Nee hoor kcal zijn kcal. Maakt niet uit of die uit je pizza komen of uit je salade
Samenvatting
Ja maar dat maakt allemaal niks uit. Zolang je maar meer kcal verbrand dan je in neemt.
Maar dit is inderdaad zeker niet het juiste topic
Hoe vaak wassen jullie je hamburgers? En je weegschaal?
Maar heb je de vlog gezien? Want prima dat je dit doet maar ik vind het gewoon raar om dit in een vlog te verkopen als dé trick om slank te blijven.
Overigens excuses dat ik deze discussie heb gestart. Het ging mij meer om voedselverspilling en het aanprijzen als âmethodeâ. Iedereen moet verder zelf weten hoe hij of zij eet. Lekker juist om veel verschillende dingen op een dag te proeven.
Heb ik ook, ik ga super lekker op een hele avond tapas of sushi maar kan soms van een eenpans gerecht snel genoeg hebben omdat het maar 1 smaak is(verzadigd). Bijvoorbeeld met friet, ik kan nooit een kinderfrietje op maar pak daarbij dan wel 3 snacks. (heb ook een slank postuur). Eet altijd waar ik zin in heb maar altijd in beetjes. Kreeg vroeger vaak de opmerking of ik wel genoeg at of erger, dat is dan best vervelend.
Gaan we nu allemaal onze relatie met voedsel delen?
âStevig hapt in discussiesâ I see what you did there.
Ja, eten en ik zijn al bijna 28 naar getrouwd. Dit jaar vieren we ons jubileum op een burgermoon en badderen we in jus terwijl we nipjes nemen van onze donutsmoothies en chocolademaskers op ons gezicht hebben.
Klinkt als mijn beroemde âcandlelight suppersâ
En ik heb ook een goede relatie met wijn, en bij elke fles die leeg gaat gaat die relatie steeds beter.
Ik zal ook eens een wijnnotitieplanner kopen zodat ik dat als een structuurjunkie bij kan houden.
Ik zie in mijn andere planner dat ik nu naar de glasbak moet.
Love, Hyacinth
Ieuw badderen in jus!
Een leeg leven
Ik zit al jaren op het forum maar ik zie nu pas waar dit op lijkt. Mijn god.
Haha oke ik kan me voorstellen dat dit echt super creepy is
Moest alleen wel lachen om âit couldnât be me, I lost my voice during karaokeâ haha
Huh maar wtf is dit voor raar verhaal.
Ik hoop wel dat het Sjors was die âa bottle to our sonâ gaf, anders wordt het verhaal wel enger
Zou wel handig zijn als Google Home dat zou kunnen
Mascha heeft ook ineens best opgezwollen lippen en iemand had blijkbaar gevraagd of ze weer lipfillers had, maar dat was niet, het kwam door de allergie volgens Mas. Doet me een beetje denken aan Jiamiâs verhaal over dâr lippen toen
hahahah er stond lullen ik zag het wel