Volgt Serena ook het nieuwe schema van Marshall of uh? In 2 weken alleen 2 instalabs plaatsen waar je weinig moeite voor hoeft te doen aangezien je die foto’s toch maakt… Je maakt me niet wijs dat ze zooooo veel vooruit is aan het werken voor haar nieuwe schema. Ben trouwens ook benieuwd hoe lang dat goed zal gaan. In het verleden is wel anders gebleken. Of ben ik nu heel zuur?
Niet zuur.
Wel erg vreemd, vraag me af of ze toch misschien eerder gaat stoppen met bloggen dan ze zelf nu aangeeft.
Ja dat vraag ik me ook af. Zo weinig uploaden heeft ook niet bepaald een positief effect op volgers/kliks en dat is waar ze haar inkomsten ook wel van moet hebben. Al harkt ze zo te zien nog genoeg spon binnen. Maar als je amper nog wat post zullen bedrijven ooit ook wel een keer stoppen met sponnen?
Zit haar verdienmodel niet meer op insta momenteel?
Ik denk inderdaad ook dat ze op insta veeel meer verdiend en dat daar 1 spondealtje toch ook lekker binnenkomt. Die views op haar blog zijn maar gewoon een kleinigheidje.
Ieeeehl onder de vlog van vandaag weer soortgelijke comment?!
Beautylab bestaat echt alleen maar uit Instalabs. Al eeuwen niet meer op gekeken, maar het is echt totaal niet boeiend. Ik kan me niet voorstellen dat haar blog zo nog lang zal bestaan.
Reactie van Mascha:
Vloggloss:
Stop. Ik krijg diverse dm’s over jou en ik zie je berichten niet allemaal omdat je zelf ook weer delete, maar wat je achterlaat komt enorm creepy over. Hou op.
Het is of een troll of een behoorlijk ziek persoon…
ik zou me behoorlijk bang voelen denk ik als ik mascha was… brrr… ik hou daar echt niet van.
Edit: als het een troll is is het ook behoorlijk ziek btw…
Ik denk zelfs dat het een gevalletje aangifte wordt zo…
Ik heb gemist waar die comnent over gaat?
Geloof iemand die de dagen aftelt tot diegene haar komt opzoeken. Ik had een comment gelezen en het was echt creepy.
In de vlog van vandaag vond ik de aangebrachte makeup eigenlijk niet zo flatterend bij mascha staan, beetje smushy. Denk dat Mascha het zelf mooier had kunnen doen.
Ik hoop dat degene die de comments stuurt flink veel last krijgt met de politie. Ook als het een troll is… want dit is echt geen leuke grap.
Die op stories dat ze aangifte heeft gedaan! En terecht.
Inderdaad. Ik zou mij enorm onveilig voelen door dit soort comments.
Hoop eigenlijk dat politie hier echt aardige zaak van maakt zodat het als soort ‘voorbeeld’ is voor andere internet mafkezen dat dit gewoon niet oké is…
Ik vond de vlog van Mascha van vandaag voor de verandering weer eens leuk. Zou het komen door Berlijn? Doordat ze echt alleen op pad was? Door de afwezigheid van Krek?
Ze was iig weer een beetje de leuke sympathieke Mas.
Hahaha ik kwam ook met deze
Afwezigheid van krek, definitly