Beutyblogtopic XL #3

Wow dit zie ik steeds vaker zulke cursussen. Vraag me af wie de eerste was, ik zag het voor het eerst bij Aranka (van @aranka.world) maar nu zie ik ze overal. En vooral ook mensen die over-sharen dat ze een instagram cursus volgen. Leuk voor je meid, maar val mij er niet mee lastig.

Influencers volgen cursussen op instagram over instagram branding om vervolgens hun eigen instagram cursus op te zetten. Goed bezig Cint! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

En ik heb ook het idee dat zo’n cursus echt mega makkelijk scoren is.

3 likes

Celinecharlotte op instagram was de eerste denk ik met c academy. Daarna begin iedereen het te doen :woman_shrugging:t4:

3 likes

Volgens mij ook. Ik vind CelineCharlotte ook echt te gek. Allesbehalve een standaard insta meisje

3 likes

Kost nog €64,95 ook nog dit grapje

49, 95, what’s the difference.

1 like

Verkeerd gequote zie ik, sorry!

1 like

Ik vroeg me dat inderdaad af. :wink: Gewoon omdat het interessant is. Hoe komt iemand daar ineens bij? En stiekem (wil ik eigenlijk niet toegeven), zou ik willen dat ik zelf een business en een idee had om zoiets op te zetten, precies omdat het me makkelijk cashen lijkt, terwijl je ondertussen je kennis met anderen deelt.

1 like

Het is dat ze getagged is maar dacht eerst dat Nikkie Linda de Mol of iemand die daar iets van wegheeft was haha

12 likes

Oh ik vind die CelineCharlotte zo irritant. Na twee dagen weer ontvolgd.

1 like

Missluking

20 likes

Waarom als ik vragen mag? Omdat ze een beetje een special snowflake is haha?

Ja, weet niet, iets te positief voor mijn smaak. :stuck_out_tongue:

No sorry maar nikkie who? Ik kan alleen maar naar Kjeld kijken :drooling_face::two_hearts:

7 likes

Ik schrik steeds als ik CélineCharlotte zie staan omdat het op mijn naam lijkt :scream:

6 likes

64,95? Ben heel benieuwd wie daaraan mee willen doen. Voor dat bedrag koop je zo een paar goede boeken over het onderwerp. Ik ben helemaal van het jezelf op waarde schatten en niet voor gratis werken, maar als je denkt dat je online cursus zonder 1- op 1 tijd (ze benoemt expliciet dat er geen vragen per dm worden beantwoord) 64,95 waard is draaf je toch een beetje door. Je kan hier alles (op de Q&A na) voor vooruitplannen/klaarzetten.

1 like

Ik vind 64,49 vooral zo’n achterlijke prijs, doe dan 65.

7 likes

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/bizar-mascha-van-beautygloss-heeft-last-van-enge-stalker

1 like

Moet bekennen dat ik nooit GTST heb gezien maar is die naam echt zo’n duidelijke verwijzing of heeft de schrijver op het forum meegelezen?

1 like

Volgens mij lezen al die roddelsite’s hier mee! :joy:

11 likes

Toen ik die comment las moest ik ook gelijk aan gtst denken, is ook wel iets wat nu weer speelt in gtst.

1 like