Zijn haar borsten ook te koop?
Mrs.Boobiescene
Zodra het financieel kan ga ik ook meteen naar 36u (ene week 5 dagen andere week 4) of 32u! Kanniewachteeeeeen
Ja laf it, 1 dag huis poetsen en 2 dagen netflixen
Jaa want dat hadden ze allemaal van tevoren moeten weten toen ze provisorisch filmpjes voor joetoep zaten te maken op hun zolderkamertje bij hun ouders! Echt dom dat ze toen iets deden wat ze als hobby leuk vonden! En dat ze het toen steeds iets groter gingen aanpakken toen get populair bleek te zijn, ook zo dom.
âŠ
Denk dat niemand er voor kiest van tevoren om een pad in te slaan waar je overspannen van raakt. Zij vonden het toen een hobby en het groeide ook heel natuurlijk. Denk dat iedereen er voor zou kiezen om iets door te zetten als hobby als je er opeens je geld mee kunt verdienen.
Dit doet me denken aan zoân item met Sander Schimmelpenninck bij Jinek, die (ik verwoord het nu even vrij en uit mijn hoofd) zei dat het vrouwen hun eigen schuld was dat ze niet aan de top zitten omdat de meeste vrouwen in NL parttime werken.
Hij had het ook over vrouwen en hun âbaantjesâ
Het mooiste daaraan vind ik dat een behoorlijk deel van de mensen die fulltime of meer werkt in mijn ogen totaal niet productief is. Als het sociaal geaccepteerder zou zijn om minder te werken of op output te werken zouden we meer kunnen doen in minder tijd (dat idee heb ik iniedergeval heel erg op mijn werk en bij veel samenwerkingspartners). Veel van die mannetjes die Schimmelpik bewondert zijn binnen de werktijd aan het netwerken en slijmen om vervolgens op die contacten hun volgende baantje te krijgen terwijl de output vaak ronduit belabberd is.
Ik vond het gewoon zo schaamteloos om dat maar op âjullie vrouwenâ af te schuiven en ik heb ook echt een hekel aan die Schimmelpenninck. Plus wat @Shaaar zegt inderdaad. Maar ja daar is een mentaliteitsverandering voor nodig.
Ik vind het gewoon sneu dat je zo veel op je dak krijgt als je parttime werkt. Zowel door kennissen als door de maatschappij.
Waaaaat!!! Ik vond hem wel leuk maar na dit eeuwige haat!
Hij vindt ook dat je HBO geen hoger onderwijs mag noemen. Echt een gezellige man.
(Maar wel knap. Hij hoort bij mijn dark side crushes samen met Theirry en Jort Kelder.)
Die gozer is gewoon gefrustreerd door zijn achternaam en roept daarom die rare dingen
Word je daar⊠prikkelbaar van?
Haha nee sorry slechte grap. En niks aantrekken van het commentaar, je hebt thuis ook nog gewoon een leven buiten je werk om.
Hij is ongeveer 1,40 hĂš.
Volgens mij heeft nog nooit iemand de volle pond te hoeven betalen, er is altijd wel een kortingscode te vinden.
doe het, gun het jezelf! ik zou nooit meer anders willen.
Ok nvm thanks!
Mijn problem met DW reclames is dat ik er niet onder uit kan, zelfs de bookstagram mensen lopen er mee. Alsof ze een lijst hebben met alle mensen boven de zoveel aantal volgers en iedereen gewoon wat stuurt.
Een Keesje?
Herkenbaar! Op mijn vorige werk heerste ook zoân sfeer van zo veel en hard mogelijk werken. De enige collegaâs die 80% werkten met een geldig excuus was een alleenstaande moeder en een collega die eigenlijk al boven de pensioenleeftijd was. Omwille van een eerdere burn-out wou ik zelf ook maar max 4 dagen werken dus heb ik als argument aangehaald dat ik nog een andere freelance functie had.
Dat was niet gelogen, maar die taak nam zeker geen volledige dag per week in⊠niet iets wat ik persĂ© met mijn collegaâs moest delen, wĂ©l een goed excuus.
Jup echt de meest uiteenlopende mensen van âhippie vegansâ en andere enigszins alternatieve mensen met veel tattoos tot preppy meisjes en It-girls. Ik heb alleen nog geen goth vlogger of instagrammer kunnen vinden die daar reclame voor maakt. :â) Maar nu breng ik ze vast op een idee.
En misschien is Daniel Wellington uiteindelijk ook wel de nieuwe Supertrash, twijfelachtige succes story, een tijd kan je er niet omheen en uiteindelijk eindigt het bij de kruidvat.