Nope. 375, ik heb screenshots
Waar is die van
Niet mijn foto, maar volgens mij is die van H&M Home
Massa had het van H&M Home, ik heb hem bij loods5 gescoord
Ja maar dan moet je je water uit een beekje halen en je stroom aanslingeren met een fiets.
Ik heb vorig jaar een kavel gekocht en dat was ongeveer even groot maar wel dubbel zo duur. en dan heb je een stuk zand met onkruid. (ook in het zuiden trouwens haha) Gek dat dat zoveel scheelt allemaal.
Maar dat is ook wel een huis waar nog heeeeeel veel aan moet gebeuren hoor, energielabel G zegt al wel genoeg + het feit dat er geen fotoâs zijn van het huis.
Maar ik snap je gevoel haha, ik woon in een klein dorp en hier zijn de huizen ook vrij goedkoop gelukkig.
Nou er is ook nog wel een heel groot verschil tussen âbuiten de randstadâ en een dorp in Zuid-Limburg. In Groningen, Zwolle en Breda koop je daar ook geen appartement voor en die steden liggen ook buiten de randstad
Ik denk overigens ook dat zoân lage prijs eerder uitzondering dan regel is!
Zijn de supermarkten buiten de ring eigenlijk goedkoper?
(Grapje woon zelf buiten de ring.)
Groningen staan ook genoeg ruime eengezinswoningen voor onder de 2 ton.
Misschien niet in de leukte wijken.
Maar het viel me echt op dat de prijzen daar heel laag lagen. Maar ik ben dan ook Rotterdam- prijzen gewend
Heeft dat niet ook met het boren in de aarde te maken? En de gevolgen daarvan?
Zou best kunnen hoor.
Maar in Drenthe en Friesland liggen de prijzen nog lager. Is natuurlijk ook steeds minder centraal.
Niet overal in Groningen beeft de aarde hoor.
En ook in Groningen heb je dure dorpen, waaronder Har. en en Zu. idh. orn.
Jazeker, brood kost hier een kwartje en een kuipje boter een dubbeltje. Voor een rijksdaalder heb je een kilo kikker snoepjes.
Liever een villa met ruimte voor de Mercedes, sauna en ruimte voor een pony.
Maar dat heeft je zus Violet toch al?
Mascha ligt nog in bed als de vlog start. ze heeft een zwart tâshirt aan. Vol met kattenharen!
Ik ben opgegroeid met katten (poezen) vind ze erg lief. Maar niet in bed!!!
Nou zo ziet mijn shirt er ook uit als ik âs avonds met ze op de bank heb gelegen en trek dan echt geen ander shirt aan voor in bed hoor.
En slapen met je kat is echt het beste ever.
brrrrrbb⊠nu heb ik erg snel last van jeuk en die losse haartjes⊠ieks. hatsjoe!
doe mij dan maar een knuffelende naaktkat in bed
Ze mag toch wel aangeven dat zij het niet fijn zou vinden? Ik moet er ook niet aan denken, maar ik heb dan ook geen huisdieren. Als jij er gelukkig van wordt dan gewoon lekker doen!