Maar die van Nina en isadee lijken inderdaad meer op zombies dan op geweld.
Haha ik word er een beetje ongeduldig van, ben nu ook wel benieuwd wat het dan wél is
Ik ging er ook niet vanuit dat het echt daarvoor was hoor. Dingen worden inderdaad regelmatig te snel als feit gepresenteerd. Wilde alleen zeggen dat ik bij die kringen en grauwe huidjes eerder aan verslaving dacht dan aan mishandeling, haha.
Denk echt dat het een zombiefilm is ja.
Ik weet niet waarom, maar ik kan die Nina écht niet uitstaan
Ook wel typisch dat ze bij deze foto er alsnog graag sexy op wil staan
Ik vind die dingen echt heel irritant worden, wekt bij mij juist geen interesse op maar juist iets van zucht gaan we weer
Jaa echt hoor! Alsof haar enige doel in het leven is om sexy over te komen
De business editie van de planner is er
Ik vind persoonlijk alle stickers en kleurtjes nog te fel en âblijâ voor mijn doen. De kaft vind ik wel 10x beter dan minty groen etc.
Die kaft is mooi, maar waarom neon oranje voor een zakelijker planner??
Ik vind de kaft ook niet mooi, zo saai.
âhij is gre.gor proofâ verklaart die gare kleuren
Edit: naam iets anders
Ja verschrikkelijk. Haar antwoord: âje hoeft de stickers niet te gebruikenâ. Ja daggg zo ken ik er nog wel een paar.
Matcht bij zijn schoenen?
Onder andere.
Nou krekor gebruikt die glittery minty planner ook met allemaal gekke stickers dus van zijn mening kun je beter niet uit gaan.
Weet je toevallig waarom dit zo is? Vraag me dit oprecht af, want eigenlijk is het toch juist âlogischerâ als het minder is in deze periode met allemaal feestdagen enz?
@Maestoso Oja goeie! Mensen zijn dus juist vaker thuis inderdaad!
En jeetje ben het echt met iedereen eens, het zijn echt meer zombies dan wonden/blauwe plekken hahaha
Ben benieuwd waarvoor ze deze gaat gebruiken. Ze heeft er immers al één voor de afspraken en de Etos editie voor persoonlijk lichamelijk onderhoud. Deze dan voor de boodschappen?
denk om het plannen te kunnen plannen #planception