Sowieso die insta van haar, zij heeft echt bijna nooit normale kleding aan. Altijd halfnaakt tegenwoordig. Ja, we weten nu wel dat je sport, lekker bezig!
Deze is ook zo vreselijk:
Sowieso die insta van haar, zij heeft echt bijna nooit normale kleding aan. Altijd halfnaakt tegenwoordig. Ja, we weten nu wel dat je sport, lekker bezig!
Deze is ook zo vreselijk:
Haha ja dit dus
Dat been hahaha
Ik had er toen ik op mijzelf ging iets van 30. En dat was dus alleen een slaapkamer . Ik heb iets te veel boeken haha(nu nog veeeel meer dan toen)
Ik vind het vooral shocking dat mensen die naturel doritos kopen, zo zonde.
Haha nog een mooie reactie gevonden: “kontent creëerder”
Is lekker met sweet chilisaus. Of ben ik nu een barbaar en krijg ik de Doritos politie op mijn dak?
ja en een beetje half gesmolten creme fraiche
ik vind je geen barbaar!!
Nou wat ik nooit helemaal begrijp is dat mensen die smaak kopen terwijl er zoveel andere, in mijn ogen lekkerdere, doritossmaken zijn. Naturel tortillachips van een huismerk vind ik trouwens wel helemaal prima, maar dat komt omdat die goedkoper zijn en de andere smaken daarvan meestal lang niet zo lekker zijn als echte doritos.
Ja ok snap ik. Als ik naturel wil dan neem ik normaal ook gewoon huismerk. Al proef ik tussen de nacho cheese van a merk versus b merk ook weinig verschil moet ik zeggen. Maar eigenlijk vind ik naturel sowieso het lekkerste.
wat ik vooral raar vind: bij alle mexicaanse dingen in het schap bij de ah liggen ronde nachochips en in het gewone chipsvak zijn er driehoekige nacho’s
EN DE RONDE ZIJN EEN EURO DUURDER!!!
echt vreemd
Maar het is toch wel grappig dat Serena denkt dat ze haunted is.
Ik vind 170 dozen ook veel hoor, maar als je met een verhuisbedrijf verhuist moet idd wel echt alles in dozen. Toen ik verhuisde (van een poppenhuis naar een normaal formaat appartement) moest echt álles in dozen. Ik pakte wel zelf in, maar de verhuizer bracht het voor me over. Zelfs twee rieten mandjes moesten in een doos, en toen zat die doos dus al vol. Het is voor verhuizers inefficiënt om allemaal los spul te hebben. Mascha en Gregor zijn met z’n tweetjes, dus dan gaat het ook al wel sneller denk ik. Ik had ook echt 80 a 90 dozen (en ik ben alleen, maar ik heb wel veel boeken haha).
En dat deden ze na het schoonmaken van de badkamer?
What did I just watch
Dit doen ze voor alle wanhopige zaterdagse weekboodschappen-vaders die bij het zien van de nacho’s naast de guacemole-dip het gelijk in hun kar pleuren omdat ze allang blij zijn dat ze dingen hebben kunnen vinden die hun vrouw op het lijstje heeft gezet
o wat tof, interessant! wat doe je daar precies?
en oke het scheelt 60 cent en 50gr maar toch de gevoelswaarde he