Beutyblogtopic XL #3

Maar die van Nina en isadee lijken inderdaad meer op zombies dan op geweld.

13 likes

Haha ik word er een beetje ongeduldig van, ben nu ook wel benieuwd wat het dan wél is

1 like

Ik ging er ook niet vanuit dat het echt daarvoor was hoor. Dingen worden inderdaad regelmatig te snel als feit gepresenteerd. Wilde alleen zeggen dat ik bij die kringen en grauwe huidjes eerder aan verslaving dacht dan aan mishandeling, haha.

1 like

Denk echt dat het een zombiefilm is ja.
Ik weet niet waarom, maar ik kan die Nina écht niet uitstaan

11 likes

Ook wel typisch dat ze bij deze foto er alsnog graag sexy op wil staan :sweat_smile:

13 likes

Ik vind die dingen echt heel irritant worden, wekt bij mij juist geen interesse op maar juist iets van zucht gaan we weer

8 likes

Jaa echt hoor! Alsof haar enige doel in het leven is om sexy over te komen

1 like

De business editie van de planner is er

8 likes

Ik vind persoonlijk alle stickers en kleurtjes nog te fel en “blij” voor mijn doen. De kaft vind ik wel 10x beter dan minty groen etc.

9 likes

Die kaft is mooi, maar waarom neon oranje voor een zakelijker planner??

3 likes

Ik vind de kaft ook niet mooi, zo saai.

“hij is gre.gor proof” verklaart die gare kleuren

Edit: naam iets anders

7 likes

Ja verschrikkelijk. Haar antwoord: ‘je hoeft de stickers niet te gebruiken’. Ja daggg zo ken ik er nog wel een paar.

3 likes

Matcht bij zijn schoenen?

1 like

Onder andere.

3 likes

Nou krekor gebruikt die glittery minty planner ook met allemaal gekke stickers dus van zijn mening kun je beter niet uit gaan.

3 likes

Weet je toevallig waarom dit zo is? Vraag me dit oprecht af, want eigenlijk is het toch juist ‘logischer’ als het minder is in deze periode met allemaal feestdagen enz?

@Maestoso Oja goeie! Mensen zijn dus juist vaker thuis inderdaad!

En jeetje ben het echt met iedereen eens, het zijn echt meer zombies dan wonden/blauwe plekken hahaha

Ben benieuwd waarvoor ze deze gaat gebruiken. Ze heeft er immers al één voor de afspraken en de Etos editie voor persoonlijk lichamelijk onderhoud. Deze dan voor de boodschappen?

denk om het plannen te kunnen plannen #planception

5 likes