Sowieso, bok toch op met die namen zo prominent op planners. Ik heet geen Mascha dus dat wil ik ook niet op de kaft hebben.
Ja dit ook. Die businessversie ‘kun je nu aan je vriend of mannelijke collega geven’ maar dan staat er nog steeds ‘Mascha’ op de kaft. Ze zien me aankomen…
denk plakken kaas op de wangen van tienermeisjes
Dit heeft die Tygo op zijn tijdlijn staan. Zou het dan toch iets met zijn docu te maken hebben? Ik vind het te lang duren. Wil weten wat het is😂. Vind het ook wel zielig dat sommige kinderen bij Mascha zich echt zorgen lijken te maken en denken dat ze ziek is.
Jammer dat ze 'm weg doet, staat haar mooi.
beetje weinig boob wel
Daarom doet ze hem weg natuurlijk
Ja daarom staat ie zo mooi
Ik vind dit ook zo ongelooflijk… Eerst was het een fan-tas-tisch huis, helemaal ingericht naar hun “smaak”. En nu vindt ze niks meer goed en gaat ze alleen maar de badkamer missen? Heel bijzonder… Is ze dan echt zo wispelturig of heeft ze het nooit wat gevonden?
Dit. En niet te vergeten dat het huis helemaal op de bank was aangepast en gebouwd
Wat een grap was me dat trouwens
In dat geval ben ik echt geïnfluenced, want nu wil ik vanavond die docu gaan kijken.
Ik denk dat ze dat alleen voor de foto zegt, omdat ze een foto voor die campagne nodig had.
Sowieso kunnen de foefjes beter hun eigen huis inrichten ipv de hele boel uit handen te geven. Als je zelf je spulletjes bij elkaar zoekt en een plaatsje geeft dan ben je er vaak ook trotser op dan wanneer je alles uit handen geeft en laat sponnen. Plus de eindeloze kritiek zal ook wel niet veel helpen haha.
Ik ben ook benieuwd voor hoe lang hun huis te koop zal staan! Ze zal vast wel de link delen via funda als ze er toch niet meer wonen lijkt mij. Ben benieuwd!
Misschien een nieuwe docu, over krokodil of flakka ofzo? Want die over gbh wordt al uitgezonden dus lijkt me een beetje een gek moment voor promo?
Ik snap je, heb dat al sinds fort Alpha.
Hmm, door welke drugs verander je in een vampier/zombie?
Ze passen er niet meer in.
Als je veel geld in zo’n huis gestoken hebt is t vrij moeilijk om toe te geven dat het gewoon niet gelukt is, maar als ik naar dat sfeerloze hol kijk kan ik me goed voorstellen dat het niet als thuis voelt.