Beutyblogtopic XL #3

Ik vind de uitvoering ook een beetje jammer. Ze staan lachend op de foto, klaar te maken voor een feestje etc. Geen idee hoe het voelt als je echt Ebola hebt, maar denk niet dat je dan zo op de foto gaat… :roll_eyes:

3 likes

Of het nou de bedoeling van de promotie is of dat het een ander doeleinde had, ik heb nu wel de drie afleveringen van Tygo Gernandt over GHB zitten kijken hahaha #aanrader

6 likes

Haha ooh the irony…

Vertellen over het beste feestje ooit en met je kater chillen op de bank, maar wel met een ebolafilter. Want ‘ebola is egt erg howr’ :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:
Dit slaat zoo hard nergens op en ik weet dat ik hierover al in het andere topic heb gepost maar jeb hier zoveel frustratie over?! Zo slaat zo’n awarenesscampagne toch kant noch wal ?!

12 likes

Heb het net gekeken en het is wel heel overdreven ja hahhah

1 like

Off topic maar hoe heet dat programma (?)/waar kijk je het? (#influenced)

De video van Vera… :roll_eyes:

Wat zegt ze dan? Of waar gaat het over?

Wat is daar “:roll_eyes:” aan?

10 likes

Ahh oke! Shit dat ze zich zo voelt. Is juist vervelend toch? Ben dan wel benieuwd wat ze zegt waar @vaatdoek zo op reageert.

Edit: alweer spuit 11. Ik typ te sloom tegenwoordig.

2 likes

Helemaal mee eens! Vond dat ze het heel oprecht bracht, heb me zelfs geabonneerd als een soort hart onder de riem.

2 likes

Ergens verbaasd het me op de een of andere manier niet bij Vera. Had de afgelopen tijd al een beetje het idee dat ze opgebrand was.

1 like

Dit staat nog steeds op Serena’s homepage… over 12 dagen is het kerst :sweat_smile:

46 likes

Maar wat deed Vera naast YouTube dat ze zo op is?
Vind het overigens wel knap dat ze zo open is in de video!

2 likes

Lilleke designershit in 50 tinten beige kopen

67 likes

Hahahaha. Een like was niet genoeg hiervoor. Maar ze blogt ook nauwelijks meer toch?

1 like

Nee daar was ze ook al mee geminderd iig.

1 like

Ja precies.
Maar misschien mist ze ook wel diepgang in zo een leven en voelt ze zich daarom zo.

4 likes

Nouja het is ook een moeilijke keuze of je licht- of donkerbeige moet pakken hoor. Dus dan maar gewoon allebei!

Denk dat Vera wat zou opknappen als ze een even een gewone baan zoekt/vrijwilligerswerk zou doen, beetje andere voldoening. Daarbij ook sporten en gezonder eten, vaker buiten wandelen en fietsen en met vriendinnen wat doen (en dan bedoel ik niet met andere vloggers meeten tijdens een event).

Maargoed dit denk ik over meerdere vloggers.

16 likes

Maar bij Vera heb ik wel het idee dat ze nog wel een leven naast haar socials heeft die wij niet altijd zien. Wie weet is dat het verkeerde beeld hoor.

3 likes