Beutyblogtopic XL #3

Dat lijkt me het aller chillste aan geld hebben: mensen kunnen inhuren voor dingen die moeilijk/vervelend zijn.

16 likes

Ik zei echt net nog tegen m’n vriend: als ik je betaal wil je dan m’n tanden voor me poetsen terwijl ik in bed blijf liggen.
Werkte niet :woman_shrugging:t4:

45 likes

https://www.instagram.com/p/wnznZ8M9z0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ha9rrhqv727w Is z’n echte naam

3 likes

Dus het is waar. Money can’t buy everything. :cry:

2 likes

Zal maar moeten accepteren dat ik zelf m’n tanden moet poetsen, voor alllltijd.
Kutlefuh.

Maar gelukkig bestaan er wel verhuizers! :dancer:t4:

1 like

Zou handig zijn als je een kunstgebit hebt, kun je of in een glaasje water gooien of aan je vriend meegeven

3 likes

Kunnen al die technerds niet een robot daarvoor uitvinden… zo’n eentje die dat soort dingen voor je doet. En je huishouden. Gat in de markt, I swear.

1 like

Fantastische uitvinding! Ik had geen flauw idee dat ze bezig waren hiermee. Nu ben ik wel benieuwd wanneer dit op de markt gaat komen

Cynt?

54 likes

OMG!!! Take my money!

Cint zit op nog geen 100 boeken toch? Valt me tegen van d’r :laughing:

Whut. Al 3 miljoen opgehaald van het 50 duizend doel. Estimated delivery augustus 2017. Waar kan ik dit kopen? :joy:

Huh ik dacht dat kickstarter alleen een platform was voor van die vage bordspellen die mijn vriend speelt, maar er staat echt van alles op.

4 likes

Ik kijk de nieuwste vlog van Massa. Als verhuizen gelijk staat aan iedere dag left over pizza voor ontbijt dan wil ik eigenlijk ook heel graag verhuizen.

5 likes

Als het te mooi is om waard te zijn, is het het meestal ook. Als je op Youtube gaat rondkijken naar reviews, blijkt het ding je tanden niet goed schoon te maken en het bitje niet goed te passen. En die mensen hebben dus blijkbaar anderhalf jaar op het product gewacht. :joy: Er is ook alweer een andere kickstarter die het wil proberen: https://www.kickstarter.com/projects/100951725/unobrush-toothbrushing-reimagined

1 like

En daarna even een zak vitamine c laten inspuiten he!

1 like

Deze proeven echt heel erg vies, het is een soort cola… Blijft de hele dag hangen. Broodje cola-kaas krijg je als je deze gebruikt en dan een broodje kaas eet :sob::sob::sob:

Beter veel boeken lezen dan veel meuk verzamelen en elke zoveel weken weggooien Masch!

5 likes

Nou ligt eraan. Lees dan goeie boeken, Sint leest altijd van die Ako top 10 boeken, ik zie haar nooit eens klassiekers lezen. Ik koop liever 25 items troep dan 3 kutboeken van Kluun

24 likes

En je moet alsnog poetsen met een tandenborstel, toch? Vervangt alleen de tandpasta uit een plastic tube.