Beutyblogtopic XL #3

Ik stel voor dat we dit gifje bannen wegens nachtmerrie gevaar

• Mee eens
  • Mee oneens

0 stemmers

Ja net zo erg als die drie zusjes (?) met die clown contour van een paar dagen geleden. Of was dat in het andere youtuberstopic? Het was niet erg mooi iig.

Sint is echt op alle vlakken in 2014 blijven zitten. Make-up looks, haar, content, fotografieskills (ok 2009 misschien), video’s… Ik ben benieuwd wanneer ze een ekte baan zal moeten nemen. (Of dr vriend verdient veel, dat kan ook.)

3 likes

Ik zag er ook het gemene niet in.
Dacht dat het aan mij lag.

1 like

Ik wist niet dat je via autoplay per ongeluk een comment onder een verkeerde video kon plaatsen (bij mij laat-ie geloof ik altijd gewoon de comments van de “nieuwe” video zien?), en dan vind ik het gewoon een verkapte je bent dik dus je bent zwanger opmerking.

Mss weet Cynthia dat dan ook niet? Ik lees dat hier nu echt voor het eerst… word ik nu oud :disappointed_relieved:?

4 likes

Ik heb zo hard met mn ogen gerold. Die mijt moet nog een bestelde taart ophalen, wijn uitzoeken én een kaasplank regelen voor kerst. Drukke planning hoor OMG
En er staat (ok nog nét niet in haar to-do lijst maar evengoed in mijn irritatiezone) dat ze nog moet wandelen met Kees en knuffelen met Willem. Hou op hoor.

21 likes

Lekker wandelen en ontbijten als begin van de dag!
Leuk begin van de dag, gun het haar best, maar waarom in je planner? :woman_facepalming:

6 likes

Wandelen staat er wel echt bij hoor!
In de ochtend!!!

8 likes

33 likes

Ik dacht eerst dat er bovenaan “Lekker wandelen” stond. Maar er staat Wekker.

Ja joh, als je zelfs taken die door een voorwerp worden uitgevoerd (jou wakker maken) in jóuw agenda gaat zetten :smiley:

Zo krijg ik mijn agenda ook wel vol, 09:00 wasmachine aanzetten, 10:05: centrifuge, 10:15 was is klaar…

Ik denk trouwens dat je plots een hoop kostbare tijd overhoudt als je niet ieder stapje in je planning hoeft te schrijven van tevoren :smiley:

54 likes

Ik las ook lekker wandelen:::joy::joy:

2 likes

Oh, vast.
Maar dan moet ik opbiechten dat ik er ook een heb. Ben er helemaal blij mee.

1 like

Moet haast wel. Anders had er vast wc schrobben, stofzuigen etc. op de planning gestaan. :joy:

6 likes

“Roomba aanzetten :cold_sweat:

12 likes

Ahh dat was het dus! Had wel het filmpje gezien waarin ze zei dat ze iets verwijderd had, omdat ze er toch geen negatieve energie in wilde steken, maar had de originele post gemist. Dus was al benieuwd wat voor melodramatisch verhaal ze weer had opgehangen. Maar dit was het dus

2 likes

Ze zei op stories ook dat ze deze look had opgenomen voor kerst, maar dat ze dit zelf bijna dagelijks draagt. Uhh ja, wat is er dan “kerstig” aan? :joy:

2 likes

Maar nu heeft ze er weer 6 stories over opgenomen!

Haha dit. Ik volg haar verder niet maar lees wel altijd mee. Dit doet me denken aan toen ik in de 1e klas zat en m’n agenda volkalkte met onbenulligheden want dan leek het zo ‘cool’ vol en serieus.

2 likes

Ik ben benieuwd of mascha deze zaterdag haar kersttutorial online zet en of het iets soeps is.

Omg ja ik zie het nu idd… Heeft ze weer te weinig lieve, slijm comments gekregen de afgelopen dagen dat ze er op deze manier maar weer ff naar moet vissen?

Dit patroon, oké niet per se wat ik hierboven schrijf, maar wel steeds terugkomen op negativiteit, komt zó vaak terug bij haar. Ik snap echt niet waarom ze dat telkens blijft doen. Dat kost jezelf toch ook alleen maar weer (negatieve) energie? Want vervolgens reageert ze ook weer op iedereen die haar DM’t. Zowel positief als negatief en dat moet ze dan ook weer ff delen dmv een screenshot/story… Ik snáp dat het je dat het wat met je doet en dat het je raakt, maar deel dat lekker thuis, met de mensen om je heen ipv constant online? Pfff

2 likes

Dan had Debbie toch gelijk met haar sneer naar Cynthia! :wink:

2 likes