Beutyblogtopic XL #3

Inderdaad. En als het wel voor zombies blijkt te zijn dan is zie van Mascha het weer nét niet.

@flazeda als je even één of twee enters doet tussen je laatste zin en het linkje zodat de link helemaal een eigen regel heeft doet die het bij mij wel meestal.

1 like

Wat @Rozecoupeschaar zegt, of je klikt op dat dingetje dat je een foto toevoegt (zo’n pijl) en dan doe je vanaf het web. Daar vul je die link van insta in en tada!

Vandaag in Massa dr vlog zegt ze wel: “met deze lipkleur lijk ik net een zombie… hihihihi”. Misschien toch iets met zombies? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Waar is de tijd dat een planner nog tijdverlies was voor Massa: https://www.youtube.com/watch?v=Ebi2GAtVjRs(vanaf 5:28)

Of €23,5 te duur voor een “agenda met stickers en dingen” : https://www.youtube.com/watch?v=6uDoAXxgv94 (vanaf 1:59)

23 likes

Haha wow hoe heb je dit gevonden/onthouden?

En jeetje Mascha’s huid ziet er tegenwoordig zoveel egaler en gezonder uit :o

Nou het moet nu toch wel haast een soort zombievirus zijn, dat elke dag erger wordt of zo…

4 likes

Hoelang hebben ze er eigenlijk al met al gewoond? Ik denk dat als ze voor een ietwat gezelligere inrichting had gekozen, het al een stuk meer als een thuis gevoeld had voor haar.

1 like

Ja dit gaat dus echt iets heel kuts zijn he. Waarschijnlijk inderdaad een lelijke Nederlandse zombiefilm ofzo, helemaal geen nobel doel zoals huiselijk geweld.

25 likes

Over die planner - ik kan het moeilijk aan dat het Mascha Planner heet. Is Planner haar achternaam? Akkoord, prima, maar NEE het is EEN planner van Mascha dus Maschaplanner is een woord!! Brrrrrrr pet peeve sorry voor de agressie

50 likes

Ja dit vind ik ook zo kut haha.

Net als structuurjunkie planner.

Nee.

6 likes

Maar je kan het ook als merknaam zien natuurlijk, en dan is het wel ‘correct’.

1 like

Sowieso, bok toch op met die namen zo prominent op planners. Ik heet geen Mascha dus dat wil ik ook niet op de kaft hebben.

33 likes

Ja dit ook. Die businessversie ‘kun je nu aan je vriend of mannelijke collega geven’ maar dan staat er nog steeds ‘Mascha’ op de kaft. Ze zien me aankomen…

13 likes

denk plakken kaas op de wangen van tienermeisjes

15 likes

Dit heeft die Tygo op zijn tijdlijn staan. Zou het dan toch iets met zijn docu te maken hebben? Ik vind het te lang duren. Wil weten wat het is😂. Vind het ook wel zielig dat sommige kinderen bij Mascha zich echt zorgen lijken te maken en denken dat ze ziek is.

1 like

Ik denk dat Debbie nog wat jurkjes heeft gevonden waarvan ze niet meer wist dat ze ze had! :rofl:

3 likes

Jammer dat ze 'm weg doet, staat haar mooi.

6 likes

beetje weinig boob wel

13 likes

Daarom doet ze hem weg natuurlijk

17 likes

Ja daarom staat ie zo mooi

5 likes

Telkens als Cynthia het weer over haar “studie” heeft en om 0630 opstaat om te “studeren” …

69 likes