THE FUCK dare you
also, krekkie. “vests” in het engels zijn gilets, niet wat jij bedoelt. praat gewoon Nederlands als het je zoveel moeite kost en je alsnog fouten maakt. screwdryer is ook geen engels.
om even duidelijk te zijn, ik bedoelde daar op geen enkele wijze mee dat hij dat goed, of net zo goed als bob deed hè, want in geen miljoen jaar komt dokter krek daarbij in de buurt.
je hebt eigenlijk wel gelijk, shame on me dat ik het uberhaupt durfde uit te spreken
is oke
fouten bestaan niet, alleen happy accidents.
Hij heeft heus wel super veel comments, alleen hij verwijdert alle jaloerse!!!1!
Ik kan me voorstellen dat jonge Nederlandse kijkers Gregs kanaal nog wel ‘dope’ kunnen vinden mede omdat het in het Engels is. Engels is hip en zijn Engels is zo Nederlands dat het goed te volgen is voor jonge kinderen
Ik kan me helemaal niet voorstellen dat er veel niet-Nederlands-sprekende onder zijn kijkers zitten. Ik ga er ook volledig vanuit dat de meeste van zijn kijkers via mas komen.
Maar gelukkig is het voor hem maar een hobby, hij is immers fulltime makelaar
beste vondst op aliexpress
Ik voorspel een topic waar we allemaal dezelfde Bob Ross turtulio volgen en we daarna stemmen op de beste creatie.
Met tijdsdruk.
Met enkel kwasten en verf van de action.
Houden we het spannend en eerlijk.
Uiteraard. Welke turtulio wordt bekend gemaakt op het moment zelf. Schilderingen moeten binnen een uur na afloop van de turtulio gepost worden.
Is het duidelijk dat ik van de regels ben?
Uh nee, jij doet gewoon mee.
In tegenstelling tot Grace is het unaniem belachelijk grote succes van mijn werk mij niet naar het talentvolle hoofd gestegen en zal ik gewoon meedoen als deelnemer met het klootjesforumvolk
Yes het is een nieuwjaars traditie
1 is van 2 januari 2017
2 is van juli 2018 omdat ik oudjaar niet in NL was
3 is van 3 januari 2019
Wat is een nieuw jaar zonder nieuw kunstwerk niet waar?
Hey Ivo, jij ook op dit forum?
Haha gewoon lekker Krikkel noemen ook
Waar kwam dat ook alweer vandaan? Ook zo’n brouwsel van sen minion toch?
Ik vind Gregor zijn gebruik van ‘though’ heel irritant, want het klopte elke keer gewoon niet.
Ik las jullie comments en dacht nah zo erg kan het niet zijn… maar omg.
Hij klinkt gewoon als crazyrussianhacker😩
Hoe fucking veel sokken kun je hebben… JE HEB MAAR 2 VOETE