Beutyblogtopic XL #3

Nee, ik ook niet. Maar denk daf Anna hier misschien wel op kickt ofzo. Dat ze begeerlijk is.

1 like

Wat doet Danny nu eigenlijk? Qua werk bedoel ik.

Hij is samen met een vriend de talentmanager van o.a. de vriendin van Kelvin.

1 like

Jaaa precies, en misschien is hij wel hartstikke oprecht en ben ik heel gemeen omdat ik dit denk, maar ik heb om eerlijk te zijn het gevoel dat hij zo vaak over Anna gepost heeft en blijft posten omdat zijn populariteit op social media (waar hij letterlijk zijn baan vandaan heeft
) volledig van haar en hun relatie afhankelijk was en nog deels is. Ik denk niet dat ook maar één persoon Danny op youtube is gaan volgen zonder te weten dat het de (ex)vriend van Anna is.

5 likes

Jaa dat gevoel heb ik ook wel een beetje ja!

1 like

Zou hij dit niet doen voor de insta fame?

1 like

Haha ik heb me hier ook zo aan lopen ergeren. Weer die standaard kutmuziek die inderdaad op elk 90’s Now-achtig feest werd gedraaid, maar dan chique want er wordt elk uur champagne ‘gepopt’! Hier moet elke zichzelf respecterende import-Amsterdammer heen!! Mensen zijn jaloers op haar dat ze een kaartje had!!1!

Vandaag had ze ook weer zo’n ellenlange monoloog in de auto waarin ze zichzelf tegensprak. Weer dat gezever dat ze straks Ă©indelijk in Amsterdam wonen, want het is echt niet vol te houden met reizen. Amsterdam Amsterdam Amsterdam. Maaar als het Gregor niet bevalt dan gaat ze gewoon weer naar DH, want het maakt haar absoluut niet uit waar ze woont :’)

Ik weet niet zo goed waarom ik de vlogs ben gaan kijken, ben nooit echt een vaste kijker geweest en erger me eigenlijk alleen maar.

15 likes

Gaat dat over Oud & Opnieuw? Daar kan je toch kaartjes voor kopen? Tim Hofman en vrienden gaan daar elk jaar heen.

1 like

Maar die zijn wel heel exclusief hoor!!!

4 likes

Anna tilt kringverjaardagen gewoon naar een hoger level. Bevind je je in het midden dan heb je het gewoon gemaakt. :thinking:

3 likes

Eigenlijk moeten we zo’n ‘Which Mascha are you today?’-meme hebben hahaha. Met dan ook ‘doodshoofdjes?!’ en ‘goeiemorgeeen’ en ‘fluffy’ etc.

19 likes

Volgens mij zie ik mas en krek wel op de foto’s op haar insta

Maak hem ajb

Zou het met liefde doen en al die likes innen maar ik volg haar niet en lees hier niet alles dus ik heb geen idee wat voor ‘Mascha’s’ er nog meer in zouden kunnen.

4 likes

@broodjepindakaas Zou ook kunnen komen doordat dit een screenshot is van een video. Desalniettemin is de look echt spuuglelijk haha.

1 like

Jij verwoordt wat ik denk zo vaak zoveel beter dan ik zelf ooit zou kunnen.

2 likes

Wel fijn voor Serena dat ze vakantie heeft, dat had ze vast nodig

21 likes

De vlog van de Foefjes vandaag is (mede) mogelijkgemaakt door Gregor, want Mascha had migraine. Ik vond 'm minder cringeworthy dan gedacht, lag waarschijnlijk aan de lengte (4 minuten), maar alsnog :hushed:

1 like

Ik vond het lief dat Gregor het overnam, maar ik vroeg me wel af wat hij geleerd heeft de afgelopen jaren. Ik had verwacht dat hij iets meer wist van camarahoeken enzo

Waarom kun je geen koffie drinken als je verkouden bent? Of is dat een special snowflake foef ding?

5 likes