Beutyblogtopic XL #3

:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

7 likes

Wat een arremoei hè? Onvoorstelbaar

5 likes

Ik heb net een vette Samsung gekocht. Ben er ook veel te blij mee :smiley: voel me echt een moeke. Hij heeft allemaal leuke geluidjes, je kan de eindtijd invoeren en je kunt er later nog was bij doen!

5 likes

Dus heeft hij eigenlijk maar 1 geurtje nodig… :thinking:

4 likes

My bad boy :nauseated_face::sob:

1 like

47 likes

Mooi ook, deze reactie. Opzich wel gelijk. Praat gewoon Nederlands man, hier wonen je kijkers.

Mongoloid

Praat gewoon Nederlands. Engelstalige mensen kijken niet naar jou (niet interessant genoeg) en je maakt jezelf echt heel belachelijk.

9 minutes ago

33 likes

de film kwaliteit van Gregors film. wat slecht!!! dat wapperende handje van hem de hele tijd stahp!!

hij hrijgt daar ook commentaar/advies over.
zijn antwoord: beetje trilhanden iid. zal er op letten. (zou hij het wel snappen?)

Tooooo fly, for a white guy

6 likes

Hahaha hij is alweer verwijderd joh. MAAR HIER VEREEUWIGD KREK! :smiling_imp:

28 likes

Maar zijn Engels is echt :nauseated_face:
Soms hoor ik een beetje Britse uitspraak dan weer Amerikaans en weer die ‘slang’ tussen door

Staaaaaaaph foefje staph it

5 likes

Gregor doet me denken aan

73 likes

Buiten dat het Engels van Gregor irritant is, is de video ook een beetje saai toch? Je ziet alleen een vinger en een onopgeruimde kast hahahah

5 likes

Wat zou er door hem heen gaan als hij dit leest? Dat vraag ik me echt af. Legt hij het naast zich neer of maakt hij zich er druk om?

Maakt zich er druk om, anders verwijdert hij hem niet.

5 likes

Aha, toch iemand die nog blogs leest! :wink:

1 like

O… M… G… hoe cringy :confused:

“You gotta get the bag. Yeah we all want the bag.”

waar heeft gregor het uberhaupt over, hij heeft zo ontzettend veel lege tekst, wat een leeg gezwam in die hele video (tot 1:55, verder kwam ik niet, kan me niet voorstellen dat het in de volgende 9 minuten getransformeerd is tot een video met wat meer diepgang).

6 likes

weet nie, maar het is dhoop in zu man cave pistoolvingertje

3 likes

heeft iemand overigens ook het gevoel dat ie inspiratie heeft opgedaan bij bob ross? zn manier van praten, intonatie en ritme doet me daaraan denken ofzo

2 likes

Met het verschil dat Bob Ross wel getalenteerd was. :crazy_face:

Mijn hemel, die video. Ik heb dat hele kanaal nog nooit gezien eerder, maar hoe is die kamer een man cave? Het is alleen een kamer die vol staat met zijn troep. Die hoeveelheid geurtjes, dat kan je toch nooit gebruiken voor de geuren overstuur gaan? Die schokkerige beelden, de wazigheid, zijn slechte Engels en rare gezwam… Gebruikt hij iets, is het een parodie of is dit serieus? Zo veel vragen.

@anon18050057 Ooohhhh welk model? Ik ben er nog steeds niet uit welke wasmachine ik ga kopen. Jouwe klinkt wel echt fijn zeg.

10 likes