Beutyblogtopic XL #3

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-2/5212/3445

63 likes

Heb je deze video ook gezien?? Ik weet namelijk wat hij op dat moment zei…brrr

5 likes

“Net zo wit als Mascha badum tss”

2 likes

En hij bleef er maar over doorgaan op dat toontje van een 6 jarige met drank op

4 likes

Ja, ik zou persoonlijk banger zijn van de gekkies, dan van de minions. Je zult die persoon maar aan de deur krijgen die op eerste kerstdag bij een vlog van Massa die hele nare haatreactie achterliet… :weary:

True, maar koop jij voor een tijdelijk huurhuis een nieuwe inboedel? (Ik zit al twee jaar op een klippan bank ‘omdat ik hier toch niet lang ga wonen dus niet wil investeren in een bank.’ dat is gewoon masochisme.)

6 likes

Ja dat is ook zo hoor. Ik zou er zelf alleen wel gek van worden hoe hun woonkamer nu is ook van die kamer met al die koffers hahah. Ik zit zelf trouwens ook op een klippan bank omdat ik voor dit huis niet wil investeren in een bank hahah.

1 like

Naar mijn idee is het een boekenhouder. Ze had het in de vlog daarover. Maar ik vind het op de foto ook weer een net-niet geval. Leg dan het boek gewoon los op tafel, lijkt mij mooier staan dan zo’n hoge stellage.

1 like

Hier zijn stellages voor.

27 likes

Wat is een diadeem?

12 likes

Of zo’n boekstandaard?

9200000009269573

3 likes

Pff ik zet ook eens een video van Wil en Tien op (die opmaken en kletsen video van vandaag). Getsie nee zij zijn echt niks voor mij haha. Alleen maar zeuren over hoe druk ze zijn als werkende moeders. Hun content en persoonlijkheden passen precies bij hoe ik denk dat vrouwen die zichzelf Wil en Tien noemen zijn (beetje rare zin haha).
Ach, blijkbaar vinden veel vrouwen hun wel leuk.

12 likes

Ik vraag me sws af wat het nu inhoudt dat ze zich alleen maar daar op gaan richten. Want ze gaan niet per se meer posten toch? En ook geen extra video’s ofzo? Dus eigenlijk doen ze dan nóg minder?

Good for them hoor dat je daarmee klaarblijkelijk je boterham kunt verdienen. Ik blijf het bizar vinden. Nu doen ze er natuurlijk ook wel werkzaamheden naast ivm hun boek en die mokken collectie waar ze mee bezig zijn. Maar dan nog

2 likes

Nu het toch over Wilentien gaat, was deze al gepost?

https://www.washingtonpost.com/lifestyle/2019/01/03/my-daughter-asked-me-stop-writing-about-motherhood-heres-why-i-cant-do-that/?noredirect=on&utm_term=.20bb91deb110

Gaat niet over hen uiteraard maar moest er aan denken door het in beeld brengen van die kinderen.

14 likes

Maar daar gaat het niet zozeer om. Ze wil het niet offline halen. Die moeder vindt dat ze recht heeft op haar creativeit en dat ze graag schrijft over het moeder zijn dus dikke pech voor haar kind. Even heel kort door de bocht samengevat.

6 likes

Als ik het goed begrijp zijn haar artikelen gepubliceerd in bijvoorbeeld The Washington Post en The Chicago Tribune, niet (alleen) op een eigen blog.

Goed stuk!

Maar de oplossing om dan alleen met toestemming van haar dochter dingen te delen… Ja leuk voor nu misschien maar daarmee maak je alle artikelen van het verleden niet ongedaan… En ook als ze over haar dochter zou schrijven met een andere naam… Haar echte naam is nu toch al bekend op het internet? Ook al zou je een andere naam gebruiken, de “oude” naam zal dus altijd terug te vinden zijn.

Ik vind dit een goed stuk voor alle “mommybloggers” om zich eens te beseffen waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn en wat dit later voor hun kind(eren) kan betekenen. Leuk voor je dat dit je beroep is (zoals die vrouw in het artikel schrijft), maar er zijn duizend andere dingen waar je over kunt schrijven. Daar hoeft je kind toch niet “de dupe” van te zijn. Dan had je maar een ander beroep moeten kiezen denk ik dan… Het is dus imo eigenlijk ook puur eigenbelang. Want het levert jou views, lezers en uiteindelijk geld op. En dan kan het nog zo omgebogen zijn naar “het moederschap” maar zonder de ervaring van/met je kind, zou je daar dus niet over kunnen schrijven… Sommigen denken er echt te simpel over vind ik.

6 likes

“My daughter didn’t ask to have a writer for a mother, but that’s who I am. Amputating parts of my experience feels as abusive to our relationship as writing about her without any consideration for her feelings and privacy.”

Het is nu eenmaal WIE IK BEN!!
Haha wat een flutredenatie.

28 likes

“”"“stahp”"""

55 likes

Hahaha. Ik snap dat ze veel op en neer reisde, maar ze weet toch ook dat wij in de vlogs kunnen zien dat dit niet elke dag van de week gebeurde? Who is she trying to fool?

46 likes