Ik wilde net een foto van mijn gebit posten.
Ik vindt er weinig tea aan. Als ze nou 7 jaar niet was geweest, een super slecht gebit had en er dan ook niet naar op zoek was oke. Maar nu is ze 2 jaar niet geweest, is opzoek naar een tandarts en heeft (naar wat wij zien) een prima gebit.
Er wordt hier zo vaak off topic gegaan, gaat zoals altijd vanzelf wel weer over, gewoon even overheen scrollen…
Ik zit de get ready with me goede voornemens weet ik veel wat video van Wil&Tien te kijken en in het begin moet Wil nog even zeggen dat zij dit concept heeft bedacht!!! en de eerste!!! van YouTubeNederland was met zulke video’s. Snap ik nooit. Lekker boeien of je de eerste was, gaat erom of je er nu nog toe doet.
Edit: mogen wilentien wel hier of moet het in het andere topic
Dacht ik idd al, vandaar mijn post
Ik ben het met je eens, vind het ook niet bijster interessant om te weten wanneer welk forumlid voor het laatst naar de tandarts is geweest en of diegene toen wel of geen tandsteen of gaatjes had. Maar denk ook dat het vrij nutteloos is om er opmerkingen over te maken, laat iedereen die het wil dat toch lekker delen en kijk over een paar uur weer even in het topic om te kijken of het inmiddels weer over beutybloggers gaat, kun je alle tandartsposts voorbijscrollen.
Stonden we dat niet dan? Hoe kan dat dan?
Ben je daar blij mee?
Ik keek trouwens net Mascha’s laatste vlog over het inrichten van haar huis en ik vind haar huis eigenlijk best leuk. Sommige dingen zijn een beetje te druk naar mijn smaak, maar als je graag spellen speelt snap ik eigenlijk wel dat je die ‘in het zicht’ wil hebben bijvoorbeeld.
In ieder geval 100x beter dan hun oude huis. Veel gezelliger imo.
Ja dat is wel leuk ofc.
Ik had op het begin nog wel meer het idee dat we in een soort onvindbaar deel op het internet zaten (hoe naïef ook haha), waardoor ik wel eens dingen op het forum zei die ik nu niet meer zo snel zou zeggen. Dit is wel #bewustwording.
Wat heeft Jiami in godsnaam op haar hoofd.
Ik gok op haar. Maar zonder context is dit moeilijk te beoordelen?
Ik kijk vrijwel nooit meer naar Mascha, dus misschien een stomme vraag, maar ziet zij Awisa nog wel eens? Als ik naar Mascha kijk, zie ik haar echt nooit meer
In de vlog van vandaag nog
Oh haha excuus dan heb ik niks gezegd dan ga ik weer eens kijken, vind Awisa namelijk altijd heel leuk!
Hoe heette dat meisje/ vrouw ook alweer dat altijd eten moest maken voor Mascha?
En is zij nog in het leven van Mascha?
Bedoel je niet Makkie (ofzoiets?), volgens mij is zij nu getrouwd?
Nee, was een stagiaire ofzo. Geen idee meer hoe ze heette. Ik dacht er ineens aan toen iemand naar Awisa vroeg.
Vond het altijd zo sneu dat ze van die salades en Turkse gerechten “ moest” maken.
Ja, die.
Is zij helemaal van het WWW verdwenen.?
Hé! Er staat nu een andere naam, of ben ik gek geworden? Zou zomaar kunnen hoor!
Ja, volgens mij helemaal verdwenen! Ik dacht ook dat ze sowieso nooit zo veel in beeld/op het WWW wilde. Vond haar altijd zo lief overkomen
Ik kan me wel voorstellen dat je niet gaat zeggen dat je iets niet leuk als je stagiaire bent. Maar mss vond ze het wel echt leuk.
Ik vroeg me alleen altijd af wat voor soort stage ze deed als je taak is om lunches te maken. Dus ik was benieuwd wat ze nu doet.