Beutyblogtopic XL #3

Ik dacht dat dit zo’n operatie hemd was die aan de achterkant open is hahaha.

5 likes

Ik krijg hier echt ‘american horror story - asylum’ vibes van. Vooral met die sokken en dat kromme handje.

9 likes

Aan de stand van haar voet had het net zo goed wel een operatiehemd kunnen zijn: als mijn voet zo zou staan zou er iets niet he-le-maal goed zijn.

3 likes

Lekker sober leven ook! Shoppen, dingen kopen die je nog voldoende hebt (jassen oa). Lekker met de uber naar de binnenstad.

5 likes

Nou ik snap Massa niet snel maar like damn, als ik gratis naar de Vegan junk food bar zou mogen dan zou ik ook binnen 3 seconde in de Uber zitten :drooling_face: (want fietsen is voor het klootjesvolk, he Mas)

3 likes

Oh man, die zijn best wel creepy :anguished: ben benieuwd wat ze daar mee gaat doen (behalve verwijderen) maar ik zou hem echt peentjes zweten van angst als iemand me dit zou sturen #bunkerforlife

2 likes

Hein Wittenberg is een seriemoordenaar uit GTST

7 likes

Nee dat is Hein Lisseberg maar ik moest er ook meteen aan denken :rofl:

32 likes

Hoeveel vlieg-outfits heeft zij wel niet? En daarnaast, waarom moet je perse een chil outfit aan als je 2 uur gaat vliegen? Op andere dagen zit je toch ook wel eens 2 uur achtereenvolgend met normale kleren.

8 likes

Hahah wow oeps
Bedankt voor de correctie

Maakt het wel creepyer

Ik snap ook niet dat je zoveel chill outfits nodig hebt. Dat je je comfortabel wil kleden in een vliegtuig, oké. Maar trek dan gewoon een fijne broek met stretchstof aan met een los shirt/trui.

1 like

Ilekker slim om dit te verwijderen tav bewijsvoering…
Wel super creepy inderdaad. Zou er ene heel onrustig gevoel van krijgen

Dat is het liedje van een van die creepy moordenaars uit Flikken Rotterdam.

5 likes

Hij is van Samsung! Wit met die “ring” in het zwart zeg maar, ongeveer 500€ wassie. Echt heel blij ermee! En ook de droger erbij <3 daar wil ik echt nooit meer zonder.

1 like

Wat heeft Massa nou weer gekocht? Een blauwe dwangbuis?

7 likes

Ja, leuke video! Ze komt best volwassen en welbespraakt over. Was me nooit eerder zo opgevallen, waarschijnlijk omdat haar andere video’s wat meer oppervlakkig zijn (fashion en beauty).

1 like

Ja joh doe jij geen reis outfit aan als je met de trein gaat :smirk: je weet maar nooit hoe lang je er over doet

5 likes

Breaking news, Hella is de mysterieuze vriendin van prins Bernhard aldus de telegraaf

3 likes

Nou nou

9 likes

Nou, als ik met de trein van Berlijn naar NL ga of weer terug doe ik ook wel een lekker zittende broek en hoodie aan hoor, is toch al gauw een uur of 6,5-7 in totaal met amper opstaan. Die hele enkele keer dat ik vlieg, heb ik gewoon aan wat ik altijd aan heb, want je begint alweer te dalen voordat je goed en wel opgestegen bent. Vliegen doe ik overigens liever niet omdat het onzin is voor zo’n kleine afstand, maar dat interesseert ons Mas natuurlijk niks, want gratis. Spitsbergen, wattisda?

12 likes