Beutyblogtopic XL #3

24

3 likes

Anna was jarig en ik zie Masha nergens op de foto’s. Volgende week gaan we dus zien of ze iets anders belangrijks had op die avond of dat ze alleen maar vriendinnen zijn ā€˜op beeld’?

Oh grapje ik keek gewoon niet goed. Ekte vriendinnen dus.

1 like

De look die Lotte voor Kruidvat heeft opgenomen is wel echt een pareltje…

Sorry, maar dit ziet er toch gewoon precies uit alsof ze lippenstift die bij kindermakeup zit op haar oogleden heeft gesmeerd?

22 likes

In de vlog van yara gaf Anna een korte speech op haar verjaardag. Toen zei ze ook zoiets als ā€œals je hier bent dan betekent dat je tot mijn inner circle behoortā€. Ik geloof dat ze het vast lief bedoelt maar het kwam zo over alsof het echt iets is waar haar vrienden trots op mogen zijn haha.

47 likes

Haha, precies zoals wanneer ze die ā€˜slip of the tongue’ maakte en onder een instagram foto van haar bij een evenement per ongeluk iets van ā€˜Congrats for having me at your event’ had gezet :joy:

18 likes

Ze voelt zich heel wat maarja dat kan je ook wel merken. Arrogante uitstraling of het nu tv is of instagram.

1 like

Die eeuwige eyeliner ook… Doe es iets fris meid!

4 likes

Huh die nek? Lijkt wel of die niet helemaal klopt

Per ongeluk??

Je weet natuurlijk helemaal niet hoe het gaat in een relatie en na een break-up, maar ik heb het zo te doen met Danny!! Hij was amper te zien in Anna’s vlogs of Instagram en nu weer met die post die hij plaatst op haar verjaardag :broken_heart::broken_heart: en Anna plaatst de hele tijd van die happy foto’s met haar nieuwe vriend over hoe blij ze met hem is en dat hij zo goed voor haar en haar familie/vrienden is, overal waar zij is is hij ook lijkt het wel. Het komt op mij zo sneu over voor Danny

33 likes

Lijkt inderdaad een beetje sneu, maar dat is denk ook gewoon het verschil tussen een lange relatie en verliefdheid…

2 likes

Nee, ik ook niet. Maar denk daf Anna hier misschien wel op kickt ofzo. Dat ze begeerlijk is.

1 like

Wat doet Danny nu eigenlijk? Qua werk bedoel ik.

Hij is samen met een vriend de talentmanager van o.a. de vriendin van Kelvin.

1 like

Jaaa precies, en misschien is hij wel hartstikke oprecht en ben ik heel gemeen omdat ik dit denk, maar ik heb om eerlijk te zijn het gevoel dat hij zo vaak over Anna gepost heeft en blijft posten omdat zijn populariteit op social media (waar hij letterlijk zijn baan vandaan heeft…) volledig van haar en hun relatie afhankelijk was en nog deels is. Ik denk niet dat ook maar ƩƩn persoon Danny op youtube is gaan volgen zonder te weten dat het de (ex)vriend van Anna is.

5 likes

Jaa dat gevoel heb ik ook wel een beetje ja!

1 like

Zou hij dit niet doen voor de insta fame?

1 like

Haha ik heb me hier ook zo aan lopen ergeren. Weer die standaard kutmuziek die inderdaad op elk 90’s Now-achtig feest werd gedraaid, maar dan chique want er wordt elk uur champagne ā€˜gepopt’! Hier moet elke zichzelf respecterende import-Amsterdammer heen!! Mensen zijn jaloers op haar dat ze een kaartje had!!1!

Vandaag had ze ook weer zo’n ellenlange monoloog in de auto waarin ze zichzelf tegensprak. Weer dat gezever dat ze straks Ć©indelijk in Amsterdam wonen, want het is echt niet vol te houden met reizen. Amsterdam Amsterdam Amsterdam. Maaar als het Gregor niet bevalt dan gaat ze gewoon weer naar DH, want het maakt haar absoluut niet uit waar ze woont :’)

Ik weet niet zo goed waarom ik de vlogs ben gaan kijken, ben nooit echt een vaste kijker geweest en erger me eigenlijk alleen maar.

15 likes

Gaat dat over Oud & Opnieuw? Daar kan je toch kaartjes voor kopen? Tim Hofman en vrienden gaan daar elk jaar heen.

1 like

Maar die zijn wel heel exclusief hoor!!!

4 likes