Hahaha shit ik dacht het nog snel genoeg te bewerken
Omdat er een geest van haar moeders familiekant in haar huis zit?
Wow zoveel?? Hoe kan dat dan zover komen, gooi gewoon wat zooi weg serieus. Misschien ook het nadeel van alles laten doen en niet zelf inpakken. Als je het zelf inpakt gooi je meer en sneller weg lijkt me.
ze maakt er ten minste geen structuurjunkie boek van.
Hahahahaha deze foto hoe dan
Jezus wat veel.
Holy shit, in een andere vlog zei ze dat ze de dag ervoor iets van 70 hadden uitgepakt, dat vond ik al belachelijk veel. Het is natuurlijk niet verboden maar waarom heefr ze het dan zo vaak over declutteren?
Ik voel me wel echt lui aangezien ik bijna een week heb gedaan over 10 dozen uitpakken.
Sshht breng haar niet op ideeën!
Heerlijk toch? Zolang je er maar geen vlog over maakt met een " hoe pak je snel en efficiënt uit" cursus ervij.
Hun hebben dus gewoon ongeveer 17x zoveel spullen. Wow. Nu heb ik niet een heel groot huis maar ik vond het al een gedoe om 10 dozen aan spullen kwijt te kunnen in de kasten enz.
Aaaah die heerlijke Mokumse stadslucht *snifffffffffffff, hatsjoe!!!
Volgens mij pakken verhuizers ook niet suuuuuper efficiënt in hoor, 2 vazen in een doos en voor hun is de doos dan vol terwijl een normaal mens er nog dingen bij zou proppen.
Mascha doet in de vlog van vandaag een heeel oldschool, jaren '90 kapsel. “Hoe oldschool is dit??” zegt ze
…
Ze doet haar haren in een staart met een scrunchie. Groundbreaking.
I’m shooketh
Hoezo oldschool? Mevrouw Verspon draagt ze al jaren!!! #trendsetter
Dat wordt ruzie!
wij zaten gister dus een thriller te kijken. vet spannend moment ik zat ongeveer in mijn trui omdat ik niet durfde te kijken en toen ineens van achter uit de woonkamer
‘SORRY, DAAR KAN IK JE NIET MEE HELPEN. KUN JE DIT DUIDELIJKER ZEGGEN?’
schrok me dood
ja dames en heren, de eerste scrunchiepost van Serena Verbon was op 9 juli 2012!! wel best een trendsetter toch.
en heb net geleerd dat de uitvinder van de scrunchie Rommy Revson heet. dit is de uitvinder van de scrunchie:
Neejoh, Sereen is diehard fan van MARSH!!! Kan ze weer instafilmpjes maken over hoe ze haar aanmoedigd als eckte besties!