Beutyblogtopic XL #3

Misschien wil ze wel voorkomen dat ze overspannen raak/ burn out krijgt. Of heeft/is ze dat wel maar wil ze dat niet zomaar het internet op gooien.

5 likes

Absoluut!

2 likes

Dit is de miss lip burnout periode all over again

12 likes

Als Vera “even op de rem wil trappen” met wat voor reden dan ook is het haar goed recht.
Geen reden om hier elkaar aan te vallen toch?

13 likes

Luv en respect voor alle mensen die goed voor zichzelf zorgen (in welke zin dan ook) en naar hun lichaam/geest kunnen luisteren en grenzen stellen. Dat is voor veel mensen niet zo eenvoudig. Werk is uiteindelijk maar werk. Zoveel andere dingen in het leven zijn veel belangrijker. Knap dat ze dit doet!

oke ik klink nu als een minion maar ik meen het wel. Video overigens niet gezien.

38 likes

Ben ik de enige die zich afvraagt hoe het dan afloopt met haar koophuis? Heb de video niet gezien, zegt ze er iets over?

Ik heb echt het hele mascha gaat weer verhuizen gedoe gemist, kan iemand een uitleg geven? Waarom wilt ze verhuizen?

Heb de video zelf niet gezien maar blijkbaar is het huis dst ze nu hebben niet naar hun zin + locatie is niet goed. Ze willen naar Amsterdam verhuizen want daar wonen hun vrienden en is alles te doen.
Ze gaan eerst verhuizen naar een huurhuis in Amsterdam en dan zetten ze dit huis te koop. En als dit huis is verkocht gaan ze in Amsterdam een koophuis kopen. Dit doen ze zodat er niet ineens 1000 minions weten waar ze wonen en dat er ineens mensne op de stoep staan.

1 like

Amsterdam is ook niet altijd zaligmakend. Ik ken iemand die net verhuist is omdat ze niet tegen het geluid van de trams kon en al het drukke verkeer.
Ook werd ze gek van de parkeerproblemen.
Ik vind de foefjes meer van die Zuidas mensen. Lekker op de Gustav Mahlerlaan ( check funda)

1 like

Ik blijf me oprecht verbazen over het belang dat veel mensen lijken te geven aan het hebben van een (op het randje, overwegend té) druk leven en werk/werken. Ik snap dat onze samenleving zo in elkaar steekt en iedereen zijn steentje bij moet dragen maar zelfs als Vera gewoon ff moe zou zijn, en zo “zwak” om daarom een tijdje een pauze in te willen lassen die ze zich blijkbaar makkelijk kan veroorloven met de buffer die ze voor zichzelf heeft opgebouwd: wat is daar erg aan? De wereld blijft heus wel draaien zonder Vera’s wekelijkse video’s, en zelfs als iemand die best wel van haar werk geniet maar die haar verder persoonlijk totaal niet volgt vind ik het alleen maar goed en knap dat ze aan zichzelf denkt en hopelijk doet wat voor haar goed voelt. Het voelt voor mij ook gewoon een beetje misplaatst om er verder echt een mening over te hebben. Als iemand aangeeft te strugglen dan ga ik ervan uit dat diegene al een hele interne strijd is aangegaan om het eruit te gooien en daar stappen voor te ondernemen, ik kan daar alleen maar respect voor hebben. Voor zover ik weet heeft Vera ook gewoon een therapeut en let is ze erg bewust van haar fysieke en mentale gezondheid, dus het lijkt me ook niet dat ze (hoe goedbedoeld ook) adviezen van mensen op internet die haar niet persoonlijk kennen nodig heeft.

Ok nu ga ik slapen, hopelijk snapt iemand hier iets van.

49 likes

Nee, maar ik kan me best voorstellen dat ze een redelijk stabiel inkomen heeft met die kwastenset. Zal geen vetpot zijn, maar misschien genoeg voor een hypotheek. En misschien heeft ze wel tonnen spaargeld.

Dan wonen ze bij Josh in de straat, ik vind Josh ergens wel een type om daar een stokje voor te steken want het is haar straat.

1 like

Is dat echt nog een ding als het op Mascha aankomt? Dat minions op de stoep staan? 18 plussers hebben wel iets beters te doen toch? Oh wacht… vergeet altijd dat het vooral kinderen zijn.

4 likes

ja dit!

1 like

Toen ze in babylon woonden kon ik me wel voorstellen dat er veel minions waren, want dat ligt letterlijk naast DH centraal. Wie gaat er nu naar een of andere woonwijk met de bus om daar dan Mascha lastig te vallen?

4 likes

Oh die zijn er hoor, helaas.

1 like

Ze heeft het volgens mij ook in haar eerste huisje gehad. Dus zo gek is het niet

Maar het is toch juist een poging om zoiets te voorkomen? Vind je het dan echt beter dat iemand doorwerkt totdat hij midden in een burn-out zit? Want ik vind het beter/gezonder/knapper als je op tijd merkt dat je niet lekker gaat en besluit om een stapje terug te doen om te voorkomen dat het erger wordt…

Veel mensen hebben wel een buffer en kunnen een paar maanden met minder salaris :slight_smile: dus denk dat dat wel goed zit.

@Blush @Vaiana haha ok ik heb duidelijk teveel vertrouwen in de mensheid :’)