Dat vind ik een understatement!
haha het is meer het totale contrast tussen jezelf vol laten spuiten met vitamines en daarna jezelf vol stoppen met frituur
Doet me denken aan platvoetje
platfoefje
Dat wilde ze juist volgens mij…
Zo’n tattoo, gaat dat er niet lelijk uitzien? 
Mokken ook 3 kasten vol inmiddels, en spellen, champagne en andere drank, kasten vol blikvoer zoals kikkererwten en zongedroogde tomaten. Maar ook als ze eten bestellen meteen voor een heel weeshuis. Zelf weten hoor, maar weinig is het niet.
Nou, heel erg lelijk is ook wel weer een beetje overdreven
.
Minder mooi dan in de eerste instantie: ja, maar echt heel lelijk, nee.
Ik heb zelf 2 dunne tattoo’s, eentje zit er nu bijna 10 jaar op, en die is wel wat uitgelopen maar nog steeds wel herkenbaar en geen grote lelijke vlek ofzo.
Het is nu net een collage van allemaal losse plaatjes bij elkaar geplakt. Is dit haar nieuwe vision board? Maar dan op haar arm? De alien staat voor reizen en de dino voor… dat ze oud willen worden…?
Ze heeft wel ooit eens gezegd dat dat ook is wat ze wil. Een soort sleeve idee maar dan met allemaal losse tattoo’s.
Kan massa gewoon niet linken aan een sleeve op de een of andere manier.
Dacht dat ze voordat ze die UFO liet zetten slechts 1 tattoo was waar ze spijt van had, en nu laat ze random plakplaatjes zetten ofzo. Error in mijn hoofd.
Ik vond vooral haar culturele momentje weer geweldig in de vlog. Of ze niet even een museumhop kon plannen want het is wel belangrijk nu ze in amsterdam woont dat ze even vliegensvlug alle musea in en uit wipt.
I LOVE ART 
En volgens mij is ze gewoon allergisch voor amsterdam
Hahahaha ja echt. Zal ze in den haag alle musea gezien hebben? 
Nooit iets van gemerkt dat ze in den haag musea heeft bezocht.
Het klinkt ook totaal ongeïnteresseerd, niet alsof ze graag naar die musea wil, nee alleen maar even in en uit hoppen zodat ze kan zeggen: ja ben ik geweest, enorm cultureel ontwikkeld kunstliefhebber die ik ben.
Jawel, 1x voor #spon! Weet btw niet meer welke dat was😂
Volgens mij weet ze niet eens dat Den Haag musea heeft
Mas wil eigenlijk gaan fietsen naar afspraken in Amsterdam maar het tegenargument is dat de vlogs dan saai worden omdat ze dat niet wil filmen ivm herkenbaarheid. Vervolgens zegt ze dat ze dan maar met een Uber en Ov gaat. Volgende shot is ze op de locatie en dus niks gefilmd daarvan. Dan kan je toch net zo goed gaan fietsen 

Dat beest heeft 5 poten!