Beutyblogtopic XL #3

Maar hoe ze ook dat plak kaas erop pleurt. Op de kant die nog niet gaar is.

Dat is heel goed om te weten, dankjewel! Ik heb het zelf nooit nodig gevonden om er onderzoek naar te doen, omdat ik sowieso niks werkgelerateerds online heb staan en ik ervan uitga dat niemand sowieso info op een forum uit 2007 serieus neemt, maar dit is wel fijn.

Hahah zo ben ik hier ook terecht gekomen, maar dan met toen ze vertelde dat haar echte naam op een forum werd besproken.

2 likes

Die vriendin van Vera is Suz denk ik! Van Fashion is a Party. Maar ze doet tegenwoordig ook advies voor bedrijven en daar werd ik een half jaar geleden echt dood mee gespamd qua reclame op social media. Heel vervelend!

3 likes

Die tips heeft ze ook vrij weinig aan want huisartsen in Amsterdam gaan toch bijna altijd per postcode?
En ja ik word helemaal kriegel als ik naar die verhuisdozen kijk, ik snap echt niet hoe je zo veel spullen kunt hebben

6 likes

Ooh ja, ze was opeens een “Adviseur” die ZZP’ers ging helpen om zo snel mogelijk een ton te verdienen. Dan denk ik echt: zo’n succesvolle blog heb je zelf nou niet gehad (vooral meeliften op het succes van Vera) - waarom zouden mensen (duur) advies van jou moeten aannemen?

Net als de vriendin van een collega van mij. Had net haar Master behaald en ging toen aan de slag als zelfstandig adviseur/business coach/ZZPer/whatever. Wat kan de wereld nou van jou leren als je zelf net uit je ei komt?!?!

4 likes

Ik weet het fijne er niet van, maar volgens mij heeft Suz wel echt iets gedaan achter de schermen bij Vera Camilla. Wat precies weet ik niet, maar ik herinner me dat een merk (denk ik) via twitter een vraag stelde aan Vera over een samenwerking en dat ze toen reageerde met ‘stuur maar een mail naar suz@veracamilla.nl’.
Verder heb ik er nooit iets over gehoord hoor, maar het lijkt me dat ze dan wel iets voor de site deed. Dat was trouwens jaren nadat Suz die column had op veracamilla.nl dus daar had het niets mee te maken.

1 like

Uit nieuwsgierigheid op het linkje gedrukt maar deze pagina bestaat niet meer. Hoelang heeft deze “vereniging” standgehouden vraag ik me af?

En playadust.
En aangezien de playadust nogal sterk alkalisch is, kan ze haar zwemkleding aankomende zomer weggooien.
Of ze moet haar slippers eerst grondig gewassen hebben.

2 likes

Er was mega veel ophef over toen, want alle minibloggers waren boos of wilden graag aansluiten. Volgens mij moesten ze daar een bedrag voor betalen hahaha.

Ik vind het shocking dat Mascha al twee jaar niet bij de tandarts is geweest.
Al die tandsteen brr.

6 likes

Jawel hoor.
Daarom ga je elk jaar of half jaar naar de tandarts :slight_smile:

1 like

Verschilt per gebit. Ik heb er nauwelijks last van, maar mijn vriend moeten ze iedere keer weer uitbeitelen, terwijl ie goed poetst.

Ik zou vooral na twee jaar wel bang zijn voor gaatjes. Die heb ik iedere keer weer. :sob:

Aaahh no tandartsshaming kruipt onder dekbed want is al 5 jaar niet naar de tandarts geweest

57 likes

Nou ja opzich ga je niet naar de tandarts om je tandsteen weg te laten halen, dat doet de preventie-assistent of de mondhygiënist. En als je zelf ragers of stokers gebruikt en goed poetst heb je in de meeste gevallen als het goed is niet veel tandsteen. Al blijft het natuurlijk goed om regelmatig naar de tandarts te gaan, al is het maar om te checken of je gaatjes of ontstekingen hebt

9 likes

Same here. Ik durf niet meeeeer :frowning:

Bij mij doet de tandarts dat zelf.

3 likes

Ja mijn tandarts ook. Die doet controle, foto, en dan tandsteen weghalen, polijsten, en als er een gaatje zit en hij heeft er tijd voor even gaatje uitboren en vullen. Voor grote dingen zoals wortelkanaalbehandelingen weer nieuwe afspraak.

Oh ja kan ook hoor! Mijn werk heeft hier soort van mee te maken (beetje vage omschrijving maar wil onherkenbaar zijn) en in mijn omgeving doet de tandarts dat niet ivm tijdgebrek

Nou ja, Mascha is al twee jaar niet geweest. Dat is toch weer tea.