Beutyblogtopic XL #3

Oh shit, dat is dan wel weer jammer ja.

1 like

57

Geniaal dit

37 likes

Vind de kerstlook van Massa ook niet mooi

1 like

Nee, ik ook niet. Ik kijk haar tegenwoordig al heel weinig meer, maar zag al dat ze ook nog steeds een vrij donkere foundation gebruikt. Vind het echt niet mooi.

1 like

De keep goaling planners zijn al uitverkocht. Ze gaan nu kijken of ze nog een “badge” kunnen maken. Komt er volgende week zeker weer bericht dat ze zo “spontaan” besloten hebben om er nog meer online te zetten omdat het zo’n succes was
 :smirk:

5 likes

Ik denk dat je ‘batch’ bedoeld haha

3 likes

Vind het altijd zo zonde als ze dat zwarte lijntje onder d’r ogen doet, ik vind een zachtere look haar veel beter staan. Die Aziatische make-up tutorial vond ik haar bijv heel mooi en fris staan

4 likes

Heeft er iemand voor mij de foto van Willemijn waarop hilarisch staat? Heb hem nodig en kan hem niet zo 1,2,3 vinden.

Thanks!

Pics or it didn’t happen:

48

Ik vind het niet boeiend maar ook niet gek ofzo? Of is bewegend beeld 100 keer erger dan de thumbnail?

Zoveel haat onder de kerstlook, en terecht. De minions gaan los

Weet iemand van jullie waar ze haar susie besteld? :rofl:

53 likes

welke fandechen doet ze dan op?

28 likes

image

24 likes

Kan ook echt niet geloven dat de foefjes die elke dag, heel de dag thuis zitten geen tijd/zin hebben om te verhuizen. Vraag toch wat vrienden en familie en huur een bestelwagen

Ik denk dat je bedoelt bedoelt :yum:

Volgens mij is @Ananas trouwens sarcastisch. Toch?

3 likes

Ah ja sorry, dat bedoel ik idd! :blush:

Ja ik ben idd sarcastisch. Aangezien ze nu ook zeiden dat ze zo spontaan bedacht hadden om dit online te gooien en binnen een dag is alles uitverkocht. Nu doen ze alsof ze nog niet weten of er een volgende lichting komt, maar sws hebben ze dit al lang ingecalculeerd en hebben ze dus genoeg voorraad. Maarja het komt interessanter over als je doet alsof en dan snel “ineens” snel weer kunt leveren :roll_eyes:

1 like

Oh nee, ik dacht dat je sarcastisch was met ‘badge’ :yum: Verder helemaal eens, hoor!

Duidelijk Mas, fijne zondag!

27 likes

Hahahha die meid is gek hoor: “jullie vinden ‘m niet mooi? Dan geen intro! Lekker puh!”

36 likes