Word je daar… prikkelbaar van?
Haha nee sorry slechte grap. En niks aantrekken van het commentaar, je hebt thuis ook nog gewoon een leven buiten je werk om.
Hij is ongeveer 1,40 hè.
Volgens mij heeft nog nooit iemand de volle pond te hoeven betalen, er is altijd wel een kortingscode te vinden.
doe het, gun het jezelf! ik zou nooit meer anders willen.
Ok nvm thanks!
Mijn problem met DW reclames is dat ik er niet onder uit kan, zelfs de bookstagram mensen lopen er mee. Alsof ze een lijst hebben met alle mensen boven de zoveel aantal volgers en iedereen gewoon wat stuurt.
Een Keesje?
Herkenbaar! Op mijn vorige werk heerste ook zo’n sfeer van zo veel en hard mogelijk werken. De enige collega’s die 80% werkten met een geldig excuus was een alleenstaande moeder en een collega die eigenlijk al boven de pensioenleeftijd was. Omwille van een eerdere burn-out wou ik zelf ook maar max 4 dagen werken dus heb ik als argument aangehaald dat ik nog een andere freelance functie had.
Dat was niet gelogen, maar die taak nam zeker geen volledige dag per week in… niet iets wat ik persé met mijn collega’s moest delen, wél een goed excuus.
Jup echt de meest uiteenlopende mensen van ‘hippie vegans’ en andere enigszins alternatieve mensen met veel tattoos tot preppy meisjes en It-girls. Ik heb alleen nog geen goth vlogger of instagrammer kunnen vinden die daar reclame voor maakt. :’) Maar nu breng ik ze vast op een idee.
En misschien is Daniel Wellington uiteindelijk ook wel de nieuwe Supertrash, twijfelachtige succes story, een tijd kan je er niet omheen en uiteindelijk eindigt het bij de kruidvat.
Ja zo bizar! Ik had een enigszins goed lopende Tumblr pagina en toen werd ik zelfs al gecontacteerd door daniel wellington. Of ik dan mijn volgers 15% korting zou willen geven + heeel veel reclame geven in ruil voor een horloge.
Zelfs de goed lopende LABRADOR INSTAGRAMMERS hebben het why!
Is Daniel Wellington het zelfde als Cluse? Lijkt wel een kopie. Gejat?
Je hebt ook nog Kapten + Son. Allemaal één pot nat.
DW was 2 jaar eerder op de markt, denk dat Cluse het goed afgekeken heeft
En Rosefield haha!
Wat een godgruwelijk lelijke schoenen.
Oh haha ik had hem gekeken zonder geluid
“I have lived a year in Amurika, so my english is very goodish heur”
Haha schoenen zitten ingepakt in zwart papier, zegt ze “oooh it’s like a trash bag!!”. Ze weet het wel aan te prijzen zeg.
Neem voor elke keer dat ze like zegt een shotje en je ligt in coma.