Beutyblogtopic XL #3

Hahaha ik kwam ook met deze :joy:

Afwezigheid van krek, definitly

1 like

Nou jongens, bereid je voor op morgen! Dit wordt smullen!!!

Mas vroeg op insta of we willen zien dat ze arrogante mensen heeft gefilmd bij de fashion-show en uiteraard stemde iedereen op ja. Dus morgen krijgen we wss niks te zien, alleen Mas achteraf die 8 minuten klaagt dat sommige mensen het echt hoog in de bol hebben en hoe ontzettend vervelend het is, maar dan niet wil name droppen of het blijkt een of andere Duitse blogger te zien. Net als toen ze niet voor mocht dringen bij Gucci winkel en daar een belerend betoog over opnam.

preachy mas is mn fave mas, zeker in combinatie met die zelfgenoegzame “ik ben wel lekker gewoon gebleven” toon die ze er dan bij opzet en de incorrecte tegeltjeswijsheden die ze erbij rondstrooit.

Kan niet wachten.

42 likes

36 likes

Jeeeej leuk zomaar mensen filmen. Ook leuk toch dat mensen zomaar arrogant genoemd worden. Wordt over mij ook soms gezegd, maar dat is gewoon mijn neutrale gezicht en het feit dat ik soms ff met mijn gedachten in mijn eigen wereld zit :sob:

16 likes

Zo zit je gezicht gewoon het lekkerste :wink:

7 likes

Uhu, zeker waar :smiley::smiley:

1 like

Hahahahahaha

2 likes

Love it hoe deze elke paar maanden weer uit het stof gehaald wordt. Beste vlog <3

22 likes

Ik heb het idee dat we te weinig erkenning geven aan het kapsel van de beste man zelf.

Wat in de pop van angeliekje uit Rugrats hel is dit?

Cynthia

edit: ik zie er ook wel Daddyhox over plusminus 12 jaar in, na de scheiding.

71 likes

Hahahaha Daddyhox zie ik er ook wel zo bijlopen ja

2 likes

Nee hij leeft nog haha

1 like

Enkel zijn professionele carrière hoop ik.

5 likes

Excuuuse me dat is niet zomaar een pop. Dat is een echte Cynthia.

9 likes

Hahaha nou je zit er niet ver naast, behalve dat hij dit dan serieus en niet-dronken doet (alhoewel…). Vooral ook mooi hoe massa van ‘dit is echt de beste kapper ohymgucci’ van ‘dit is toch wel erg… experimenteel help’ naar ‘omg jongens echt, zó bijzonder om door zó’n goede kapper behandeld te worden’ gaat.

8 likes

Ik doe dit wel eens voor volume :flushed: maar alleen met Heineken want dat is nergens anders goed voor. Ik laat het prik er niet uitgaan overigens.

@ladygodiva
Niet gedronken maar wel wat door de neus gesnoept denk ik zo.
*nee ok ik denk toch dronken.

7 likes

Even serieus, hoe fucked up is dit? Anti-age eraser? Ze is begin dertig! Welke age willen ze erased? Ik heb zo’n hekel aan de beautyindustrie :triumph:

12 likes

Voor de grap maar weer eens die vlog van de kapper eens aangeslingerd. Dat gezicht van Mas, blijft dat geweldig vinden. En maar zeggen dat ze van de truttig is hahah.
Ja en Gregor die gewoon niks erover zegt behalve als ze zijn mening vraagt haha

1 like

Maar het allermooiste van alles is dus dat ze die meiden zit te bashen dat ze arrogant zijn en op de verkeerde plek zitten om elke momenten later te vertellen DAT ZE ZELF OP DE VERKEERDE PLEK ZAT

:joy:

16 likes

Ja vond hem ook dronken overkomen

1 like