Diepvriesgroenten kunnen wel gezonder zijn dan verse. Als je ingevroren groenten koopt, komen die namelijk rechtstreeks van de boer en worden die dus verser ingevroren dan als jij verse groenten in de winkel koopt en die bijvoorbeeld nog een paar dagen in je koelkast liggen.
Ik houd ook niet van maaltijden invriezen, ik ben er nog nooit blij van geworden. Dan denk ik oei lekker een bak ijs, en dan zit er nog een half jaar oude chilli con carne in ofzo
Ik vries wel altijd kokosroom in (ijsblokjesvorm) voor smoothies, en gember+ citroen schijfjes voor in de thee.
Er zal vast weet ik hoeveel ranzige giftige stoffen over verse groenten gespoten worden, maar vorig jaar kwam toch in het nieuws over diepvriesgroenten waar Listeria in aangetroffen was? Dat heeft er eigenlijk voor gezorgd dat ik sindsdien geen diepvriesgroenten meer koop, ook al slaat dat waarschijnlijk helemaal nergens op.
oh die schijfjes gember en citroen invriezen vind ik wel een goed idee! Doe je gewoon in een bakje en vries je ze dan in? Of hoe moet ik het voor me zien?
Mmm ja ik dacht al dat het een stomme gedachten was dat ik er dan aan zou doodgaan
Zolang ik het dus niet rauw opeet zit ik goed.
Vis vindt ik ook een lastig iets nadat ik vorig jaar een voedselvergiftiging opliep van hollandse garnalen van de albert ik ben na dat soort incidenten meteen helemaal klaar met een bepaald product
Ja maar je krijgt voor onder de zonnebank geen spf, je krijgt crème die uitdroging van de huid voorkomt. Ze denkt dat ze spf heeft gesmeerd, maar dat heeft ze niet. Nu raadt ze ook mensen af om zonder spf onder de zonnebank te gaan, maar is ze het ook aan het promoten.
Ik koop een grote stronk gember en een zak citroenen en die snijd ik beiden helemaal op in plakjes en doe ik in een diepvrieszak (bij elkaar of los, bakje kan ook indd) en dan kun je telkens als je thee pakt gewoon bevroren plakjes erin doen, de smaak is net zo goed en voor de structuur hoef je het niet te doen bij thee in de zomer ook lekker in koud water.
Maar ze kan toch ook prima zelf SPF hebben gesmeerd? Of had ze laten zien welk product ze heeft gebruikt?
Nee ze gebruikte de potjes bij de zonnebank en noemde ze bescherming, staat in de vlog.
Ah ja die heb ik verder niet gezien! Dan is het inderdaad wel stom dat ze niet eens heeft gekeken waar ze zich mee heeft ingesmeerd.
Ik las: Lisanne (kreeft), vanwege het woord zalm in die quote.
jezus daar heb ik lang niks van gezien, gelukkig
Man man man dan ben je toch gewoon te dom om te poepen?
Schaaaaamteloos
Je zou denken dat ze in haar kleinere huis minder troep zou gaan kopen, maar ik zie haar in zoveel vlogs allemaal accessoires en troep voor haar huis kopen. Dan gaat Marie Kondo niet helpen.
Ze zoekt daarin de âgulden middenwegâ zoals ze zelf benoemt. Mijn hemel, als dit voor haar balans betekent in het spullen kopen, wil ik niet weten hoeveel ze zou kopen als ze daar niet op zou âlettenâ
Trouwens ze gaven vandaag ook echt eventjes 1.000,- euro uit aan de Ikea. Waren misschien praktische spullen maar ik kreeg echt een vibe van âJa, ik gok even op deze deuren (a 90,- per stuk)â. Alsof het niets is
Ik snap iets niet. Ze wil haar schoenenkast uitbreiden met enkele plankjes, dus ze telt hoeveel ze er nodig zou hebben âok 10â. Maar dan koopt ze 10 nieuwe? Er zitten toch al 8 plankjes in? Zijn het andere plankjes, is het een andere kast? #confused
Ze wil van die speciale schuine schoenenplankjes, die dat ze nu heeft zijn ârechtâ. Echt weer first world problem dit
Ik las