Beutyblogtopic XL #3

Ja zo bizar! Ik had een enigszins goed lopende Tumblr pagina en toen werd ik zelfs al gecontacteerd door daniel wellington. Of ik dan mijn volgers 15% korting zou willen geven + heeel veel reclame geven in ruil voor een horloge.

5 likes

Zelfs de goed lopende LABRADOR INSTAGRAMMERS hebben het :sob::sob::sob::sob: why!

5 likes

Is Daniel Wellington het zelfde als Cluse? Lijkt wel een kopie. Gejat?

Je hebt ook nog Kapten + Son. Allemaal één pot nat.

3 likes

DW was 2 jaar eerder op de markt, denk dat Cluse het goed afgekeken heeft

5 likes

En Rosefield haha!

3 likes

Wat een godgruwelijk lelijke schoenen.

15 likes

Oh haha ik had hem gekeken zonder geluid :sweat_smile:

1 like

“I have lived a year in Amurika, so my english is very goodish heur”
:facepalm:

12 likes

Haha schoenen zitten ingepakt in zwart papier, zegt ze “oooh it’s like a trash bag!!”. Ze weet het wel aan te prijzen zeg.

30 likes

Neem voor elke keer dat ze like zegt een shotje en je ligt in coma.

13 likes

Ik ga stuk om “there’s air, there’s some more air” wanneer ze de de luchtkussens eruit haalt hahahha alsof er verder geen lucht is ofzo

7 likes

Dit staat trouwens in de beschrijving van zijn youtube video’s: I’ll post a video every sunday and trust me: I know sneakers! My size is US 13 btw.
Waarom zou ik je vertrouwen krekko? En daarnaast, die ‘btw’ erbij, very casual hoor met je postadres van Socialrebelz er gelijk onder gepleurd
(het heet echt Social Rebelz hahaha)

10 likes

Huh ik dacht dat hij nu bij zo’n gaar management van die Max (van Marije) zit?

Misschien wilde Max hem niet want zie dat iedereen zich helemaal gratis mag aanmelden bij deze agency :sweat_smile:

En: ‘he wrote some things down in his book’ beetje jammer dat ze dan niet zegt: he wrote some things down in his mascha planner. :joy:

13 likes

Huh wow had pas later door dat dit om het account van Gregor ging. Dacht al wat een rare titel en waarom zou Mas zo’n video maken? Lekker wakker weer haha :sweat_smile:

1 like

Waarom bereidt ze het niet gewoon voor. Hoe onprofessioneel om alles voor te lezen uit een boekje dat je man heeft geschreven. Hier wordt toch niemand enthousiast van. Presenteer skills 101; niet voorlezen.

4 likes

Eerst iets voorlezen over iets met het environment serious nemen (Nike) en dan niet bij stilstaan dat die pakketjes air gewoon plastic afval is. Massa massa massa…

Hiervoor ging ik Massa haar comments lezen

11 likes