Beutyblogtopic XL #3

Hahaha ik dacht even dat ik in het chipstopic zat. Maar love alle chips, ik gs nu een bakje van deze onderste variant pakken nomnomnom

3 likes

Ik vind de kiloprijs best stevig verschillen!

1 like

De nieuwste vlog van de foefs is gewoon lachwekkend. Mascha is een ontzettende aansteller met haar gesnuif. En na zo’n dubieus infuus voelt ze zich herboren. En met d’r typische blik geeft ze aan dat ‘ze het echt zelf betaald’.

14 likes

Ik heb nog niet gekeken maar stoorde me al aan de titel. “Mijn badkamertje indelen”. Alsof ze een of ander inieminie badkamer heeft. Ik zag laatst een shot in een andere video en ik vond het een hele normale (volgens mij nog redelijk nieuwe) badkamer. En ook nog eens 1 van de 2.

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het een beetje hoog in de bol overkomen. Misschien is ze vergeten hoe de badkamer in haar eerste flatje eruit zag.

7 likes

Oeh nu gekeken
 en ze vraagt zich af waarom ze dat infuus niet voor haar boxingstars finale heeft genomen. Finale!!! :joy:

17 likes

Mascha der lippen

4 likes

Mascha gaat ook aan een vitamine infuus. Ze zegt ook echt ‘Ik dacht laat ik het ook eens proberen. Ik betaal er dan ook gewoon voor weet je, gewoon als klant. Laten we het maar proberen een keer’. Nou goedzo Mascha, goed dat je er zelf voor betaald🙄.

(spuit 11, had de reacties hier boven niet gezien)

Ik kijk ook weer eens een vlog hoor, was weer de eerste en laatste voor dit jaar denk ik.

Oke ik ben gestopt met kijken toen ze zei ‘misschien heb ik haakjes nodig die ik ergens op kan sucken’. Ik kan dat maniertje van praten gewoon niet zo goed aan.

13 likes

Ik vraag me af hoe het met Vera gaat. Had laatst een story of instapost gezien waarin ze vroeg of mensen dingen wilden sturen/delen waar ze gelukkig van werden ofzo
 Ik maak me dan stiekem best een beetje zorgen.Hoor video waarin ze vertelt even niet/minder te uploaden vond ik lief, hoop dat het goed gaat met haar.

8 likes

Maar noemt ze degene van wie ze dat infuus krijgt nou bij de voornaam of is dat de naam van het bedrijf? ik kan het niet goed verstaan maar het kwam op me over alsof ze die persoon kent. Ik als “gewoon klant” noem medewerkers van een bedrijf of winkel niet bij de voornaam :rofl:

Volgens mij is het bedrijf van haar lippendokter, dus die kent ze wel. Het zal me niks verbazen als ze naast dat infuus ook haar lippen weer heeft gedaan (waren gezwollen door haar allergie toch?)

3 likes

Ik moest ook lachen toen ze in de vlog van gister zo moest benadrukken dat ze zich nu op moest maken in haar eigen badkamerTJE omdat al haar spullen voor haar make-up kamer nog ingepakt zaten. Newsflash Mas, bijna niemand heeft een eigen make-up kamer en doet het ordinair voor de spiegel in de badkamer

19 likes

Waarom zet je die beker daar neer! Why!

42 likes

Het is toch ook belachelijk dat ze nieuwe bakjes gaat kopen om haar meuk in te doen. En dat ze na het weggooien van zakken aan spullen nĂłg 170 dozen heeft.

2 likes

Dit zegt ze zelf op een comment over de hoeveelheid spullen:

:thinking: Zóveel
hoe kan je dat allemaal gebruiken?

15 likes

Hahaha mooi man. Hoe groot is dat bord voor haar kop nou eigenlijk?

15 likes

Een hele keukenlade vol koffie cupjes😂

5 likes

Burny meuk!!

5 likes

In die make up opruimvideo van laatst, houdt ze ook ontzettend veel als back up. Die poeders krijgt ze echt nooit op.

waarom tis-sues als je ook gaan voor een in-fuse

13 likes

Ik vind het sowieso best knap dat ze dus beide een complete kamer en eigen badkamer kunnen vullen met hun spullen en dan ook nog een volle berging hebben.

6 likes