Beutyblogtopic XL #3

Ik vind dit ook zo ongelooflijk… Eerst was het een fan-tas-tisch huis, helemaal ingericht naar hun “smaak”. En nu vindt ze niks meer goed en gaat ze alleen maar de badkamer missen? Heel bijzonder… Is ze dan echt zo wispelturig of heeft ze het nooit wat gevonden?

22 likes

Dit. En niet te vergeten dat het huis helemaal op de bank was aangepast en gebouwd

Wat een grap was me dat trouwens :sweat_smile:

13 likes

In dat geval ben ik echt geïnfluenced, want nu wil ik vanavond die docu gaan kijken.

Ik denk dat ze dat alleen voor de foto zegt, omdat ze een foto voor die campagne nodig had.

5 likes

Sowieso kunnen de foefjes beter hun eigen huis inrichten ipv de hele boel uit handen te geven. Als je zelf je spulletjes bij elkaar zoekt en een plaatsje geeft dan ben je er vaak ook trotser op dan wanneer je alles uit handen geeft en laat sponnen. Plus de eindeloze kritiek zal ook wel niet veel helpen haha.

Ik ben ook benieuwd voor hoe lang hun huis te koop zal staan! Ze zal vast wel de link delen via funda als ze er toch niet meer wonen lijkt mij. Ben benieuwd!

Misschien een nieuwe docu, over krokodil of flakka ofzo? Want die over gbh wordt al uitgezonden dus lijkt me een beetje een gek moment voor promo?

1 like

Ik snap je, heb dat al sinds fort Alpha. :heart_eyes:

5 likes

Hmm, door welke drugs verander je in een vampier/zombie? :thinking:

Ze passen er niet meer in.

Als je veel geld in zo’n huis gestoken hebt is t vrij moeilijk om toe te geven dat het gewoon niet gelukt is, maar als ik naar dat sfeerloze hol kijk kan ik me goed voorstellen dat het niet als thuis voelt.

4 likes

Ja daar dacht ik ook meteen aan, maar mijn naieve hoofd denkt dat dit niet veel voorkomt in NL?

Ja flakka staat bekend als de zombie drug maar daar ga je er niet perse zo vanuit zien, is meer gedrag. Krokodil eet letterlijk je vlees weg dus vandaar dat ik daar aan dacht maar dat wordt vooral gebruikt in Rusland enzo volgens mij. Tycho goes international?

1 like

Oke ik heb er nog twee gevonden. Bart Maessen (? Van BenR schijnbaar) en Korthom. De laatste zegt in zijn insta story iets als dit: ‘hoi ik wil even laten weten, na alle reacties op mijn video, dat ik me inderdaad niet lekker voel en dat ik morgen even naar het ziekenhuis ga. Ik laat jullie meer weten.’ (En hij zegt nog iets over dat er inderdaad uitslag in zijn nek zit)

Dus we kunnen een campagne voor geweld nu wel uitsluiten. Ik hoop dat we morgen meer weten dan😂. Waarom kan ik het niet gewoon laten rusten.

Instagram korthom voor mijn mede nieuwsgierigen:

2 likes

Mijn postcodeloterij agenda!

1 like

En die foto’s …
Ze spelen allemaal voor lijk voor de nieuwe Baantjer?
Lekker korte rol ook. Makkelijk cashen!

En dan moet je ook nog stu-de-ren, 't is wat.

3 likes

Huh?
Nee ik ken wel mensen die dit hadden met een trui of een broodtrommel, maar niet met een huis eigenlijk :stuck_out_tongue:

Samenvatting

Sorry als ik het sarcasme mis :joy:

Oh ik wel, vind het helemaal niet gek. Je prioriteiten veranderen gewoon en daar past een andere woonsituatie bij, dan kunnen de dingen die je eerst helemaal te gek vond ook op je zenuwen werken.

4 likes

Volgens mij viel het Mascha vanaf het begin tegen hoor. Ze bleef toen maar benadrukken hoe LUXE en duur alles was maar zei imo nooit iets écht positiefs over het huis.

(Niet dat dat erg is, kan gebeuren.)

Of (maar ik weet niet of je dit mat zeggen): ik denk misschien dat hun huidige huis heel erg ingericht is op ooit een gezin stichten. Groot huis, extra kamers, een tuin, etc. en dat als je leven dan toch anders uit blijkt te pakken dat je dan misschien meer ‘voor jezelf’ kiest. (Levendigere buurt, dichter bij werk-dingen en vrienden, etc.)

14 likes

Ja dat is ook wel weer waar natuurlijk!