Beutyblogtopic XL #3

Ik zit nu ook die vlog van die kapper opnieuw te bekijkem en het is zo grappig dat ze daar heen gaat in de meest truttige outfit die ik haar ooit heb zien dragen.

Wat is de naam/nummer van de kapper vlog?? Enlighten me guuuuuurls.

Het zou me niets verbazen als hij denkt: ik neem dit vloggertje gewoon in de zeik. Eens kijken in hoeverre ze het pikt.

9 likes

Dione is zo knap!

1 like

Ja dit heb ik vanochtend gekeken?
Alleen komen de dames niet in beeld. Maar dit gaat over de maybelline fashionshow??
Of haal ik nu 2 dingen door elkaar??

1 like

Thanks!!!

Sowieso anti age eraser? Wil je je anti-age weggummen? Dan hoi je toch juist age over en dat voorkomt deze concealer juist. Slaat nergens op haha

25 likes

Jammer dat ze haast niet aan het woord is geweest!

2 likes

Ik dacht ook oh wat leuk, maar vind haar best een saaie tafeldame eigenlijk. Betwijfel of ze terug komt hoor.

Wel leuk dat ze beauty iets bij marc jacobs gaat doen.

2 likes

Nikkie gaat samenwerken met Marc Jacobs! Heel leuk voor haar.

Verdere info:

20 likes

Ben benieuwd hoe ze dit contractueel heeft geregeld met andere merken, is ze in dienst van Marc en mag ze niets voor concurrerende merken doen?

Heh gadver dat vind ik best teleurstellend van Marc Jacobs…

1 like

Nou ik zou wel een gesprekje met Kjeld kunnen voeren hoor

image

41 likes

Ten eerste omdat ik niet had verwacht dat MJ zich zou verlagen tot zo’n cheape manier van influencer marketing.
En ten tweede omdat ze dan queen of plastic Nikkie kiezen. Ik vind dat wat zij doet niet veel meer met make-up maar eerder met stuc- en plamuurwerk te maken heeft.

Maar goed da’s mijn mening maar he.

21 likes

Denk sowieso meer dan 1, als je al hoort dat influencers 1 miljoen kunnen verdienen als ze een paar maanden het gezicht zijn van een merk.

Strategisch wel een slimme zet van MJ, zij heeft wel een groooooooote invloed op beautymeisjes.

Klassieker dan Urban Decay wel inderdaad! (Zou een veel betere match zijn volgens mij!) Ik had bij MJ altijd meer het “high fashion” idee. Makeup die je op de runway zou kunnen zien zeg maar. Dat zijn meestal simplistische maar impactvolle looks met een focus op frisse, jeugdige en natuurlijke (!!!) huid.

foto's

13 likes

Wow als je het zo zegt en laat zien snap ik je zeker… Ik kende het merk ook niet zo goed en dacht alleen maar ‘leuk, zo’n grote samenwerking!’

3 likes

Dit zijn overigens wel verschillende designers he, geen MJ.

deze zijn wel MJ

image
SS19

image
FW18

image
SS18

image
FW17

image
SS17

sorry kleine plaatjes want de normale afmetingen zijn enorm zware bestanden.

7 likes

Ja maar dan alsnog. Dit is een wereld van verschil van wat Nikkie normaal bij haarzelf doet. Al kan Nikkie andere modellen wel zo opmaken natuurlijk.

3 likes

Ik hoop dat Mascha hier een react-to video over gaat maken. :joy: