Moet haast wel. Anders had er vast wc schrobben, stofzuigen etc. op de planning gestaan.
âRoomba aanzetten â
Ahh dat was het dus! Had wel het filmpje gezien waarin ze zei dat ze iets verwijderd had, omdat ze er toch geen negatieve energie in wilde steken, maar had de originele post gemist. Dus was al benieuwd wat voor melodramatisch verhaal ze weer had opgehangen. Maar dit was het dus
Ze zei op stories ook dat ze deze look had opgenomen voor kerst, maar dat ze dit zelf bijna dagelijks draagt. Uhh ja, wat is er dan âkerstigâ aan?
Maar nu heeft ze er weer 6 stories over opgenomen!
Haha dit. Ik volg haar verder niet maar lees wel altijd mee. Dit doet me denken aan toen ik in de 1e klas zat en mân agenda volkalkte met onbenulligheden want dan leek het zo âcoolâ vol en serieus.
Ik ben benieuwd of mascha deze zaterdag haar kersttutorial online zet en of het iets soeps is.
Omg ja ik zie het nu idd⊠Heeft ze weer te weinig lieve, slijm comments gekregen de afgelopen dagen dat ze er op deze manier maar weer ff naar moet vissen?
Dit patroon, okĂ© niet per se wat ik hierboven schrijf, maar wel steeds terugkomen op negativiteit, komt zĂł vaak terug bij haar. Ik snap echt niet waarom ze dat telkens blijft doen. Dat kost jezelf toch ook alleen maar weer (negatieve) energie? Want vervolgens reageert ze ook weer op iedereen die haar DMât. Zowel positief als negatief en dat moet ze dan ook weer ff delen dmv een screenshot/story⊠Ik snĂĄp dat het je dat het wat met je doet en dat het je raakt, maar deel dat lekker thuis, met de mensen om je heen ipv constant online? Pfff
Dan had Debbie toch gelijk met haar sneer naar Cynthia!
Dat heb ik misschien gemist want ik weet niet zo goed waar je op doelt
Haha ik mag hopen dat ze haar planning voor die dag nog verder moet invullen.
Ik lach me rot als dat het tijdsbestek is waarin de appie komt bezorgen.
hé hé ze moet natuurlijk wel ALLE wijnen bij de gall en gall of liever een speciaalzaak analyseren
Ik vraag me ineens af of Debbie en Cynthia ook ruzie hebben. Ze waren toch eerst dikke vriendinnen. Samen naar Terschelling! Dan zit je toch in Cynthiaâs inner circle.
Ohja, inderdaad.
Was?!?!!
Xelly heeft een video voor een snelle BETAALBARE kerstlook, het eerste product dat ze gebruikt is die Dyson krultang van âŹ500. In welke wereld is dit betaalbaar?
Ze is zo lekker gewoon gebleven.