Shenies ofzoiets
De andere stagiaire zegt me eigenlijk helemaal niks. Ik heb Mascha ook nooit uitgebreid gevolgd. Keek alleen als ik dacht dat het onderwerp interessant was. En dat is nu gedaald naar 0.
Ik vind dat lange haar ook heel mooi bij haar staan!
Ik ook! Hopelijk gaat ze dat weer eens een keer doen. Ze ziet er hier ook veel ‘frisser’ uit vind ik, ik kan er de vinger niet echt op leggen
Volgens mij was Makkie niet een stagiaire, maar iemand die als bijbaan Mascha hielp met organisatie van pakketjes en foto’s maken en zo. En ze is op een gegeven moment gestopt omdat ze afgestudeerd was en in verband met haar beroep niet meer op het internet wilde, dacht ik. En volgens mij was dat ook rond de tijd dat Mascha haar kantoor sowieso stopte.
Oh, heb ik iets verkeerd gezegd?
In de tijd dat massa dat kantoor had met twee medewerkers vroeg ik me altijd af wat die mensen de hele dag deden (behalve eten maken ). In die tijd had mas natuurlijk nog een blog dus was er wel iets meer te doen maar zo veel werk was het toch niet?
Volgens mij bestond het vooral uit al die pakketjes ophalen uitpakken en in roze bakken op categorie opbergen. Tussendoor inderdaad lunch verzorgen en af en toe wat foto’s schieten voor de blogartikelen?
Klinkt als best een prima bijbaantje
Moet nu ook weer denken aan Francis, van Foodgloss, ondanks dat ik in de laatste maanden haar filmpjes echt niks vond, moet ik wel zeggen dat ik haar receptfilmpjes wel mis. Keek lekker makkelijk weg en zaten soms echt lekkere dingen bij! Beetje off-topic misschien…maar moest eraan denken door de posts over Makkie
Hahahaha dat kantoor. Weet nog dat ze dat ging proberen te stylen en toen zo’n minuscuul lelijke ikea bank had gekocht en allemaal net niet meubels en een week lang bezig was “marble tape” op vergeelde muren aan te brengen en een minuscuul bureau had gekocht en dan daar alleen maar heen en weer liep ipv iets doen, salades uit een bak die breder was dan dat minuscule bureau at en dan elke avond nog ff filmde dat haar bureau weer goals was omdat hij leeg was, terwijl het enige wat ze daaraan deed naast salades vreten het lakken van haar nagels was. En ze had erachter een kamer waarin 300 kasten stonden waarin alle producten verdwenen en nooit meer verschenen.
Zou Mas ooit zelf vlogs terug kijken en denken wtf was ik dit? Wat deed ik hier? Wat zijn al deze spullen?
Oja, inderdaad. Was dat niet allemaal bedacht door een of andere vage interieurstyliste?
Ja en zij aan t grote hoofdbureau en haar slaafjes met zijn allen aan een tafel in die ruimte.
Ik vraag me nog altijd af hoe ze dat gedaan heeft, aangezien hun gehele nieuwe keuken gesponsord werd door een bedrijf. Kort daarna stopte ze al. Vraag me af of dat bedrijf hier blij mee was en of ze daar een regeling in hebben kunnen treffen, wel erg zuur als je dat dan terug moet betalen ofzo.
Ojaaaa haha, wat erg was dat! En dan icm met het marble tape
Al moet ik bekennen dat ik dat op dat moment echt niet zo lelijk/schokkend vond als nu
1e zin van haar kantoor-make-over (3 jaar geleden)
“IK HEB GEWOON TE VEEL SPULLEN DUS IK NEEM EEN GROTER KANTOOR”
Je kan veel zeggen, maar ze is niet veranderd.
Ohja dat is waar ook… voor haar valt te hopen dat het een goede regeling was. Ik heb er geen verstand van, maar zou zo’n regeling niet alsnog voordeliger zijn geweest dan de gehele keuken zelf aanschaffen? Was best een dure keuken namelijk en ze heeft er wel meerdere aparte video’s over gemaakt. Misschien was de deal meer daarop gericht?
gratis
Ja love Francis, zij had voor mij wel echt de grootste gunfactor. Haar filmpjes waren duidelijk en ik vond haar sympathiek. Sommige recepten maak ik nu nog (maar ik had ook heel veel in mijn later afspelen lijst staan #rip)
Op het EGF was een heel topic waarin we alle recepten uitgeschreven hadden, maar besef me nu dat dat natuurlijk ook weg is