Beutyblogtopic XL #3

Juist meer, er komt onder andere heel veel spanning bij kijken. Bij ons flipt elk jaar mijn stiefvader om de kleinste dingetjes puur omdat hij niet tegen die stress kan.

Pas sinds we kerst enkel bij de familie van mijn moeder vieren zijn de feestdagen een stuk beter geworden.

3 likes

Ik zag de foto van Marije als eerste en dacht eerlijk gezegd dat het een allergische reactie was🙈

Die look in de foto kwam ook heel random in Marije’s nieuwe video, vond dat ook al zo vaag.

1 like

Vind de nieuwe planner van massa wel mooi! Love zwart alleen daarom eigenlijk, vond dat roze en paars binnenin niet zo mooi

Edit: oh die losse dingen zijn wel lelijk van kleur

4 likes

Net niet, classic.

5 likes

Als het inderdaad een campagne is m.b.t. huiselijk geweld vind ik het eigenlijk best wel ongepast. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel goed dat influencers hun bereik inzetten om maatschappelijke problemen aan te kaarten. Maar waarom moet het in de vorm van dit geschmink? Ik vind dat niet zo netjes naar slachtoffers toe. Ik snap natuurlijk dat de bedoelingen hartstikke goed zijn, maar krijg er toch een beetje een raar gevoel bij.

13 likes

En lachende en/of sexy poses, ik weet niet, dat vind ik gek. Maar ok als het je aan het denken zet is het doel al bereikt misschien.

2 likes

En alcohol he. Er vind ook bijv veel meer huiselijk geweld plaats in Engeland als hun voetbalteam speelt en nog meer als het verliest. Dan zijn de mannen boos = gaan ze drinken = gaan ze afreageren. Daar was ook laatst een campagne over!

7 likes

Ik weet bijna wel zeker dat het promotie is voor een horror/zombie film. Anders is de make-up wel heel slecht gedaan :rolleyes:

Sowieso dst Mascha de zakelijker planner gaay gebruiken in 2019 want ja new year, new planner.

En ik denk niet dat het om huiselijk geweld gaat, tenzij Marije iemand moet voorstellen waar 80 sigaretten op gezicht en nek zijn uitgemaakt. Ik denk idd een nieuwe film ofzo. En anders is het idd erg misplaatst dat ze allemaal zo’n foto plaatsen en de volgende dag gewoon weer vrolijk verder gaan met plannerplaatjes posten.

Toen ik vanochtend alleen nog maar die foto van Mas had gezien dacht ik dus echt huiselijk geweld. Dat had ik niet zo hard moeten roepen, want door de foto’s erna denk ik ook meer aan zombie (vooral die van Marije, Jay-Jay en Nina). Wat het ook is, het zal sowieso wel een teleurstelling zijn :wink: Geslaagde campagne omdat we er al wel een dag over praten, minder geslaagd omdat het dus zo onduidelijk is wat het nou is.

image

64 likes

Oh man deze gif is echr mn nieuwe favo :heart_eyes:

6 likes

De omslag van de zakelijke planner van Massa lijkt op mijn favoriete palette van Zoeva: en taupe.

1 like

als je tijdens je studie tijd hebt voor zo ontzettend veel insta stories ben je wel druk ja

4 likes

sounds like :star2::star2: me :star2::star2:

12 likes

lekker soggen zeker haha

maar serieus, hoeveel insta stories kun je maken man

2 likes

Als die foto’s werkelijk een campagne zijn tegen huiselijk geweld dan vind ik serieus alleen Mascha’s look geslaagd. De rest lijken idd allemaal op zombie’s met veel te overdreven verkleuringen en smokey eyes.

9 likes

:sob::cry::sob:

4 likes

Nikkie blijft me echt zo impressen met haar creativiteit en kwaliteit.

(Kun je vanaf je telefoon een insta post in een bericht zetten, zodat je meteen de foto ziet, zonder dat je een screenshot oid hoeft te plaatsen? Edit: @Rozecoupeschaar en @Popcorn thanks!! )

33 likes