… of steek iets meer moeite in het maken van een intro die niet bestaat uit roze glitters en een pony muziekje. Lekker passief agressief ook weer. Fijne zondag!
Hahaha kak ik was nog aan het twijfelen of het een d of een t was.
Ik haat het zo dat Mascha altijd doet alsof iedereen altijd alles van haar weet/kijkt.
Nu in die kerstlook “ik ben nog steeds gek op dat Charlotte tilbury dingetje… maarja”
Ze gebruikt op dat moment niks van CT, dus ik heb geeeeen idee waar ze het over heeft en ze licht het ook niet toe…
Als de pr persoon bij CT het maar snapt
Edit: kijk even hoe goed de kerstmuts staat love it
Van die meiden die zo van je hoofd langzaam omlaag naar je schoenen kijken en dan weer omhoog met deze blik…
Ik heb me er echt het hoofd over gebroken, maar kom er niet uit. Wat is ‘susie’?
Sushi
Oh, jeetje. Ik zat in de beuty-sferen te denken, vandaar dat ik er niet op kwam Dankje!
Ik wist niet dat Cynthia daar zo’n liefde voor had
hahaha de naam van die site (wadtodo) is wel echt geniaal
Nou ben het wel een beetje met haar eens. Het volk kennende heeft ze onder elke vlog sinds die intro haat gekregen, waarschijnlijk ook nog dezelfde mensen die elke keer afkeurend moeten reageren. Ik zou ook denken: jezus waar maak je je druk om! En dan die hele intro weg, doeiiii.
Unicorny horny?
Ugh, vind het toch wel echt smerig dat Nikkie gewoon die producten gebruikt, ik zou het zelf echt niet willen geven. Ook al ontsmet ze het, ze gaat er toch met haar vieze vingers en weet niet hoe schoon het daarna nog wordt…
Maar als je het zelf gebruikt en niet regelmatig schoonmaakt is het toch ook niet schoon? Ik snap het idee wel dat het ‘viezer’ is als een ander het gebruikt maar herhaaldelijk gebruik van make-up is over het algemeen vrij onhygiënisch.
Haahahhahahaha zo flauw. Heerlijk
Beter???
Dit is toch geen Krek?
Ik vraag me bij dit soort dingen dan altijd af hoe het zit met aantrekking. Als hij niets zegt he, maar alleen tegenover haar zit/of ze ziet een foto… dan moét ze hem toch heel aantrekkelijk vinden? Aangezien die echt 1:1 is met de persoon die ze zo lekker vindt?
Nee, dat is der manager