Beutyblogtopic XL #3

haha ja ik snap ook niet wat je anders zou willen horen op zo’n comment? volgens mij zou cynthia het dan nooit goed kunnen doen

10 likes

Ik vind het best logisch dat de winnaar persoonlijk bericht krijgt. Maar het lijkt me dat je dat ergens vermeldt ook toch? Of iig een einddatum aan je wedstrijd hangt, of GESLOTEN erbij zet, wat ook regelmatig gebeurt, of reageert als iemand ernaar vraagt. Ze hoeft mij echt niet te vertellen wie de winnaar is, maar wel zo netjes om er iets over te communiceren toch. De kans is nu net zo groot dat ze dat ding nooit verstuurd heeft?

2 likes

Kunnen we het trouwens even hebben over het feit dat Cynthia een To do lijst als artikel post? Het zijn zowat alle pietluttige dingen die ze dit jaar nog wil doen.

9 likes

En en en de kerstturtullio die ze heeft gepost. Zit het nu te kijken en heb mn geluid op een triljoen moeten zetten eer ik het kon verstaan

Wat is hier nou weer kerst aan??? Dit is de look die ze al 5 jaar dagelijks draagt man. :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Ja alleen zwaarder aangezet en uitgesmeerd I guess??? Vind t ook totaal niet mooi

Ik vind het best opvallend dat zowel Cynthia als Annemerel de contracten van hun boeken zo extreem laat tekenen/hebben getekend? Ik heb nu niet echt veel ervaring met contracten tekenen, maar het lijkt me toch wel heel belangrijk om te doen voor je überhaupt iets van werk levert…

3 likes

Spon koffie?

Oh, dat oud&opnieuw. Dat is wel serieus het hotste feest van dit moment (hoe kut dit ook klinkt), maar echt iedereen is daar haha. Dus daar heeft ze voor het eerst gelijk.

Valt me tegen van een planjunkie.

1 like

Haha ja dat was inmiddels wel duidelijk. Ik had er nog nooit van gehoord, niemand in mijn omgeving (mix van import en OG) die daar heen gaat.

Een kerstlook die ze 365 dagen van het jaar al draagt. En die lippen zijn wel echt heel 2008.

7 likes

Voor wie benieuwd is en geen zin heeft om naar Sint’s kanaal te gaan:

image

Also, NOG zwaarder aanzetten? Doe rustag mijt

15 likes

Koffie moet je ook niet drinken maar innemen.

30 likes

Ik vind haar oogleden ook één grote bruine vlek

Is de mac lip erase (pun intended) weer uit het stof gehaald?

Dat was in 2014 helemaal in, nu niet meer

8 likes

Bij die bloedeloze lippen moet ik altijd aan Barbie denken. De Haagse, niet de pop!

11 likes

Ik wilde precies dit posten! Hai Samantha :raising_hand_woman:t3:‍♀

1 like

Haha dit is echt kansloos maar ik heb een doods momentje en was op LinkedIn de profielen van ~influencers~ gaan opzoeken (ja I know)

En ik zag dat Cynthia en Mascha elkaar wederzijds hadden ‘aanbevolen’, met een heel epistel dat ze niet alleen een goede collega maar ook haar beste vriendin is enzo :grin:

19 likes

Skills op je CV zetten :star::star::star::star::star:

3 likes