Beutyblogtopic XL #3

Ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand in mij geïnteresseerd is op die manier. :rofl:

Ik volg haar al lang niet meer, maar filmde die beveiligingscamera dan allerlei ongeregeldheden voor haar deur?
Ik bedoel is er enig “bewijs” voor het feit dat ze zo enorm belaagd worden?

Ik weet het niet. Heb je receipts? Selfies van toen je daar in je slaapzak voor de deur lag in Den Haag?

19 likes

Ik snap het niet? :flushed:
Ik bedoelde gewoon of er dingen zijn gebeurt die maken dat ze zo overspannen reageert op het feit dat er iemand achter haar adres zou kunnen komdn.

En model scout

2 likes

Ik ook niet, kijk zelden nog een vlog van de foefs. Heb alleen de verhuisvlogs bekeken maar ik word er nogal nerveus van. De onrust en de bergen met spullen en al het ongeorganiseerde wat je ziet.
Maar ze heeft ooit wel over de bunker gezegd dat daar een beveiligingscamera moest komen bij mijn weten.
En toen ze in N.Babylon woonden was er toch ook een creeperige vent die haar lastigviel ofzo.

2 likes

Maar ik bedoel alleen maar dat er mensen in NL zijn die “ groter” zijn dan Mascha en die reageren niet zo overspannen,
Ik vind het zeker haar goed recht. Ik heb zelf helemaal niks met bekende Nederlanders. Ik ben beginnen te volgen in de tijd van de beauty. Heb verder niks meer met alle andere dingen.
Het gaat me helemaal niet om haar privacy, het gaat me om haar aandacht er steeds voor.
Maar ik ben bang dat ik het weer verkeerd uitleg. :cry:

1 like

Ik ben nieuw hier. Ik heb een beetje meegelezen en zie dat jullie Big Baby Massa noemen, ik zal jullie voorbeeld volgen.

Massa, tja. Ze lijkt zichzelf vooral heel erg belangrijk en interessant te vinden. Die ‘tips’ laatst van dat dik opsmeren van de body butter en het aansteken van een kaars. Ik dacht even dat ik in de zeik genomen werd. Maar het erge is, ze meent het echt. Hoe noemen jullie Gregor? Ze gedragen zich alsof ze 16 zijn jaar. Je hoeft het leven echt niet altijd zo serieus te nemen hoor, maar kom op zeg, volgens mij krijgen ze ‘f echt warm van squeeeesieeeshhhh en fuuudddddd en toooiiieyyszzzz. Zij zullen het beiden geen week volhouden in de normale wereld. Ik volg haar al lang niet meer maar krijg af en toe wat dingen doorgestuurd van vriendinnen en dan check ik even. Kan het niet langer dan 3 minuten aan.

Ik hoop ook dat het goed gaat met Vera! Zij is volgens mij een van de weinige die nog écht is gebleven door de jaren heen. Ze kwam op mij altijd wel heel bang over. Ze vond altijd alles spannend.

Bonnie vind ik echt een leuke meid! Zij en Nick zijn zo oprecht. Haar ouders lijken me zulke lieve mensen… ik kijk altijd uit naar haar nieuwe video’s en heb extra genoten van Vlogmas.

Lotte heb ik ook een tijd gevolgd. Haar huis is een grote pokke zooi. Dat aanrecht. Die bank die nu naar voren is verschoven. In de hoek nog een trap. Het is echt allemaal zo veel, druk, rommelig.

Zal het forum af en toe in de gaten houden​:laughing::stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 likes
geneuzel over wonen in Amsterdam

Ik zat wat te dromen en toen dacht ik ineens wat als Mascha en Gregor bezig zijn met zwanger worden en ze daarvoor veel in het ziekenhuis moeten zijn op onverwachte momenten. En volgens mij moet je bij zoiets heel vaak in het ziekenhuis of een kliniek zijn. En dan wellicht hebben ze een keuze gemaakt voor een zkh in Amsterdam

Even in een spoiler want ik volg haar beperkt en ik schaam me een beetje voor dat dit überhaupt in me opkomt.

1 like

In DH hebben ze toch ook wel ziekenhuizen? Lijkt me sterk dat je voor zoiets naar een andere stad verhuist, ze hebben daarnaast toch ook gewoon een auto?

8 likes

Ja, dat lijk me ook wel eigenlijk…

Mij deed deze foto onmiddellijk denken aan José V, vooral door dat koffietafelboek. Alleen is het bij Mas weer net niet door het op de eettafel te plaatsen.

1 like

Heeft ze nou grasleliestekjes in een plastic buis gekocht?

4 likes

Gekregen! Van haar manager :sweat_smile:

Zijn luchtplantjes haha, ik vind het best een leuk cadeau.

Ligt het nu aan mij of lijkt dat boek te zweven boven tafel? alsof degene die de foto neemt ook even voor de volledigheid het boek op deze pagina openhoudt

4 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-2/5212/3445

63 likes

Heb je deze video ook gezien?? Ik weet namelijk wat hij op dat moment zei…brrr

5 likes

“Net zo wit als Mascha badum tss”

2 likes

En hij bleef er maar over doorgaan op dat toontje van een 6 jarige met drank op

4 likes