Beutyblogtopic XL #3

Love it dat Morgan Freeman een Morgan Freeman gif gebruikt

14 likes

Ja je hebt ook maar 1 kont maar je hebt toch ook niet maar 1 onderbroek

49 likes

Ik moet eerlijk toegeven dat ik hetzelfde heb als Gregor bij dit onderwerp… als ik iets heel leuk vind wil ik er steeds meer van hebben, zo heb ik nu een periode van sokken, nagellak, beha’s en bikini’s gehad

4 likes

Hahaha sorry maar wat is die laatste video van krek?? Ik dacht het zal wel meevallen met dat slechte camerawerk maar het is echt heel vervelend. En wat is er met zijn handen? Ik wil graag een gifje maken van het stukje tussen 0:40 en 0:46 maar ik lig in bed dus als iemand anders het wil doen zou dat me heel gelukkig maken

Ohja en het Engels is top idd.

1 like

111 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Ik moet gewoon even benoemd hebben dat ik hardop moest lachen om ‘Krikkel’. Hoe kinderachtig is dat van mij? Maargoed, dan nog… Krikkel :joy::joy::joy:

25 likes

Hahahaha ik had dit de eerste keer dat ik het las precies zo😂

3 likes

hahahahaah zo logisch dit maar zo geestig

lig ook dubbel om krikkel

en dat gifje :rofl:

ondanks dat het een afschuwelijke video was van krek, zorgt ie wel voor enorm veel vermaak hier.

3 likes

Haha ik moet zo hard lachen om alle laatste posts hier

Dat gifje
‘Klootjesforumvolk’
Krikkel

Ga helemaal stuk

5 likes

Hij heeft echt jazz hands hoor

5 likes

Wat mij betreft was dit de beste vlog die Krekeltje ooit gemaakt heeft. Niks klopte, het draaide allemaal om walgelijk en overmatig materialisme, en het was onprofessioneel en kitscherig van kwaliteit. Een geconcentreerde versie van alles wat normaal al misging, met tenenkrommend Engels als sausje.

De video staat in perfecte harmonie tegenover de steeds erger verpauperende rommel die Massa produceert.

Ga zo door jongens, ik vermaak me prima :+1:

25 likes

En hij ondertussen maar lekker views harken haha

4 likes

Vlog van vandaag is te cringeworthy. Massa is extreem hyper. Ik kreeg er zelf bijna ADHD van.
Ze ging alleen winkelen in Adam en het valt me op dat als ze dingen koopt altijd zegt: foefje zou dit vinden, foefje zou dat vinden.
Ze mag weer op reis naar Berlijn met maybelline. Maar het ALLER ergste was dat ze zei; ik zeg niet meer overal ja op (hiermee doelde ze op samenwerkingen met merken). En de dingen waar ze wel ja tegen zei, want dat hadden wij vast al gemerkt, daar gaat ze ook echt helemaal voor en past super goed bij haar.

Ik volg haar al sinds 2012 en de tijd en moeite die ze toen nam voor werk zie ik al heel lang niet meer. DUS NEE MASSA IK HEB NIKS GEMERKT.

19 likes

Nee sorry, ik moet eerlijk opbiechten.
DIT WAS HET ALLERERGSTE:

En dan ook nog zeggen: niet helemaal mijn stijl maar foefje vind dit geweldig. Praise the lord dat zelfs krikkel zei dat het lelijk was. En aangezien niemand zijn kledingstijl begrijpt kunnen we concluderen dat het toch echt heel lelijk is.

Voor de liefhebbers; de outfit kun je bewonderen vanaf 14:29

52 likes

Ik zag de thumbnail en mèn wat een lelijke coltrui heeft ze aan, ook die kleur, LELIJK

1 like

Zelfs de minions…

56 likes

Die heeft ze dus ook gekocht :sob:

1 like

Ze zegt op dit moment vooral JA tegen overal gratis eten. Meneer Nieges, Vegan Junkfoodbar…

Ik vond dat ze zo’n big deal maakte van het meenemen van een comfy vliegoutfit. Mijt je gaat naar Berlijn da’s ongeveer 5 seconden vliegen.

48 likes