Beutyblogtopic XL #3

Ik vind Hella er altijd zo leuk en elegant uitzien, ook qua gedrag enz totaal het tegenovergestelde van Mascha.

5 likes

Meh ik vond het best verontrustend dat Mascha zei dat Hella’s ‘geheim’ om slank te blijven is dat ze veel eet maar van alles maar een paar hapjes. Hella beaamde dit vervolgens.
Ik vind haar altijd een beetje neurotisch overkomen.

15 likes

Ze is een smaak snel zat zegt ze.

Jaaa klopt! Ik snapte dat ook niet helemaal. Want ze zeiden jaa Hella eet echt heel veel, ik kan dat beamen………een paar hapjes overal van.

Maar dat is dan toch niet veel?

11 likes

Oh dat vind ik van die irritante mensen.

Ik kan alles eten, neem ik er gewoon een paar hapjes van.

Net zoals Sylvie Meis toen, die wel eens het hoorntje van haar ijsje opat, doe normaal man

28 likes

Of Victoria Beckham, wiens lunch 5 rozijnen zijn. :woman_facepalming:

8 likes

Jezus wtf. Lekker voorbeeld voor de minions weer.

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Hoe ze het vertelde kwam het op mij over alsof ze allerlei dingen bestelt in restaurants en dan een paar happen neemt, dus daar ging ik vanuit. Ze zal vast gezond zijn maar dat vind ik neurotisch en verspilling.

9 likes

Ja, past ook wel heel goed in het influencer-cool-girl ‘ik eet lekker wat ik zelf wil’ imago wat veel van die meiden hebben. Yara kan ook niet echt koken geloof ik (net als Anna) dus lekker veel kroketjes en snackjes en patatjes eten want snacks=LIFE en ohja niet sporten want dat is echt saai, maar tegelijkertijd wel een banging body hebben :’)

13 likes

Haha ja zij had ooit een heel grappige workoutroutine opgenomen waarin ze voornamelijk haar boobs showde in zo’n sportbh met ritsje, toch? Weet iemand welke video ik bedoel?

10 likes

Heeft Debbie hem niet terug gevraagd? :wink:

2 likes

64 likes

Nog eentje omdat ik deze Anna mis :frowning:

37 likes

ik lach zo hard om dit gifje. Ik stel mezelf hele foute dingen voor :joy::joy:

4 likes

Dit moet toch wel expres zijn…

5 likes

Haha, ik vond Anna hier wel net zo sexy als dat ze zichzelf vond :'D

4 likes

Wow wat een verschil. Anna zag er vergeleken met nu echt gezond en stralend uit vind ik.

22 likes

Hahahaha ja dit bedoelde ik!!! Ahha zo komisch omdat het ook echt serieus bedoeld was.

Nah, niet zo zeer toch. Ik eet echt bijna alleen maar rotzooi, maar heb een vergelijkbaar figuur met sommige meiden van dat nare account.

1 like