Beutyblogtopic XL #3

Massa gaat weer voor een tattoo. Zo te zien de tattoeerder van Anna en die Romy. Zijn stijl is minimalistisch, echt iets voor haar :joy::joy::joy::joy:

En wie volgt Romy van Anna? Echt hoeveel stories en selfies kun je plaatsen? En we weten nu wel dat ze een introvert is :neutral_face:

3 likes

Dubbele post maar aan Krekko’s insta story te zien gaan ze voor een dino :t_rex:

Die parfumcollectie van haar…slaat echt alles. Dat krijgt ze echt never NOOIT op en daarnaast pakt ze toch bijna altijd wel dezelfde parfums, tenminste toen ik haar vlogs nog wel iedere dag bekeek zag ik dat ze vrijwel altijd die schoonmaakfles parfum, Ange ou Demons, Chloe en Dior parfums gebruikt. De andere 99 worden amper aangeraakt.

4 likes

Ik snap nog steeds niet dat je als gezond persoon vrijwillig een infuus gaat nemen als opkikkertje.
Het voelt in eerste instantie niet lekker zo’n naald in je arm en ik vraag me af of er vantevoren ook een bloedonderzoek gedaan is om tekorten op te sporen.
Ik ken wel mensen die vitamine b toegediend krijgen, maar dat heeft ook een gegronde medische reden. Bijvoorbeeld omdat hun lichaam het niet op kan nemen en ze ziek zijn door een tekort.
Maar dit is gewoon interessantdoenerij. Het effect is maar tijdelijk.
Drink gewoon je water goed, neem eventueel aanvullende vitamines als je weerstand slechter is, maar leef/eet gewoon gezond en drink niet overmatig ( als dat de reden is van het vita-infuusje)
Zag eens op tv dat in las vegas het heel normaal is om zulke infusen te nemen na alcoholgebruik.
Zou het bij de foefjes ook een Murica dingetje zijn of moeten ze net zo interessant doen als Josje Veldsla?

3 likes

Ze voelde zich na dat infuus ook meteen super goed en helemaal high :joy:

1 like

Mij geeft zoiets eerder het idee van ongelukkig zijn.

Dus toch de Banana-bag! :rofl:

1 like

hahaha Massa’s vlog I can’t. Eerst aan het infuus hangen want ziek en letterlijk het shot daarna is de vegan junkfood bar? Girl, please

8 likes

Mag je niet naar de vjb als je verkouden bent?

3 likes

Dit vind ik persoonlijk niet mooi bij elkaar passen. Zo random plakplaatjes idee.

28 likes

Dat vind ik een understatement!

3 likes

haha het is meer het totale contrast tussen jezelf vol laten spuiten met vitamines en daarna jezelf vol stoppen met frituur

16 likes

Doet me denken aan platvoetje

platfoefje

14 likes

Dat wilde ze juist volgens mij…

Zo’n tattoo, gaat dat er niet lelijk uitzien? :zipper_mouth_face:

Mokken ook 3 kasten vol inmiddels, en spellen, champagne en andere drank, kasten vol blikvoer zoals kikkererwten en zongedroogde tomaten. Maar ook als ze eten bestellen meteen voor een heel weeshuis. Zelf weten hoor, maar weinig is het niet.

1 like

https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2017/08/artist-specializes-ugly-tattoo-helena-fernandes-brazilia-10-59880d2b9a65d__605.jpg

2 likes

Nou, heel erg lelijk is ook wel weer een beetje overdreven :joy:.
Minder mooi dan in de eerste instantie: ja, maar echt heel lelijk, nee.

Ik heb zelf 2 dunne tattoo’s, eentje zit er nu bijna 10 jaar op, en die is wel wat uitgelopen maar nog steeds wel herkenbaar en geen grote lelijke vlek ofzo.

3 likes

Het is nu net een collage van allemaal losse plaatjes bij elkaar geplakt. Is dit haar nieuwe vision board? Maar dan op haar arm? De alien staat voor reizen en de dino voor… dat ze oud willen worden…?

22 likes