Beutyblogtopic XL #3

ok ik ben geen influencer of beutyblogger maar ik ben 2 maanden geleden van 40u pw naar 32u pw gegaan. Gewoon om een dag vrij in de week te krijgen, voor mezelf. En de reacties die ik krijg zijn niet voor de poes. mensen vinden me zwak, vragen of ik soms zwanger ben en anders of ik gewoon lui ben.

Uhm nee maar bedankt voor je bezorgdheid. Ik geniet er echt volop van, dankjewel!

97 likes

Zo irritant. Mensen moeten zich echt eens wat minder met het leven van anderen gaan bemoeien.

6 likes

Dan heb je mooi extra tijd om je washok op te ruimen!
Haha nee maar even serieus: good for you! Die extra vrije dag is heerlijk!

2 likes

Belachelijk hè waar mensen allemaal een mening over hebben én nog belangrijker de behoefte voelen om die mening met je te delen.
Ik ben ook team 32u per week werken and I’m loving it

7 likes

Dat ze die reisjes en tripjes ging doen, wisten we nog niet toen ze een stapje terug deed (en dan nog is het aan haar: herstellen betekent niet dat je alleen maar met een dekentje op de bank mag zitten). En dat broodfonds was haar goed recht, ik vertrouw erop dat ze daar een eerlijke afweging in heeft gemaakt destijds. Wij weten immers nul komma niks van haar financiële situatie.

Ik vind het gewoon fijn om te lezen dat er nu zoveel begrip is. Ik lees nu dingen als dat het goed is om zoiets op tijd te signaleren, dat zolang hetzelfde doen zwaar kan zijn, dat we niet weten hoe iets voor iemand persoonlijk is en je je oordeel niet kunt baseren op een filmpje etc en dat doet me goed. We hoeven namelijk niet zo hard te oordelen over iemand anders’ persoonlijke situatie. Er zijn zoveel mensen die om zoveel verschillende redenen (tijdelijk) thuis komen te zitten. Dat gegeven op zich is al moeilijk genoeg. Geloof me.

7 likes

Wat is dit voor vreemde foto? :scream:

6 likes

Ze moet toch haar vormen showen :wink:
Maar ik zou toch ook nog een frontale foto delen, lijkt me iets duidelijker wanneer je de jurk zou willen kopen, maar daarin zie je natuurlijk haar boobies niet zo duidelijk.

2 likes

Niet lullig bedoeld maar je moet minstens dat formaat borsten hebben om dat jurkje te passen. Hij is helemaal uitgerekt lijkt mij hahah

8 likes

Ik heb eens op haar verkoop Insta gekeken. Maar ook daar staan dit soort foto’s op! Wie zou bij deze foto nu denken: Oh, die jurk wil ik wel! :woman_facepalming:

7 likes

Zijn haar borsten ook te koop?

7 likes

Mrs.Boobiescene

5 likes

Zodra het financieel kan ga ik ook meteen naar 36u (ene week 5 dagen andere week 4) of 32u! Kanniewachteeeeeen

5 likes

Ja laf it, 1 dag huis poetsen en 2 dagen netflixen :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Jaa want dat hadden ze allemaal van tevoren moeten weten toen ze provisorisch filmpjes voor joetoep zaten te maken op hun zolderkamertje bij hun ouders! Echt dom dat ze toen iets deden wat ze als hobby leuk vonden! En dat ze het toen steeds iets groter gingen aanpakken toen get populair bleek te zijn, ook zo dom.

Denk dat niemand er voor kiest van tevoren om een pad in te slaan waar je overspannen van raakt. Zij vonden het toen een hobby en het groeide ook heel natuurlijk. Denk dat iedereen er voor zou kiezen om iets door te zetten als hobby als je er opeens je geld mee kunt verdienen.

17 likes

Dit doet me denken aan zo’n item met Sander Schimmelpenninck bij Jinek, die (ik verwoord het nu even vrij en uit mijn hoofd) zei dat het vrouwen hun eigen schuld was dat ze niet aan de top zitten omdat de meeste vrouwen in NL parttime werken.
Hij had het ook over vrouwen en hun ‘baantjes’

Het mooiste daaraan vind ik dat een behoorlijk deel van de mensen die fulltime of meer werkt in mijn ogen totaal niet productief is. Als het sociaal geaccepteerder zou zijn om minder te werken of op output te werken zouden we meer kunnen doen in minder tijd (dat idee heb ik iniedergeval heel erg op mijn werk en bij veel samenwerkingspartners). Veel van die mannetjes die Schimmelpik bewondert zijn binnen de werktijd aan het netwerken en slijmen om vervolgens op die contacten hun volgende baantje te krijgen terwijl de output vaak ronduit belabberd is.

17 likes

Ik vond het gewoon zo schaamteloos om dat maar op ‘jullie vrouwen’ af te schuiven en ik heb ook echt een hekel aan die Schimmelpenninck. Plus wat @Shaaar zegt inderdaad. Maar ja daar is een mentaliteitsverandering voor nodig.

Ik vind het gewoon sneu dat je zo veel op je dak krijgt als je parttime werkt. Zowel door kennissen als door de maatschappij.

4 likes

Waaaaat!!! Ik vond hem wel leuk maar na dit eeuwige haat!

Hij vindt ook dat je HBO geen hoger onderwijs mag noemen. Echt een gezellige man.

(Maar wel knap. Hij hoort bij mijn dark side crushes samen met Theirry en Jort Kelder.)

3 likes

Die gozer is gewoon gefrustreerd door zijn achternaam en roept daarom die rare dingen

3 likes