Beutyblogtopic XL #3

Anna tilt kringverjaardagen gewoon naar een hoger level. Bevind je je in het midden dan heb je het gewoon gemaakt. :thinking:

3 likes

Eigenlijk moeten we zo’n ‘Which Mascha are you today?’-meme hebben hahaha. Met dan ook ‘doodshoofdjes?!’ en ‘goeiemorgeeen’ en ‘fluffy’ etc.

19 likes

Volgens mij zie ik mas en krek wel op de foto’s op haar insta

Maak hem ajb

Zou het met liefde doen en al die likes innen maar ik volg haar niet en lees hier niet alles dus ik heb geen idee wat voor ‘Mascha’s’ er nog meer in zouden kunnen.

4 likes

@broodjepindakaas Zou ook kunnen komen doordat dit een screenshot is van een video. Desalniettemin is de look echt spuuglelijk haha.

1 like

Jij verwoordt wat ik denk zo vaak zoveel beter dan ik zelf ooit zou kunnen.

2 likes

Wel fijn voor Serena dat ze vakantie heeft, dat had ze vast nodig

21 likes

De vlog van de Foefjes vandaag is (mede) mogelijkgemaakt door Gregor, want Mascha had migraine. Ik vond 'm minder cringeworthy dan gedacht, lag waarschijnlijk aan de lengte (4 minuten), maar alsnog :hushed:

1 like

Ik vond het lief dat Gregor het overnam, maar ik vroeg me wel af wat hij geleerd heeft de afgelopen jaren. Ik had verwacht dat hij iets meer wist van camarahoeken enzo

Waarom kun je geen koffie drinken als je verkouden bent? Of is dat een special snowflake foef ding?

5 likes

2 likes

Nou dat bakkie pleur zou ik geen nee tegen zeggen! Do iiiiit!

18 likes

Maar laat je negatieve reacties achter op alles wat ze post? Want dat is misschien ook een tikkie overdreven?

21 likes

Over cynthia gesproken: ik deed op haar insta mee aan een winactie en moest daarvoor haar en het merk volgen. Ik ging pas mijn lijst opschonen en zag toen dat ik haar nog volgde maar besefte toen dat ik niets had gezien van een winnaar oid. Dus ik heb haar gedmd zonder reactie en daarna het merkt waarbij ik als antwoord kreeg dat ze die week de winnaar bekendmaakt. Maar er is dus gewoon geen winnaar en als ik ernaar vraag geen reactie? Nu interesseer dat ding me niets (meer), maar ik vind dit eigenlijk zo lullig?! De post is denk ik een samenwerking, dan moet dat toch ook niet kunnen? Wel een makkelijke manier om volgers te krijgen :worried:

Ik heb wel eens winacties gewonnen van bloggers, maar dat maken ze eigenlijk nooit openbaar. Dan krijg je gewoon een mailtje of een DM met de boodschap dat je de winnaar bent en dat ze graag jouw adresgegevens vernemen voor de prijs.

Vanuit mijn werk organiseren wij ook wel eens winacties en wij maken eigenlijk ook nog de winnaar openbaar bekend!

Ze heeft gezegd dat ze het asociaal vond dat Cynthia dat verhaal plaatste, dat is toch geen haat reactie? Ik vind het vrij triest als je iemand om zo’n reactie al gaat blokkeren.

3 likes

Nouja ik vind dat niet eens zo’n erge reactie als je kijkt naar dat artikel van haar. Vind dat sowieso heel dubbel van haar, zelf mensen blokken die ook maar iets zeggen wat in haar ogen niet aardig is en zij gooit zulke verhalen van andere op haar blog.

5 likes

Haha Cynthia had laatst een aantal stories op instagram aan die comment van @Nidorina gewijd. Dat zij continu van dezelfde zulke negatieve comments krijgt, dat ze die haat allemaal echt niet snapt, waarom mensen altijd zooooo negatief zijn bladieblabladiebla. Echt een groot zeikverhaal. Dat ze Diana dus oprecht wil uitnodigen voor een kop koffie, want ze wil zoooo graag weten wat er achter deze mensen schuilt. Het was echt weer zo’n onzinnig zeikverhaal, waarin ze zelf alleen maar negatief was. Een paar minuten later had ze het alweer verwijderd.

10 likes

Ik drink ook geen koffie als ik keelpijn heb bij een verkoudheid. Dat is misschien een verklaring?