Beutyblogtopic XL #3

Moet haast wel. Anders had er vast wc schrobben, stofzuigen etc. op de planning gestaan. :joy:

6 likes

“Roomba aanzetten :cold_sweat:”

12 likes

Ahh dat was het dus! Had wel het filmpje gezien waarin ze zei dat ze iets verwijderd had, omdat ze er toch geen negatieve energie in wilde steken, maar had de originele post gemist. Dus was al benieuwd wat voor melodramatisch verhaal ze weer had opgehangen. Maar dit was het dus

2 likes

Ze zei op stories ook dat ze deze look had opgenomen voor kerst, maar dat ze dit zelf bijna dagelijks draagt. Uhh ja, wat is er dan “kerstig” aan? :joy:

2 likes

Maar nu heeft ze er weer 6 stories over opgenomen!

Haha dit. Ik volg haar verder niet maar lees wel altijd mee. Dit doet me denken aan toen ik in de 1e klas zat en m’n agenda volkalkte met onbenulligheden want dan leek het zo ‘cool’ vol en serieus.

2 likes

Ik ben benieuwd of mascha deze zaterdag haar kersttutorial online zet en of het iets soeps is.

Omg ja ik zie het nu idd
 Heeft ze weer te weinig lieve, slijm comments gekregen de afgelopen dagen dat ze er op deze manier maar weer ff naar moet vissen?

Dit patroon, okĂ© niet per se wat ik hierboven schrijf, maar wel steeds terugkomen op negativiteit, komt zĂł vaak terug bij haar. Ik snap echt niet waarom ze dat telkens blijft doen. Dat kost jezelf toch ook alleen maar weer (negatieve) energie? Want vervolgens reageert ze ook weer op iedereen die haar DM’t. Zowel positief als negatief en dat moet ze dan ook weer ff delen dmv een screenshot/story
 Ik snĂĄp dat het je dat het wat met je doet en dat het je raakt, maar deel dat lekker thuis, met de mensen om je heen ipv constant online? Pfff

2 likes

Dan had Debbie toch gelijk met haar sneer naar Cynthia! :wink:

2 likes

Dat heb ik misschien gemist want ik weet niet zo goed waar je op doelt :sweat_smile:

1 like

Haha ik mag hopen dat ze haar planning voor die dag nog verder moet invullen.

1 like

Ik lach me rot als dat het tijdsbestek is waarin de appie komt bezorgen.

7 likes

Deze! Als je er op klikt staat er een screenshot @EllaFitzgerald

1 like

hé hé ze moet natuurlijk wel ALLE wijnen bij de gall en gall of liever een speciaalzaak analyseren

1 like

Dit bedoelde ik.

28 likes

Ik vraag me ineens af of Debbie en Cynthia ook ruzie hebben. Ze waren toch eerst dikke vriendinnen. Samen naar Terschelling! Dan zit je toch in Cynthia’s inner circle. :rofl:

Ohja, inderdaad. :woman_facepalming:

Was?!?!!

1 like

Xelly heeft een video voor een snelle BETAALBARE kerstlook, het eerste product dat ze gebruikt is die Dyson krultang van €500. In welke wereld is dit betaalbaar?

20 likes

Ze is zo lekker gewoon gebleven.

5 likes