Maar als je het huis nog moet kopen dan letten ze daar wel op hoor, zeker met een eigen bedrijf.
Als je al te hypotheek hebt afgesloten is het idd je eigen verantwoording of je het geld kan opbrengen, maar als de hypotheek nog niet is afgesloten dan zal dit er zeker wel impact op hebben. Ik heb geen idee hoe grondig er onderzoek wordt gedaan naar huizenkopers dus mss is dit niet het geval, misschien dat iemand anders dit wel weet? (mss freelance foef even inhuren om hier uitleg te geven op het forum?)
Maar Vera heeft op dit moment nog niks gekocht toch? Misschien dat ze dat ook wel op een lager pitje zetten.
Sterk van Vera dat ze even pauze inlast, ik zie dat veel liever dan iemand die maar aan blijft modderen ten koste van zichzelf en eigen gezondheid. Ik heb dezelfde angststoornis als Vera en ik heb m aardig onder controle. Maar er zijn periodes dat het monster weer wakker wordt en je elke dag moet knokken om zelfs maar de deur uit te komen. En je energie al op is alleen al door jezelf die schoppen te geven om ânormaal te doenâ en door te gaan.
Een pauze nemen of aangeven dat iets niet gaat zijn voor mij al angsten op zich want wat vinden anderen daar dan weer van? En zo blijf je in een zwart kringetje door draaien.
Knap dus van Vera dat ze op tijd gas terug neemt en aan zichzelf denkt. Hopelijk gaat ze met wat rust weer de goede kant op.
Voor sommige mensen helpt het om ânormaal door te gaanâ voor anderen helpt âeen stap terug doenâ. Dat kunnen wij never nooit beoordelen. (Tenzij een van jullie haar psycholoog is.)
Precies. En daarbij lijkt ze het al een tijd geprobeerd te hebben want in zomer zat ze hier volgens mij ook al mee (meen ik me te herinneren uit haar vlogs).
Geloof me, zulke klachten zijn enorm kut. Lieve mensen, heb alsjeblieft het respect dat ze juist ervoor kiest op tijd op de rem te trappen in plaats van stoicijns door te gaan. Daar maak je echt veel meer mee kapot.
Maar die zou dan keurig zijn/ haar mond moeten houden.
Eens, maar ik vond het ook lullig hoe iedereen zo tegen @kika begon. Voor een hoop mensen kan gezond eten, sporten, sociale contacten, betekenisvol werk doen, etc. echt heel veel goed doen en dat is niet per se raar om te vinden. (Behalve dat je dat dus niet voor een ander kunt bepalen tenzij je iemands behandelaar bent.)
Ik hoop echt dat als Cynthia ooit nog een keer een stapje terug moet doen dat er dan net zoveel begrip is als nu bij Vera!
Die twee kan je toch echt niet met elkaar vergelijken haha.
Nou ja, iedereen zegt hier dat je niet mag oordelen op basis van een filmpje op internet. Dus ook al zouden ze niet te vergelijken zijn, dan is dat dus ook bij Cynthia oncool.
Het grote verschil is toch dat Cynthia tijdens haar âstapje terugâ aanspraak ging maken op het broodfonds dat gevuld werd door medebloggers, maar ondertussen wel allemaal reisjes en tripjes etc. bleef doen? Ik denk dat mensen daar kritiek op hadden en niet het algemene feit dat ze een stapje terug wilde doen.
ok ik ben geen influencer of beutyblogger maar ik ben 2 maanden geleden van 40u pw naar 32u pw gegaan. Gewoon om een dag vrij in de week te krijgen, voor mezelf. En de reacties die ik krijg zijn niet voor de poes. mensen vinden me zwak, vragen of ik soms zwanger ben en anders of ik gewoon lui ben.
Uhm nee maar bedankt voor je bezorgdheid. Ik geniet er echt volop van, dankjewel!
Zo irritant. Mensen moeten zich echt eens wat minder met het leven van anderen gaan bemoeien.
Dan heb je mooi extra tijd om je washok op te ruimen!
Haha nee maar even serieus: good for you! Die extra vrije dag is heerlijk!
Belachelijk hÚ waar mensen allemaal een mening over hebben én nog belangrijker de behoefte voelen om die mening met je te delen.
Ik ben ook team 32u per week werken and Iâm loving it
Dat ze die reisjes en tripjes ging doen, wisten we nog niet toen ze een stapje terug deed (en dan nog is het aan haar: herstellen betekent niet dat je alleen maar met een dekentje op de bank mag zitten). En dat broodfonds was haar goed recht, ik vertrouw erop dat ze daar een eerlijke afweging in heeft gemaakt destijds. Wij weten immers nul komma niks van haar financiële situatie.
Ik vind het gewoon fijn om te lezen dat er nu zoveel begrip is. Ik lees nu dingen als dat het goed is om zoiets op tijd te signaleren, dat zolang hetzelfde doen zwaar kan zijn, dat we niet weten hoe iets voor iemand persoonlijk is en je je oordeel niet kunt baseren op een filmpje etc en dat doet me goed. We hoeven namelijk niet zo hard te oordelen over iemand andersâ persoonlijke situatie. Er zijn zoveel mensen die om zoveel verschillende redenen (tijdelijk) thuis komen te zitten. Dat gegeven op zich is al moeilijk genoeg. Geloof me.
Ze moet toch haar vormen showen
Maar ik zou toch ook nog een frontale foto delen, lijkt me iets duidelijker wanneer je de jurk zou willen kopen, maar daarin zie je natuurlijk haar boobies niet zo duidelijk.
Niet lullig bedoeld maar je moet minstens dat formaat borsten hebben om dat jurkje te passen. Hij is helemaal uitgerekt lijkt mij hahah