Beutyblogtopic XL #3

Jawel net als groene stroom: hoe meer je gebruikt/koopt hoe meer je bijdraagt aan het milieu.

2 likes

Wat gebeurde er dan :see_no_evil:? Kan zelf nu niet kijken en jullie maken me nieuwsgierig.

Siem wil zijn hoofd krabben
Mascha zegt: nee nee siem! Niet je eigen hoofd schoppen

30 likes

Neeeee🤨

2 likes

Dat kapsel van Serena dat zij met dat kleine meisje samen heeft gemaakt ziet er echt niet uit. Leuk als je 5 jaar oud bent.

1 like

Hahaha ik kijk haar vlogs nooit, maar heb dit speciaal opgezocht. WTF. Niet je eigen hoofd schoppen?! Que?

:sweat_smile::rofl:

6 likes

Welke video is dit haha ik wil ook ff kijken.

Jaa daarom irriteert ze me zo sinds ze moeder is (naast haar metamorfose) zij is echt een leuke energieke moeder! Wat wij ervan zien althans…

Edit: ik ben dus gewoon een uitgebluste jaloerse zuurpruim

4 likes

Dat soort dingen (mensen met structuur en discipline) zijn altijd leuk om naar de kijken. Tot dat je zelf om 6:30 je bed uit moet en die kou in. Gras is altijd groener bij een ander :wink:

2 likes

@Wanderlust zegt toch niet dat ze jaloers is ofzo? Ik vind het ook knap en vooral bewonderenswaardig. Zouden meer ouders moeten doen, gewoon lekker naar buiten en leuke dingen doen met je kinderen.

1 like

De vlog van vandaag!

1 like

Dat is zeker goed inderdaad! Geen commentaar daarop.
Ik keek meer naar mezelf, vind bijv mensen met een strakke planning en die vroeg op staan/ veel sporten etc bewonderenswaardig, dan denk ik dat wil ik ook! maar krijg het zelf gewoon echt niet voor elkaar omdat ik het niet kan opbrengen in mn leven :smile:
(over dat jaloezie, dat is juist letterlijk wat ze zegt: ā€œword ik jaloers op haar gezinslevenā€ :wink: )

6 likes

GA.STUK

Ow, het was blijkbaar al te laat voor mij want daar heb ik helemaal overheen gelezen :flushed:

Ok had eindelijk tijd om Massa’s sneaker filmpje te bekijken maarrr ik vind haar Engels helemaal niet zo slecht? Ok het is echt heus niet vloeiend en met een dik Nederlands accent, maar ze kan zich wel goed verstaanbaar maken vond ik. Had echt steenkolen Engels verwacht na een paar van jullie reacties haha

16 likes

HUH, Mascha en Gregor praten precies hetzelfde als ze Engels praten voor mijn gevoel. Alsof ze zichzelf dezelfde maniertjes hebben aangeleerd

2 likes

Ik probeerde Massa’s schoenvideo te kijken maar ik kan het echt niet aan.

2 likes

Haar vocabulaire is echt bedroevend klein. In het Nederlands al (let maar eens op als ze niet op een woord kan komen, dan noemt ze dat iets in de trant van ā€zo’n floep dingetjeā€), maar in het Engels zo mogelijk nog meer. Zij en Gregor hebben zichzelf idd dat typisch Amerikaanse maniertje aangeleerd om met, like, veel adjectieven te praten. Als je maar dat Amerikaanse accentje kan nabootsen dan lijkt het al heel wat.

17 likes

Haha, ze zegt echt letterlijk dat ze jaloers is :smiley:

edit: sorry werd al gezegd haha

1 like

Ja, ik was er niet helemaal bij :flushed::joy::joy: