Voor niets gaat de zon op hè, eerst een tikkie A 65 euro graag.
Hahaha
Essentialiving
Dat verklaart het. Ik vond het al zo gek aangezien Hema eerder heeft samengewerkt met bloggers/vloggers. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de producten, want het ziet er goed uit!
Cynthia zit sowieso heel erg in mn irritatiezone, maar ik vind het belachelijk dat ze mensen die wel gewoon balans WILLEN (dat moet iedereen voor zich weten) met betrekking tot voeding en sporten en bepaald body/healthgoal nastreven en dat gewoon naar haar delen zo op die manier op Instagram plaatst. Dus omdat zij dat vervelend vindt moeten ze dat niet met haar delen of zegten. Grow up please. En ik kan haar btw ook niet serieus nemen met haar productiviteitscursus met haar dagelijkse wandelingetjes en chillsessies met dekentjes en Kees op de bank. Ik weet niet hoor, een gemiddeld volwassen persoon heeft die tijd gewoon niet dus hoe je dan zo’n cursus geven.
Haha tuurlijk, iedereen zijn/haar mening
Cynthia zou gewoon eens moeten kappen met die ellenlange teksten om alles uit te leggen, soms (lees: bijna altijd) lijken haar stories wel een dagboek. Daar zit toch niemand op te wachten, ik ken ook geen andere blogger/youtuber die dat doet? Ze komt altijd zo belerend over, ik heb nu het wiel uitgevonden door schijt overal aan te hebben, dus andere mensen moeten dit precies zo doen.
Daardoor komt ze voor mij steeds onsympathieker over terwijl ik haar eerder wel altijd erg leuk vond om te volgen. Voor mij wordt ze zo echt de nieuwe Sanneke.
Oh jawel hoor. Zo vind ik het bijvoorbeeld tof dat Kees heeft geadopteerd en zo lief voor dat beestje is en dat ze zo’n boekenliefhebber is.
Maar vaak irriteert ze me gewoon en vind ik haar betweterig alsof ze het wiel uitgevonden heeft.
Het warm water
Ik ook! Durf dit alleen nooit te zeggen hier. Ben alleen geen fan van veel van haar Instagram foto’s.
Haha, mis ik iets?
2 spreekwoorden en uitdrukkingen bevatten uitvinden
- het warm water (her) uitvinden (=iets wat reeds lang bekend is, presenteren alsof het een originele innovatie is. (Niet verwarren met
het wiel opnieuw uitvinden
)) - het wiel opnieuw uitvinden (=dubbel werk doen.)
Ah zo! Thanks, weer wat geleerd!
Woww haha nooit geweten! ik had warm water uitvinden ook echt nog nooit gehoord? (dit moet waarsch in opbiechttopic)
Woow ik leer elke dag weer wat bij op op dit forum.
Ik lees dit de laatste tijd best vaak op het forum maar ik vergeet het ook altijd Gelukkig gebruik ik nooit uitdrukkingen dus kan het sowieso niet fout gaan haha
Heeft ze niet vooral zeeën van tijd waar menig plebejer alleen van kan dromen?
De vlog van massa duurt echt letterlijk 5 min. Waarom neem ik in hodsnaam de moeite nog
Ze gaat filmen met Tat. Complimenten zij ziet er weer goed uit.
En voor fouten!
Relax.
Ik vond haar een paar keer super slecht gekleed (kwestie van smaak) en onverzorgd eruit zien.
Ze had nu leuke kleren aan en dr haar zat leuk. Al woog ze 300 kilo i couldn’t care less…
Kunnen we een keer stoppen met constant overal iets negatiefs achter te zoeken?
Heeft iemand de nieuwe video van debby gezien waar ze vertelt over een facelift? Ik heb hem zelf eigenlijk niet gezien.
Mogen we wel over debby’s uiterlijk praten of dat nou ook niet meer?