Beutyblogtopic XL #3

Yep, ik heb ze inderdaad van Action! Koste helemaal niet veel dus heb een hele voorraad. Het zijn geen wattenschijfjes maar echt langwerpige doekjes, dus ook goed voor je hele gezicht.

1 like

Blijkbaar zijn de herbruikbare borstcompressen van de Hema ook een aanrader, tip van @Who denk ik!

3 likes

Dat zijn deze toch?

Ik gebruik die onder de douche! Gebruik jij die droog dan voor toner oid?

1 like

Ik gebruik reinigingsbalm van Clinique en ik vinger mijn oogjes schoon

19 likes

Dat klinkt raar :joy::joy:

37 likes

Die zijn het! Ik maak ze nat en reinig er dan mijn gezicht mee. Ben hiermee begonnen omdat ik heel veel problemen had met mijn huid op dat moment en zo min mogelijk producten wou gebruiken. Ik gebruik eigenlijk geen remover meer, enkel voor mijn ogen nog als ik zware oogmake-up ophad. Ik gebruik de ene kant voor het ‘grove’ vuil eraf te halen en de andere kant poetst de laatste restjes weg :slight_smile:

2 likes

Waarom? Het is hetzelfde als wrijven.

Ik gebruik dus wel altijd washandjes om mijn make-up er af te halen! Onder de douche met vitamine E olie. Werkt perfect en heb sinds ik dit doe echt een porseleinen huidje. :grin:

(Lekker off-topic dit, sorry!)

4 likes

Hebben jullie dit gezien?

1 like

Ehhh, had ooit zo’n flesje van de Tuinen gekocht voor droge plekjes op mijn huid en dat stond maar te staan. Vit E schijnt goed te zijn voor je huid (zit ook vaak in al die dure serums) en ik probeerde het eens op mijn gezicht en dat beviel goed, dus ik ben het blijven doen haha. Zit geen hele diepe gedachte achter verder. :sweat_smile:

1 like

Wow

Wow! Wat bizar.
Is er al bekend waaraan hij is overleden?
Edit: oke ik heb het artikel gevonden. Googlen voor je vraagt Cherona :upside_down_face:

1 like

Kan me nog een filmpje herinneren dat die man helemaal paranoia was.

Haha nee dat je je ogen schoon vingert. Sorry ik ben nog steeds 12. :frowning:

5 likes

Hebben jullie de video op mancave gezien over krekkors nieuwe mancave? Hij heeft misschien wel meer kleren dan mascha, wil nog drie extra kasten kopen voor zijn sneakers en zijn parfum collectie is shocking! Een lesje Marie kondo is geen overbodige luxe

2 likes

Ik ben op 1 minuut maar kunnen we het heel even hebben over hoe schokkerig er gefilmd is??? Dit is nog erger dan Mascha.

2 likes

Hoe komt hij nou weer aan al die troep dan? Zou hij ook zoveel spon hebben? Hij besteld/krijgt wel wekelijks sneakers vgm :thinking:

1 like

Was ook niet zo bedoeld, ik heb een vriendin die Marscha heet, vandaar dat ik het zo gespeld heb.

Vind zelf de woordgrapjes ook niet leuk, daarom schrijf ik ook gewoon gregor

zijn laatste paar filmpjes op IG zijn ook echt bizar…

In week 4 werd alles beter want toen kocht ik een tas van 3000 euro.

93 likes