Beutyblogtopic XL #3

Wat 'n zwaaaar leven heeft ze toch.

1 like

Had het veel leuker gevonden als ze zich niet continu had verantwoord

3 likes

Ben zo benieuwd naar haar criteria voordat iets vakantie wordt. Dit is echt zo’n “zo vaak heb ik geen vrij hoor, ik werk keihard”-lijstje. Als ik op texel ga zitten met mijn vriend, daar twee keer per dag buiten de deur eet, lange wandelingen maak en spelletjes doe in de avonden zie ik dat als een vakantie. Ook als ik tussendoor wat werkopdrachten afmaak en bereikbaar blijf voor mijn werk. Ik trek me er teveel van aan, maar ik blijf het zo jammer vinden dat sommige vloggers niet gewoon uitspreken dat ze niet kneiterhard werken en lekker van het leven genieten. Het draagt zo bij aan het idee dat je maar keihard door moet blijven gaan.

17 likes

Ik kijk nu ook de verhuisvlog van de Foefs. Grappig ook hoe Gregor Mascha een soort van “belachelijk maakt” als ze het over die plant heeft. Dat dat het aller engste is wat ze in heel dr leven gezien heeft.

Ok Mas :joy:

Gelukkig vindt hij ook dat ze overdrijft :stuck_out_tongue_closed_eyes:

12 likes

Dat kan op zich geen kwaad maar het ding is dat er dan een gesprek over ontstaat en er langzaam maar zeker steeds meer informatie bijkomt of te achterhalen is. Iedereen herkent wel iets wat dan even benoemd moet worden. Zo ging het toen op EGF ook. Dat is in mijn optiek gewoon onnodig. Als ze het wil delen zegt ze het zelf wel. Maar ze geeft juist het tegenovergestelde aan.

1 like

Fun fact!

3 likes

Josh V ( Josje Veldsla) doet ook wel eens een infuusje voor of na de borrel

Voor skere plebs , neem wat vitamine C , drink flink water en neem eventueel een paracetamol na het consumeren van teveel borrels

Liefs Dokter Bouqet,

33 likes

Walgelijk die infusen zeg. Hoop geld voor gebakken lucht. Eet gezond en beweeg. Ik vind dit weer typisch wannabeyuppen iets. Stelletje hapsnurkers

9 likes

Jullie hebben zo’n ander beeld bij yuppen dan ik, waardoor ik twijfel of ik de definitie wel goed heb. (Net als @OhJaJoh met die paupers haha.)

Yuppen zijn toch hoogopgeleid? Mag toch hopen dat niemand met een diploma zo’n infuus neemt.

10 likes

Het begrip ontstond als neologisme in de jaren tachtig[1] en betreft een hoog-opgeleide jongere met een goed betaalde baan in het bedrijfsleven. De yup heeft een materialistische instelling en streeft naar statusverhogende bezittingen zoals een auto van een gerenommeerd merk. De yup leeft meestal in een urbane omgeving.

Aldus wiki

3 likes

Ik gebruik het woord dus verkeerd. Zag yup zelf altijd als materiele hipsters :blush:

1 like

Ja door het forum dacht ik dit ineens ook. Dus je bent vast niet de enige!

1 like

Weer wat geleerd
 Haha mijn punt over het infuus is duidelijk :joy:

1 like

Nu te downloaden voor maar 9,99! Ik heb het dus ook weer gekocht en ben heel blij. Nu inhouden om niet alle uitbreiding te kopen :stuck_out_tongue:

1 like

Social influencers vind ik eigenlijk wel de yuppen van nu! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

American Psycho is een film over yuppen.

3 likes

Naja klopt toch grotendeels dan :slight_smile:

Jazeker klopt dat ook maar wist nooit dat het hoogopgeleiden waren. Yup is voor mij ook echt een negatief woord. :wink:

Laptop kan het echt niet meer aan! Als ik ooit weer iets extra’s verdien koop ik een nieuwe en ga ik los.

Ik vind het toch ergens een slim idee. De rijken zoeken altijd iets om hun geld uit te geven dat hen exclusiever maakt.