Beutyblogtopic XL #3

Massa die video’s maakt over seks hebben in een orgiedome en hoe ze dr boobs flasht in de flashline, heeft nu in dr vlog een stukje van 10 minuten waarin ze panisch doet over het omkleden in een lege auto omdat iemand dr misschien spot??? De parkeergarage is ook nog eens leeg, werd er helemaal kriegelig van kleed je gewoon om.

33 likes

Ik kwam hier om precies dit te posten…man man wat is ze toch Burny!

9 likes

Hahaha ja echt! Ik ben zelf best preuts maar ff een topje verwisselen doe ik gewoon terwijl mijn vriend rijdt en ik ernaast zit, je hebt nog een bh aan toch, je ziet niks!

7 likes

Jezus ja idd!! Ze maakt het ook tien keer erger voor zichzelf. Ze had al 10x dat fk topje aan kunnen hebben😅

3 likes

Ik vind het ook preuts hoor, maar misschien is ze bang dat het gefilmd of gefotografeerd wordt? Ze is wel bekender dan jij en ik, dus misschien logisch dat ze er anders over denkt

1 like

De Minions komen toch niet in een parkeergarage? :rofl:

2 likes

Ja klopt, dat kan inderdaad ook! Ze zei zelf dat er geen camera’s op haar stonden dus om dan nog zo panisch te doen over het feit dat ze alleen al een deur hoorde dicht gaan vond ik erg overdreven. En lijkt me dan sterk dat er opeens iemand met een camera de hoek om komt lopen aangezien de garage leeg was hahaha (niet perse reactie naar jou toe dit maar meer een opvatting over wat ik zag)

2 likes

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik de vlog nog niet gezien heb dus ik weet niet wat de context was!

Overdreven gedoe weer. Je ziet meer in haar get morning ready with me thumnbnail.

5 likes

Ook laatst in een vlog filmde ze haar makeup in een badkamer van een hotel waar ze toen verbleef. Daar zag je Massa zelfs in haar string voor de spiegel.

2 likes

En vergeet alle bikini & badpak foto’s niet

3 likes

In onze parkeergarage hangen heel veel cameras en ik heb ook ooit zelf de beelden kunnen/moeten opvragen omdat er wat gestolen was. Maar alsnog niet erg Burnie indd…

En dr playa butt die in volle glorie in de keuken hangt

9 likes

Bekender dan jij en ik?

image

16 likes

Hahaha en vergeet de klikklak foto’s ook niet!

Toch een nobel doel:

https://www.ad.nl/show/confronterende-foto-s-tess-milne-en-tygo-gernandt-onderdeel-van-campagne~a58904cc/

Vind alleen de uitwerking een beetje stom, want ze leken echt meer op zombies dan mensen met ebola tbh.

10 minuten in de vlog, hoe lang heeft ze daar daadwerkelijk moeilijk zitten doen? Vrouw doe dat lampje uit en kleed je even om. Ze hoeft zelfs haar hemd niet uit te doen?

2 likes

Wel eens iemand met ebola gezien?
Komt aardig in de richting

Ik had het er niet 1,2,3 uitgepikt eerlijk gezegd. Maar nogmaals, nobel doel hoor.

1 like

Haha, nee hoor. Het is een nobel doel, maar ik denk dat ze nu te weinig aandacht krijgen omdat de uitvoering gewoon net niet is. Gemiste kans.