Ik ga stuk om “there’s air, there’s some more air” wanneer ze de de luchtkussens eruit haalt hahahha alsof er verder geen lucht is ofzo
Dit staat trouwens in de beschrijving van zijn youtube video’s: I’ll post a video every sunday and trust me: I know sneakers! My size is US 13 btw.
Waarom zou ik je vertrouwen krekko? En daarnaast, die ‘btw’ erbij, very casual hoor met je postadres van Socialrebelz er gelijk onder gepleurd
(het heet echt Social Rebelz hahaha)
Huh ik dacht dat hij nu bij zo’n gaar management van die Max (van Marije) zit?
Misschien wilde Max hem niet want zie dat iedereen zich helemaal gratis mag aanmelden bij deze agency
En: ‘he wrote some things down in his book’ beetje jammer dat ze dan niet zegt: he wrote some things down in his mascha planner.
Huh wow had pas later door dat dit om het account van Gregor ging. Dacht al wat een rare titel en waarom zou Mas zo’n video maken? Lekker wakker weer haha
Waarom bereidt ze het niet gewoon voor. Hoe onprofessioneel om alles voor te lezen uit een boekje dat je man heeft geschreven. Hier wordt toch niemand enthousiast van. Presenteer skills 101; niet voorlezen.
Eerst iets voorlezen over iets met het environment serious nemen (Nike) en dan niet bij stilstaan dat die pakketjes air gewoon plastic afval is. Massa massa massa…
Jawel net als groene stroom: hoe meer je gebruikt/koopt hoe meer je bijdraagt aan het milieu.
Wat gebeurde er dan ? Kan zelf nu niet kijken en jullie maken me nieuwsgierig.
Siem wil zijn hoofd krabben
Mascha zegt: nee nee siem! Niet je eigen hoofd schoppen
Neeeee🤨
Dat kapsel van Serena dat zij met dat kleine meisje samen heeft gemaakt ziet er echt niet uit. Leuk als je 5 jaar oud bent.
Hahaha ik kijk haar vlogs nooit, maar heb dit speciaal opgezocht. WTF. Niet je eigen hoofd schoppen?! Que?
Welke video is dit haha ik wil ook ff kijken.
Jaa daarom irriteert ze me zo sinds ze moeder is (naast haar metamorfose) zij is echt een leuke energieke moeder! Wat wij ervan zien althans…
Edit: ik ben dus gewoon een uitgebluste jaloerse zuurpruim
Dat soort dingen (mensen met structuur en discipline) zijn altijd leuk om naar de kijken. Tot dat je zelf om 6:30 je bed uit moet en die kou in. Gras is altijd groener bij een ander
@Wanderlust zegt toch niet dat ze jaloers is ofzo? Ik vind het ook knap en vooral bewonderenswaardig. Zouden meer ouders moeten doen, gewoon lekker naar buiten en leuke dingen doen met je kinderen.
De vlog van vandaag!