blonde haar Massa ook niet echt staan, het maakt haar huid wat grauwig ofzo? En een aantal jaar geleden vond ik Krek nog een aardige gast, maar ik vind het wat onsympathieker overkomen nu? Weet niet precies waarom. En hij ziet er de laatste tijd ook zo smoezelig uit, vooral door zijn kleding en baardje. Al vind ik dat zn nieuwe haar m wel goed staat.
De foefjes zijn sowieso nogal veranderd tov een paar jaar terug. Heb ook het idee dat ze zelf minder lekker in hun vel zitten.
Ik blijf het idee houden dat marcha zelf veel volwassener is en meisjesachtig dan dat ze zich voordoet. Ik heb het gevoel dat ze zich heel erg laat leiden door de stijl van gregor ( hiphop, kinderachtige dingen, comic con, die tattoos, dat half Engelse brabbeltaaltje)
Dat dat eigenlijk niet marcha is zegmaar…
Ik kijk de laatste tijd haar vlogs weer en het valt me echt op hoe ongeïnteresseerd hij doet als het een keertje over haar interesses gaat. Hij reageert nauwelijks of lullig als zij een verhaal vertelt .
Ik denk ook niet dat het Marcha is nee, maar ze heet dan ook Mascha.
Ja ik snap hier sowieso niet echt de grap van? Haar naam wordt constant (express) verkeerd gespeld hier (Massa, Marcha, etc.). Snap niet precies waarom.
Haha dit vind ik dan wel weer ironisch als je het over verkeerde spelling hebt :’)
Joe dit was per ongeluk verkeerd gespeld in de snelheid van het typen. Ik bedoel met mijn bericht dat haar naam met opzet fout wordt gespeld, en dat ik niet begrijp waarom. Of daar een grap achter zit ofzo.
Ja ik snap wat je bedoelt, ik begrijp ook niet wat daar zo grappig aan is. Ja het wordt vaak verkeerd geschreven door kijkers maar ik vind het niet heel humoristisch om dat na te doen ofzo haha. Mijn bericht naar jou was flauw inderdaad!
Naja noem me flauw maar ik kan daar best on lachen hoor, al die minions die vanalles, waaronder haar naam, fout schrijven.
#vandechen #neverforget
Haha, het is inderdaad flauw en snap dat het iemands humor niet is. Zelf vind ik het wel grappig, het is sowieso niet bedoeld om haar te beledigen. Daarnaast hebben we voor iedereen wel een bijnaam toch? Lip, Jose Veldsla, Zannike, etc…
Bedoel je nou dat ik reageer om te reageren? Ik maakte maar een grapje, no worries.
We moeten elkaar niet zo serieus nemen de hele tijd . Schrijf ik systematisch Mascha’s naam fout? ja. Is dat omdat ik soms te lui ben om te bedenken hoe het weer juist geschreven moet worden? ja. Is het ook een dwaze maar onschuldige insider van dit topic? zeer zeker.
Waar heb je die gehaald? Ik wil al langer iets dat m’n wattenschijfjes vervangt en dit klinkt wel ideaal!
Toner?
Mijn huid is al getoned en getuned en getaand.
Ik gebruik gewoon mijn blote handen!
Dat zelfde stofje heb je ook in washandjesvorm.
Mijn washandjes en wassende handjes doen hun werk perfect !
Ik mijn hoofdkussen. Maar dat is echt te erg eigenlijk.