Wat 'n zwaaaar leven heeft ze toch.
Had het veel leuker gevonden als ze zich niet continu had verantwoord
Ben zo benieuwd naar haar criteria voordat iets vakantie wordt. Dit is echt zoân âzo vaak heb ik geen vrij hoor, ik werk keihardâ-lijstje. Als ik op texel ga zitten met mijn vriend, daar twee keer per dag buiten de deur eet, lange wandelingen maak en spelletjes doe in de avonden zie ik dat als een vakantie. Ook als ik tussendoor wat werkopdrachten afmaak en bereikbaar blijf voor mijn werk. Ik trek me er teveel van aan, maar ik blijf het zo jammer vinden dat sommige vloggers niet gewoon uitspreken dat ze niet kneiterhard werken en lekker van het leven genieten. Het draagt zo bij aan het idee dat je maar keihard door moet blijven gaan.
Ik kijk nu ook de verhuisvlog van de Foefs. Grappig ook hoe Gregor Mascha een soort van âbelachelijk maaktâ als ze het over die plant heeft. Dat dat het aller engste is wat ze in heel dr leven gezien heeft.
Ok Mas
Gelukkig vindt hij ook dat ze overdrijft
Dat kan op zich geen kwaad maar het ding is dat er dan een gesprek over ontstaat en er langzaam maar zeker steeds meer informatie bijkomt of te achterhalen is. Iedereen herkent wel iets wat dan even benoemd moet worden. Zo ging het toen op EGF ook. Dat is in mijn optiek gewoon onnodig. Als ze het wil delen zegt ze het zelf wel. Maar ze geeft juist het tegenovergestelde aan.
Fun fact!
Josh V ( Josje Veldsla) doet ook wel eens een infuusje voor of na de borrel
Voor skere plebs , neem wat vitamine C , drink flink water en neem eventueel een paracetamol na het consumeren van teveel borrels
Liefs Dokter Bouqet,
Walgelijk die infusen zeg. Hoop geld voor gebakken lucht. Eet gezond en beweeg. Ik vind dit weer typisch wannabeyuppen iets. Stelletje hapsnurkers
Jullie hebben zoân ander beeld bij yuppen dan ik, waardoor ik twijfel of ik de definitie wel goed heb. (Net als @OhJaJoh met die paupers haha.)
Yuppen zijn toch hoogopgeleid? Mag toch hopen dat niemand met een diploma zoân infuus neemt.
Het begrip ontstond als neologisme in de jaren tachtig[1] en betreft een hoog-opgeleide jongere met een goed betaalde baan in het bedrijfsleven. De yup heeft een materialistische instelling en streeft naar statusverhogende bezittingen zoals een auto van een gerenommeerd merk. De yup leeft meestal in een urbane omgeving.
Aldus wiki
Ik gebruik het woord dus verkeerd. Zag yup zelf altijd als materiele hipsters
Ja door het forum dacht ik dit ineens ook. Dus je bent vast niet de enige!
Weer wat geleerd⊠Haha mijn punt over het infuus is duidelijk
Nu te downloaden voor maar 9,99! Ik heb het dus ook weer gekocht en ben heel blij. Nu inhouden om niet alle uitbreiding te kopen
Social influencers vind ik eigenlijk wel de yuppen van nu!
American Psycho is een film over yuppen.
Naja klopt toch grotendeels dan
Jazeker klopt dat ook maar wist nooit dat het hoogopgeleiden waren. Yup is voor mij ook echt een negatief woord.
Laptop kan het echt niet meer aan! Als ik ooit weer iets extraâs verdien koop ik een nieuwe en ga ik los.
Ik vind het toch ergens een slim idee. De rijken zoeken altijd iets om hun geld uit te geven dat hen exclusiever maakt.