Beutyblogtopic XL #3

Nu nog steeds hoor haha. De meeste PR mensen vinden influencers ook maar niks

2 likes

“wat leuk dat jullie X leuk vinden”

Is goed meid

2 likes

Maar Sint vond smiddags en sochtends onmogelijke tijdstippen? Had die buurvrouw het dan met de structuurjunkie planner moeten plannen om het alleen op dinsdagen in het derde maankwartier tussen 6 en 8 ‘s avonds te morgen doen?

Als een van Mn buren dat publiek op Mn Facebook zou zetten, zou ik ff verhaal gaan halen hoor de Fak is er dan mis met je.

41 likes

Bovendien als het seksleven van je buurvrouw waar je al ruim 3 jaar niet meer naast woont behoort tot de 10 MEEST BIZARRE dingen die je meemaakte heb je echt een heeeeeeeeeeeel weinig spannend leven. Serieus?! Je gaat 12x PER JAAR op vakantie? Je drinkt standaard wijn? Dan beleef je toch wel wat? Dan heb je toch zelf wel eens iets meegemaakt? Dan ben je zelf toch wel eens uit je sloggi gescheurd?

En bovendien hoe heeft het seksleven van je buurvrouw ook maar iets met je blogcarriere te maken?

95 likes

En 235 boeken per maand lezen, want daar maak je gewoon tijd voor.

8 likes

Dat zal een 80-uren werkweek geweest zijn toen!

3 likes

Haha nou stel iemand neemt een vlog op en je hoort constant de seksgeluiden van de buren…

4 likes

Maar dat is ook werk hoor!

1 like

Vooral dit. En dan lekker er over door blijven gaan. Komt ze aandacht te kort?
Lijkt wel een aflevering van Frank Visser doet uitspraak. Of bonje met de buren.

22 likes

Nee en dat komt door de buuf! Haar hele youtubecarrière om zeep he, door haar!

3 likes

Ik ben nog steeds bezig met mijn project voor het goede doel. Tientallen bloggers en mommybloggers een mailtje gestuurd. Ze hebben allemaal het mailtje geopend, maar reageren ho maar. Nou toen was er eentje zo lief om te reageren, wilde beautyspulletjes doneren, heeft ze daarna niet meer gereageerd omdat ze dacht dat ze zelf de verzendkosten moest betalen. Dit project is zo vreselijk vermoeiend en ik ben er helemaal klaar mee.

80 uur werken advocaten op de Zuidas in een uitzonderlijke week onder invloed van een goeie dosis coke. Wake up Cynthia, Netflix kijken onder je dekentje is geen werk

54 likes

Zo, eens even kijken waar dit heen gaat

67 likes

Waarschijnlijk worden ze allemaal verwijderd, geblokt of er wordt een zielige story aangehangen.

4 likes

Waarom is er niet een vlogger/blogger/influencer die zegt: “ja ik heb een fucking chille baan, ik heb inderdaad geluk gehad, ik werk niet rete hard maar ben wel gelukkig”

7 likes

image

13 likes

Ja exact, ik wilde al even haar Goodreads erbij pakken en hoeveel pagina’s mensen gemiddeld per uur lezen maar ik vond m’n berekening al wel ver genoeg gaan hahaha

Mijn reactie staat er nog wel, maar 1 van Cynthia haar fans vind me niet zo leuk geloof ik.

19 likes

Aranka laatst toch? Sympathiepunten voor haar.

3 likes

Nou inderdaad, ik kom eigenlijk nooit meer op haar blog maar keek door de ophef hier even naar dat artikel en heb het idee dat dit al minimaal 8x voorbij is gekomen op haar site.