er was ook iemand die een pdf bestand met heel veel van die recepten heeft gedeeld toen, misschien nog te vinden ergens
Ah nee! Zo zonde
Ik heb hier nog een link van, als iemand die recepten wil stuur me maar ff een pb’tje!
Heb je een pb gestuurd!
Zou hem ook graag willen hebben, als dat kan! Lukt mij alleen niet om een pb te sturen
Ik kon jou wel een berichtje sturen, komt goed!
Zou je het ook naar mij willen sturen? Ik kan je ook geen pb sturen
Super, thanks!
Kan je mij ook een pb sturen?
Ik ben echt benieuwd hoe het nu gaat met Franches. Heb haar wel eens proberen op te zoeken maar ze is echt offline gegaan.
Kan jij mij ook sturen?
Sorry voor de spam die je nu krijgt maar ik ben ook geïnteresseerd (pb lukt niet)
Ik vind dit zo fantastisch verwoord
Ik wil oook een kookboek!
Memememememememe voor mijn candlelight suppers en high tea’s.
Soory stuur geen ongevraagde pb’tjes
Dat heb ik bijzonder vaak bij zelfbenoemde influencers: 1 wijncursus en zelf les gaan geven, net bevallen van je eerste en een boek over moederschap schrijven, verhuisd? Stel mij al je vragen.
Ik zag het uitpakfilmpje van Massa en begrijp nu wel hoe ze aan 170 dozen kwam. 1 prulletje wordt in 1 meter papier gerold. Die verhuizers hebben zich vast niet aan de dozen vertild.
Maar onderschat niet hoeveel zooi massa heeft. Ze heeft letterlijk meer dan 25 maybelline babylips. Ze heeft letterlijk 17 dezelfde maybelline concealers.
Bèèèèk-ups natuurlijk, maar dat maak je nooit op. Ikzelf probeer al sinds juli 1 babylips op te maken die ik letterlijk elke dag gebruik en die is nog niet eens half op. Ik snap wel dat ze helemaal overweldigd was door de hoeveelheid.
Ik heb dat met zo ongeveer alle verzorgingsproducten. Ben ZO blij als er ooit iets op gaat. Hoeveel levens heb je nodig om een oogschaduwpalet op te maken. En over parfum doe ik ook 80 jaar. Enige dat ooit opgaat is mascara, soms poeder/concealer/eyeliner maar zelfs blush duurt al extreem lang
Er is nog hoop
Haha ja ik was vroeger ook echt een make-up hoarder (hoewel mijn volledige stash wss net zo groot is als massa’s dagelijkse stash) en ik heb 4 urban decay naked pallets en de oudste heb ik al 5 jaar en in geen enkele kleur nog pan gehaald. Ik heb bronzers van 6 jaar oud, zelfde met highlighter etc. Het is ook allemaal leuk en mooi, maar het is niet alsof het ook maar iemand buiten mezelf opvalt of ik mac red of mac russian red opheb, nu denk ik vooral wat ontzettend zonde dat ik ooit echt dacht dat ik super gelukkig zou worden van meer, meer, meer.
Het voelt zo leeg.
Dat inderdaad. Ik heb eigenlijk ook niet echt veel, maar 1 doosje oogschaduw en 1 versie van highlighter zou echt voldoende zijn geweest voor de eerste 30 jaar. En toch kocht ik meer ervan. Weliswaar geen duur spul maar terugkijkend vind ik dat jammer. Heb ook meer keuze in parfum dan ik nu nodig vind. Ook al zou ik zo’n spiegelplateau misschien maar voor 20% vullen, ik wil het niet meer. En het opmaken duurt zo lang dat het ook niet echt een goed gevoel geeft. Ga het ook niet ineens in de ruimte sprayen ofzo.