Ojaaaa haha, wat erg was dat! En dan icm met het marble tape 
Al moet ik bekennen dat ik dat op dat moment echt niet zo lelijk/schokkend vond als nu
1e zin van haar kantoor-make-over (3 jaar geleden)
āIK HEB GEWOON TE VEEL SPULLEN DUS IK NEEM EEN GROTER KANTOORā
Je kan veel zeggen, maar ze is niet veranderd.
Ohja dat is waar ook⦠voor haar valt te hopen dat het een goede regeling was. Ik heb er geen verstand van, maar zou zoān regeling niet alsnog voordeliger zijn geweest dan de gehele keuken zelf aanschaffen? Was best een dure keuken namelijk en ze heeft er wel meerdere aparte videoās over gemaakt. Misschien was de deal meer daarop gericht?
gratis
Ja love Francis, zij had voor mij wel echt de grootste gunfactor. Haar filmpjes waren duidelijk en ik vond haar sympathiek. Sommige recepten maak ik nu nog (maar ik had ook heel veel in mijn later afspelen lijst staan #rip)
Op het EGF was een heel topic waarin we alle recepten uitgeschreven hadden, maar besef me nu dat dat natuurlijk ook weg is 
er was ook iemand die een pdf bestand met heel veel van die recepten heeft gedeeld toen, misschien nog te vinden ergens
Ah nee! Zo zonde 
Ik heb hier nog een link van, als iemand die recepten wil stuur me maar ff een pbātje!
Heb je een pb gestuurd!
Zou hem ook graag willen hebben, als dat kan! Lukt mij alleen niet om een pb te sturen 
Ik kon jou wel een berichtje sturen, komt goed!
Zou je het ook naar mij willen sturen? Ik kan je ook geen pb sturen 
Super, thanks! 

Kan je mij ook een pb sturen? 
Ik ben echt benieuwd hoe het nu gaat met Franches. Heb haar wel eens proberen op te zoeken maar ze is echt offline gegaan.
Kan jij mij ook sturen?
Sorry voor de spam die je nu krijgt maar ik ben ook geĆÆnteresseerd (pb lukt niet) 
Ik vind dit zo fantastisch verwoord 
Ik wil oook een kookboek!
Memememememememe voor mijn candlelight suppers en high teaās.
Soory stuur geen ongevraagde pbātjes